1547.nap

Címkék: bruck2010

Hú, ma klassz napom volt!
Reggel pont elcsíptük a kisvonatot és most megint egy új útvonalon vitt kőrbe minket a kempingben. No és utána rögvest indultunk is, méghozzá a nyári-bob pályára! Na az út mondjuk váratlanul hosszúra nyúlt, ugyanis épp javították az alagutat és ezért nagyon nagy dugóba kerültünk Zell am See-ben és a környékén. De utána szabad volt az út és mondhatom, megérte a zötykölődést, ugyanis ilyen bobpályát még nem láttunk: ez olyan-de-olyan magasról indult, hogy sílift vitt fel minket a hegyre! Na és utána olyan  sokáig és olyan sok kanyarral jöttünk le, hogy őrület (elsőnek apával mentem és ő jól felgyorsult, ahol lehetett!). És ez még mind semmi, mert mentünk még egyet! Most anyával mentem és apa jött mögöttünk "hátvédnek" de ez is nagyon szuper volt! Sajnos harmadszor már nem mentünk fel... De talán nem is olyan nagy baj, mert már éhes voltam, úgyhogy beültünk egy étterembe, de képzeljétek, nem volt halrudacska! Kénytelen voltam grillcsirkét enni krumplival... Aztán még hamar megvettük holnapra a reggelinket és visszajöttünk a kempingbe, ahol ismét pont a kisvonat indult, úgyhogy megint felpattantunk rá anyával.
Mivel ma tényleg klassz, meleg időnk volt, így délután még jól sütött a nap, úgyhogy elmentünk a medencéhez pancsolni. A víz elég hideg volt, és anya nem is mert bejönni, de szerencsére apa meggyőzhető volt és bejött vele pancsolni :) Képzeljétek, van egy víz alatti erősvízsugár, ami fröcsköl és jól ellök a faltól, hát azt nagyon élveztem! De amikor már lilult a szám, akkor ki kellett jönni, így aztán száradás után anyáékkal labdáztam a medence előtti füves rétecskén. Amikor ezt eluntam, akkor meg elmentünk a játszótérre és játszottam még egy jót. Amikor visszamentünk a lakókocsihoz, ettünk vacsorára szendvicset (én csináltam magamnak vajas-szalámisat!) és még Uno kártyáztunk a sátor előtt estig.
Fürdés után viszont sajnos majdnem rögtön mennem kellett aludni, mert késő is volt és délután se aludtam (igazából, már elég fáradt voltam ám...)