Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

117.nap

Hú, ma mozgalmas napom volt! Kezdődött a nagyinál újpesten: ebéd után megismerkedhettem pár rokonommal, akik Pécsről jöttek fel az esti tűzijátékot megnézni, de beugrottak a nagyihoz engem megnézni. Hát nem kedves tőlük? Főleg hogy agyon dédelgettek meg ringattak meg dicsértek...
No ezek után elmentünk az apáék barátaihoz Leányfalura (ők a Zalán család, és őket már ismertem, mert jártak nálunk, de én még nem voltam őnáluk). Ők is nagyon kedvesek voltak hozzám, és van egy csomó mindenféle háziállatuk, amiket meg is mutattak: például van sok papagájuk, egy hatalmas fehérrel az élen, aztán olyan kis szőrös mászkáló furcsa állatok, amiket tengerimalacnak hívnak, pedig nincs is tengerük így nem is érdekeltek különösebben, azután vannak halacskák, amik már inkább érdekeltek, és teknősök, de azokért se rajongok különösebben... Ja és van kutyus és cica is de velük nem kerültem közelebbi ismeretségbe.
Este volt mikorra hazaértünk, és apa egyedül vitt le sétálni, de útközben összefutottunk a Csilla nénivel, aki pedig a Lili kutyust sétáltatta.
Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr535154378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása