835.nap

Címkék: bikacs200808

én biza' megülöm szőrén a Rico-t!Ma a reggeli után lementünk a nagy fa körüli szép fűbe hat-hetet dobálni apával, amíg anya ismét lóra pattant. Sajnos vizes volt a fű és nekem semmi kedvem nem volt így dobálózni - na jó, azért apa kitalált egy jó játékot: a kis labdámat eldobtam, ő érte szaladt, visszahozta, aztán eldobta, én szaladtam érte és így tovább... persze nem nagy szám, de apa olyan mókásan futott! Aztán felültem mégis anya elé a nyeregbe és besétáltunk a Rico-ék házába, amit istállónak hívnak és miután levette a lovász bácsi a nyerget a paciról, felülhettem csak úgy "szőrén" megülni a lovat! Azért egyedül ott fenn ülni egyszerre izgalmas és félelmetes... Inkább le is kéredzkedtem, és mondtam, hogy menjünk már végre inkább a medencébe... Szerencsére ebben sikerült meggyőzni anyáékat, úgyhogy átöltöztünk és mentünk is le a medencékhez, ahol nagyon jót játszottam az Adriennel ,csak déltájban anya már éhes volt, úgyhogy menni kellett ebédelni... Én is ettem egy keveset apa rántott sajtjából krokettel, aztán mentem aludni, mert utána mehetünk megint le a medencéhez fürdeni! Így is lett,csak még előtte elmentünk csónakázni, ami érdekes volt, csak szerintem unalmas, kivéve amikor én, vagy anya evezett :) Az usziban a pancsolás végén megnéztük a szaunát, ahol irtó meleg volt, úgyhogy ki is jöttem rögtön, és azt a medencécskét, ahol nagy kavicsok vannak az alján, ami nagyon vicces, csak hideg a víz.Utána elmentünk vacsorázni és most is csak keveset ettem, aztán  a szobában még játszhattam apával a darázs építővel, de menni kellett már aludni este felé...