Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

350.nap

Leventével ugrabugrálunk az ugrálóvárában Ma korábban keltem, és inkább aludtam kicsit délelőtt, a tízórai után. Délre újfajta hús volt (nem tudom, hogy ez mennyire illő húsvét után egy nappal, de...) ... nyúlhús, ami egyébbiránt finom volt, és egy fél üveggel benyomtam, plusz desszertnek egy egész üveg almát málnával!
Déltájban átkisértük a Mamát a Botihoz (aki kicsit beteg, és a Mama vigyázott rá), és mi pedig hazafelé elmentünk az anya egyik iskolatársához, akinek van egy velem egy idős fia, a Levente, aki még csak mostanában kezdett el mászni és hozzá képest tök nagy fiú vagyok :)) Tök jó játékai is vannak a Leventének: például egy ugrálóvár, amit persze kipróbáltunk (és persze fejjel előre ki is landoltam egyszer belőle...). Amikor hazaértünk, én olyan fáradt voltam, hogy rögvest elaludtam, de ébredés után elég nyűgös lettem, egészen addig amíg apa haza nem ért az esti sétám után és adott fincsi vacsorát és játszott velem (ma konyhai tárgyakat kaptam játszani...). Este a fürdésnél is nagyon jót pancsoltunk apával (kicsit csurom víz lett minden... de sebaj!)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr185154613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása