Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

115.nap

Ma este egy újabb rejtélyt sikerült megfejtenem: eddig nem értettem, hogy miért tologat a szájában anya meg apa néha egy színes kis rudat kefével a végén ?!? No de ma este megkaptam a legújabb játékom: egy ilyen színes rudacskát, kefével a végén! Pont olyan mint a nagyoké! És miután már tudtam, hogy ezt a számba kell tologatni (csak nem tudtam ebben mi a kunszt...), így én is rögtön a számba toltam. Már tudom mire jó ez: csikizi a nyelvemet és a számat belülről! Tök vicces és csikis! Így most még klasszabb a fürdés!
Na de mik is történtek még ma ezen kívül:
Délután voltunk doktornéniknél: bekenték hideg trutyival a csípőmet és egy bigyót tologattak rajta, és közben tévén néztek furcsa dolgokat. Szerencsére nem tartott sokáig, de azért picit sírtam, mert furcsa érzés volt, még ha nem is fájt... Estefelé, séta után új látogatóim voltak, apa és anya barátai: Gyöngyi és Sanyi és a kisfiuk Sanyika (aki már 10 éves, szóval hozzám képest nem is olyan kisfiú...). Egy ideig nagyon érdekeseket meséltek, de nyolc körül már jelzett az órám, hogy jön a fürdés, szóval ma se bírtam a szokásos sírás nélkül fél kilencig. De megérte, tudjátok...
Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115154376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása