Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

300.nap - Háromszáz !!!

Ma korán keltem, apa adott reggelit és visszafektetett még aludni. Tízórai előtt és után (fincsi joghurt volt) anyával játszottunk, és én megint elálmosodtam és aludtam egy órácskát, aztán elindultunk a Mama elé. Útközben összefutottunk a Dédivel, aki a Somát sétáltatta és még anya néhány ismerősével is. Mikor a mamával együtt visszaértünk hozzá, már a Boti és a Kriszti is ott voltak. Velük és anyával négyesben játszottunk amíg a Krisztinek el nem kellett mennie. A Boti valamiért ma nem szerette ha a kis autóival játszottam. Pedig az olyan érdekes! A délutáni alvás alatt anya eltűnt és én nagyon megijedtem, hogy örökre itt hagyott, de szerencsére nem, csak a Diáért ment el, úgyhogy nagyon örültem amikor megláttam, annyira hogy sírtam is kicsit az ijedtségre. Estére hazamentünk és otthon apával játszottunk egy jót egész fürdésig. Sajnos kicsit még taknyos vagyok, és kínoznak azzal a ronda zümmögő orrszívóval, meg valamit apa be szokott spriccelni az orromba ami nagyon furcsa - bár utána tény, hogy kapok levegőt az orromon keresztül is. Mondjuk van pozitív játék is, mert be szokta kenni az ínyemet egy fincsi krémmel és az jó érzés, plusz meg is tudom harapdálni apa ujját :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145154563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása