Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

143.nap

Nos, ma lementünk a védő nénihez megméredzkedni. Nem híztam annyit mint múlt héten (akkor 25 dekát!, most csak 7-et) de az átlag azért jó... Viszont agyon ajnároztak, hogy milyen szép, meg okos vagyok :))
Voltunk a nagy játszótéren is, de a Botiék meg a dédiéknél a kis játszóra mentek, úgyhogy mi is átmentünk oda. Anya és a Kriszti bementek a ruhaboltba (ránk a dédi vigyázott addig, így megúsztam a boltozást) és kaptam egy klassz overált - jó lesz majd ha hűvösebb lesz... Most szerencsére napsütéses szép napok vannak, de valahogy mégis sikerült kicsit megfáznom, úgyhogy taknyos vagyok, ami roppant kellemetlen, mert este is többször felébredtem mert nem kaptam levegőt. Ráadásul "közelebbi ismeretségbe kerültem" egy zúgó-búgó géppel, aminek az egyik végét az orromba nyomják ami elég kellemetlen érzés (igaz, utána kapok levegőt, mert kiszívja az anyagot az orromból). A mai esti séta sem maradt el a nagyi és a Soma kíséretével. Ja, és képzeljétek, hazafelé új úton mentünk, a szomszéd lépcsőházon és a tetőn keresztül, mert rossz a lift. Kicsit huzatos hely ez a "tető", de mégis izgalmas...
Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr935154404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása