Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

235.nap

http://bmilan.blog.hu/media/image/200612/Képzeljétek, délelőtt sikerült tök magamtól, az ágyikóm rácsába kapaszkodva felállni! Mit meg nem tesz az ember, ha magasra teszik a játékát előle... Amúgy ma sajnos nem voltunk úszni, mert még taknyos vagyok kicsit, és apa is tüsszög, meg köhög, akárcsak én eddig.
Délután viszont átmentünk a nagyihoz, és ott egy csomót játszottam amíg apa és anya bevásároltak. Szerencsére viszonylag gyorsak voltak, bár addig se unatkoztam, mert a nagyinál is van egy csomó tök jó játék (például egy hatalmas maci, akivel egész jól elbeszélgettem és kicsit le is birkóztam).
Este pedig átjött a Csilla és a Csaba, hoztak ajándékokat anyának, és utána sokat énekeltünk arra ami a tévében szólt. Állítólag ez valami karakiri vagy karókari vagy mi. A fürdés így ma egy kicsit eltolódott és a masszázs is elmaradt, de cserébe az esti kínzás is enyhébb volt, mert apa valami nagyon furcsa ízűt csöpögtet az orromba egy kis orrszívás után, és ezzel le is van tudva a dolog (és még levegőt is kapok utána az orromon keresztül!).
Ja, és már megint lejjebb került az ágyacskám, merthogy állítólag veszélyes, hogy fel tudok állni... Lassan a nyolcadikon alszom... :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr795154498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása