Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

838.nap

Címkék: bikacs200808

itt épp anya ad almát CsinosnakMa reggel az első kérdésem az volt apához, hogy ugye ma megyünk haza?És igen, a kaja után anyáék bepakoltak a bőröndökbe és táskákba (én közben rosszalkodtam) és apa mindet lehordta a kocsiba. Még indulás előtt vittünk egy csomó almát a lovacskáknak és még utoljára felültem a Rico-ra (kicsit azért féltem ám ott a magasban...) aztán beültünk az autóba és uzsgyi haza! Útközben megálltunk dinnyét venni, de amúgy elég unalmas volt az út. Otthon pedig már várt rám a "matricás hat-hét" ! Ebédelni is vittem természetesen az asztalhoz és a pizza után az a kellemetlen hír ért, hogy menni kell aludni... na jó, egy kicsit be voltma tojva ott a magasban...Ahelyett, hogy a rég nem látott játékaimmal játszhatnék??? Persze hogy ordítottam egy ideig (amíg az álmosság le nem győzött...) Ébredés után apa adott uzsonnára bocis pudingot és egy csokitojást, aztán indultunk a Klári mamához, akinek vittünk egy nagy dobozt, benne egy új kávéfőzővel és egy képes könyvecskét rólam. Jót labdáztam a Mamával egész az indulásig, de nem haza mentünk rögtön, hanem előbb a teszkóba actimelt venni. Persze anyáék mindenféle dolgot vettek még, de hát ez így szokott lenni... Lényeg, hogy apa berakott a kocsiba egy csomó actimelt és még kakaós csigát is. No és még mindig nem haza mentünk, hanem előbb felugrottunk a Kati mamához is, és megnéztük az új szekrényeit a nagyszobában (szép!) és képzeljétek: kaptam tőle egy új hat-hetet!a két szélén a legújabb és a legrégebbi "hat-hetem" Ez irtó érdekes fajta, mert más-más kicsit mindegyik darabja. Ó, és még a Krisztiék is küldtek nekem valamit: egy számos ágyneműt! Telis-tele van számokkal! Hűűűűű. Otthon végre kaptam egy adag tejpépet és együtt megvacsoráztunk hármasban, aztán fürdésnél kipróbálhattam az új hat-hét játékomat. Nagyon klassz! Sajnos fürdés után azonnal menni kellett aludni, pedig én még szerettem volna játszani és rajzolni is, de apa szerint, ha a két mutató az órán a tizenegyesen áll, akkor irtó késő van már és nekem ágyban a helyem. Én még vitatkoztam egy ideig, de hiába, úgyhogy inkább lefeküdtem és aludtam egy nagyot.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr675155109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása