Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

337.nap

Képzeljétek, ma is voltunk délelőtt a zenebölcsiben! Olyan klassz volt! Például Márti néni furulyázott, és amikor abbahagyta és letette a furulyát én odamásztam, és próbáltam utánozni, és bár pont ugyanúgy a számba vettem, de mégse szólalt meg a furulya, úgyhogy odanyújtottam a Márta néninek, játszon még valamit, mert tetszik ahogy szól... Persze sokat "rohangáltunk" is a többiekkel, úgyhogy nagyon elfáradtam, ebéd után ki is aludtam magam, amikor hazaértünk. Délután lementünk hintázni a játszótérre, csak előbb elmentünk a Diáért, szóval így ő is velünk játszott. Aztán jött a Mama és felmentünk hozzá, és kisvártatva megérkezett a Dédi, a Tímea, és a Noémi, aztán pedig a Boti és a Kriszti. Egy egész kis bölcsöde-óvoda kerekedett hirtelen! Én a Noémivel a gyerekszobában, a Boti pedig a Diával játszott a nagyszobában. A felhőtlen szórakozást csak a hajvágás rontotta el pár percre, mert azt úúúútálom. Illetve pontosabban annak a szörnyű masinának a hangját nem szeretem, amivel a fejemet birizgálják ilyenkor.
Este amikor hazaértünk, apa már várt rám egy új játékkal: egy kis hengerről letekert egy kis darab papírnak tűnő csíkot, de ez nem papír volt, mert sem eltépni nem tudtam, se eldobni, se leszedni az ujjamról mert folyton rámragadt. Valami ragtapasz vagy mi a neve és ha apa nem szedi le az ujjamról, akkor soha el nem eresztett volna! A kádban is új játékot próbálhattam ki: ez a ragtapasz ellenkezője volt: egy zöld kerek játék, ami folyton kicsúszott a kezemből. Képtelenség volt egy pillanatnál tovább megfogni, folyton kisiklott a kezemből. Ennek "szappan" a neve, és egy ideig vicces, ahogy csúszkál, de aztán meguntam a felesleges erőlködést és inkább a pohárral játszottam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr865154600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása