Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

305.nap

Délelőtt elmentünk egy nagyon klassz boltba, ahol egyszer már jártam, és akkor is, meg most is tök jó fából készült hangszereket vett nekem anya. Most is választhattam egy csörgőt, zebrafejjel és még kaptam egy csomó csörgő-zörgő tök jópofa játékot! Klassz!
Innen egyenesen az újpesti mamához mentünk, és ott új kaját kaptam ebédre, amit sóskának hívnak, és olyan színű mint a spenót, ugyanúgy lehet vele viccesen mindent összekenni, csak az íze más. Ez is jó, úgyhogy be is nyomtam egy nagy tányérral. Aztán anyáék elmentek vásárolni - amit én ugye nem annyira díjazok, - ezért én a nagyival maradtam és el is aludtam végül az ideiglenes ágyikóban.
Otthon apa játszott velem, mert anya főzőcskézett valami jó illatú dolgot. Aztán anya is odajött és kimentünk a lépcsőházba, ahol képzeljétek! felmehettem a lépcsőn! Tök jó! Aztán lementem (lemásztam) a lépcsőn és megint fel! Felfelé tök jól megy! Hipp-hopp fent vagyok! Lefele még problémásabb, de majd belejövök :)
Este még az történt, hogy apa levitt sétálni (érdekes, nem ő szokott). Nagyon hideg volt, ezért nem sokat voltunk lent.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr785154568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása