Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1546.nap

Címkék: bruck2010

Ma is jót aludtam, és apa ötletét elfogadva elsétáltunk a Maximarkt-ba reggelizni. Én egy nagy halom szalámit tartalmazó reggelis tányért választottam és majdnem mindent meg is ettem. Aztán - ha már ott voltunk - bementünk megvenni a holnapi reggelit, és vett egy nagy  doboz gyurmát nekem apa, viszont sajnos a mai markolós játékot lebuktam, amikor az egyik ruhás kerek fogast úgy megpörgettem, hogy repkedtek róla a ruhák...
A lakókocsihoz visszaérve rögtön ki is nyitottam a gyurmákat és azokkal játszottam, aztán egy órakor elsétáltunk a játszótérhez, ahol pólófestő játék kezdődött! Én is vehettem egy pólót (apa adott négy pénzérmét, amit odaadtam a néninek) és minden gyerek választhatott egy mintát amit átrajzoltunk a pólóra és utána ki lehetett színezni. Én egy röfit választottam , de a póló hátulját saját ötletekkel rajzoltam tele. Mivel eddigre már igencsak megéheztünk, elindultunk éttermet keresni. Találtunk is egyet nagyon közel, de még zárva volt, ezért ismét a Maxiban ettünk és én most is a fincsi halacskásat kértem, de most kipróbáltam a hozzá adott mártogatni valót is és gy tényleg finomabb :)
Amikor visszaértünk a kempingbe, pont összefutottunk a pólófestős nénivel, aki odaadta a kivasalt pólómat és mondta, hogy mindjárt  indul a kisvonat, ha van kedvünk, menjünk egy kőrt mi is: még szép, hogy volt kedvünk! Nagyon szuper volt a kisvonatozás: egy kis traktor húzza a vagonokat és az egész kempinget bejártuk, még a mi lakókocsink előtt is elmentünk. Amikor ismét visszaértünk a lakókocsihoz,  megint gyurmáztam egy jót. Később elmentünk apával fürdeni és hajat mosni és  estig még dévédéztem és zenét hallgattam.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr445155838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása