Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1508.nap

Címkék: balaton2010junius

Érdekes volt az első este itt, a nagy házban, ugyanis nem lett meg a fenti rész kulcsa, ezért kicsit zsúfoltan kellett megoldani az alvást, de nem volt semmi probléma végülis: mi összetoltuk a két ágyat és abban aludtunk hárman, a Boti kint aludt a Mamával a nappaliban és a Krisztiék is úgy aludtak, mint mi. Reggel aztán apa kigondolta, hogy hoz nekünk finomságokat a közértből, de sajnos én nem tudtam vele menni, mert még nem tudok biciklizni és ő pedig bringával ment... Végül a Kriszti kisérte el az Annával, és hoztak sokféle péksütit, amiből én a fánkokra szavaztam és azt ettem, teával. Utána egész délelőtt a kertben játszottunk a Botiékkal, igaz, hogy én nem mentem be a medencébe, csak ők, mert nekem még fáj a tegnapi sebem... Délben a teraszon ebédeltünk - pechemre a Zoli ült mellém és ezért egy csomó hs kellett ennem a pörköltből - de utána kaptunk 1-1 színes jégkrémet. Klassz! Koradélután menni kellett aludni (a szobában kellemes hűvös az idő, nem úgy mint odakinn a napon...). Persze nem aludtam, csak csendben feküdtem pár órát, aztán felkelhettem és némi rábeszélés után kipróbáltam a medencét is: na ez tényleg olyan klassz, hogy nem is akartam kijönni egész délután! Közben megérkeztek a Zoliék barátai - a Sanyikáék - egy kislánnyal és egy kisfiúval és ők is játszottak velünk, aztán már késő délután lett, amikor mindenki autóba ült és elmentünk a Sándor étterembe. Erre vártam már két éve... Jót csúszdáztunk és jó sokat ettem. Este lett mire mindenki megvacsorázott, aztán még hazafelé megálltunk pár pillanatra a Balatonparton, de annyi volt a szúnyog, hogy gyorsan inkább visszajöttünk a házba, ahol fürdés után már mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr745155799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása