Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

375.nap

pancsi pancsi pancsi !!!Szombat van (ezt onnan tudom, hogy apa itthon volt reggel), és mivel nem vagyok taknyos, ezért irány az uszi! Nagyon jót pancsoltam ma is, és ma nagyon sokan voltunk, rengeteg "sporttárs" eljött, mert kicsit szomorkás - esős az idő amúgy, tehát más program nemigen adódik sajnos. A játék végén a medence szélén anya levette az úszógatyómat és amíg apa állva tartott, addig nem tudtam nem kihagyni ezt a poént, és lepisiltem a lábát :)) Hahaha. Most ő is zuhanyozhat! Jó poén... Érdekes módon, ma nem egyből mentünk haza, hanem anya elment vásárolni egy boltba, de én ezt már nem vártam ki, hanem inkább szundikáltam kicsit a kocsiban. Otthon persze felébredtem, és már nem volt kedvem visszaaludni, így ebéd következett, és utána elkisértük a Mamát egy nagy boltba, ahol vett két széket. Én elüldögéltem a bevásárlókocsiban amit apa tologatott, az tök jópofa dolog. Innen a apa sityakja, de szerintem nekem is jól áll...Mamához mentünk, és én némi játszás után elaludtam, de olyan jóízűt, hogy egész késő lett, mire felkeltem. Szerencsére anya ott volt, és hazavitt, otthon pedig apa, és egy kosárnyi új játék várt: egy csomó gyümölcs és zöldség (csak nem ehetők, mert műanyagból vannak). Azért, hogy ne csak műanyag répát lássak, anya pucolt nekem igazit, apa pedig adott pár harapásnyit. Szerintem így nyersen is jó (levesben, főzve ügye azért mégis más...)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855154638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása