Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

349.nap

mostanában ez a kedvencem: kinyitom a csapot és így pancslok! Ma egy érdekes játékot játszottunk egész nap: "locsolkodás" a neve és abból áll, hogy apával elmentünk pár helyre, ahol apa mondott egy bugyuta versecskét, és mindketten odatartottunk egy üvegcsét minden lánynak/asszonynak a hajához, akik ennek annyira örültek valamiért, hogy tojásokat adtak nekünk. Szerintem a felnőttek gyagyák. Mi ebben a játék? Na jó, nem bántam mondjuk, mert kaptam ezt-azt... de menjünk csak sorban: reggel nagyon csinosan felöltöztettek (nadrág, ing, menő kabát és baseball satyek!) és nekivágtunk apával az útnak... Elsőnek elmentünk egy ijesztő helyre, ahol nagyon hangosan lespriccelték a kocsit (kicsit sírtam is, de apa megvígasztalt). Szerencsére ez nagyon gyorsan véget ért, és már mentünk is tovább a Julika nénihez, ahol a fent említett ceremónia után kaptam egy tojást, egy kis macit és egy zoknit, de ami a csúcs, hogy egy klassz zörgős zacskót is! Innen átmentünk a nagyihoz, ahol kaptam tízórait és mert itt is játszottunk locsolósdit, ezért kaptam a nagyitól egy homokozó készletet! Tök klassz, csak még nem tudtam kipróbálni... Itt se maradtunk sokáig, hanem majdnem hazamentünk, illetve a Mamáig végülis elmentünk. Itt is kaptam mindenféle klassz játékot az Etitől, meg a Krisztitől, akik ott voltak ebédig. Ebéd után pedig átjött a Dédi és az Ani, és játszhattam egy jót a Boti kis autóival (csak meg ne tudja, hogy kiöntöttem az összeset és mindegyikkel játszottam!). Amikor hazasétáltunk, én bedobtam a szunyát (nem csoda, hogy már fáradt voltam...), és ébredés után átsétáltunk a Csilláékhoz, majd - nagy örömömre - a TSS-hez. Azért örültem ennek, mert nála mindig olyan klassz játékok vannak... Amíg én felfedeztem és kipróbáltam a játékokat, a többiek igen furcsán viselkedtek, mert a tévé előtt kalimpáltak meg ugrabugráltak miközben kis fehér izékkel a kezükben hadonásztak. Sajnos sokáig itt se maradtunk, mert már későre járt, így hazasétáltunk és fürdés után már várt a pihe-puha ágyikóm...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr675154612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása