Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

381.nap

tik-takk óraReggel elmentünk a wekerlére a gyerekházba, ahol anya vett nekem ruhákat, innen beugrottunk a gyógyszertárba és az ebédért, aztán összefutottunk a Mamával, aki épp a Somát vitte sétálni, úgyhogy elkisértük... Amikor feljöttünk, akkor ettem egy kis tízórait és játszottam anyával, és amíg vasalt, a járókában szórakoztattam magamat... Ebéd közben olyan álmos lettem, hogy majdnem ráborultam az asztalra, úgyhogy anya inkább letett aludni és aludtam is egy jó nagyot. Amikor felkeltem uzsonnáztam, és kicsit lementünk a játszótérre, és onnan mentünk a Mama elé az ovihoz. Épp hazafelé sétáltunk a Mamával, amikor szembejött apa, és vele mentünk tovább sétálni, a Mama pedig hazament. Amikor hazamentünk, uzsonnáztam egy jót (anya adott a saját túrós derelyéjéből meg ettem almás csirkét és még joghurtot is!) és játszottam egy csomót. Este a kád felé menet beszöktem a szobámba és kicsempésztem a kedvenc toronyépítős poharakat és legnagyobbakat behurcoltam a kádba, mert egyrészt szeretek velük játszani, másrészt jókat lehet velük fröcskölni :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr815154644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása