Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

362.nap

Címkék: bakony

a kis csapat Ma hajnalban arra ébredtem, hogy éhes vagyok. Szerencsére apa viszonylag gyorsan csinált nekem kajcsit, és így, hogy egy szobában alszunk, most meg is néztem, hogy hogyan készül a reggelim. Reggel megint pakolás volt, mint tegnapelőtt, és megint úgy tűnt, hogy egy hosszú és unalmas út elébe nézünk, de szerencsére nem lett igazam: egy viszonylag rövid autókázás után megálltunk egy nagyon fura erdőnél, és be is mentünk alaposabban körülnézni... Mindenféle érdekes fa, meg bokor és virág volt itt, méghozzá tényleg nagyon sok fajta! Sőt, nem csak fák voltak, de még egy mókust is láttunk. Igen fürgén szaladt, ezért nem tudtuk közelebbről megismerni sajnos. Volt egy kis tó is kacsákkal, de a kacsáknak épp nem volt kedvük produkálni magukat, csak a tó közepén üldögéltek egy házikónál. A hamburger! fincsi! nyamm-nyamm!sétálgatás után leültünk enni egy "hamburgeres" nevű helyen, ahol meglepő módon mindenki "hamburgert" evett, amit én is megkóstoltam, és finomnak minősítettem. Innen sajnos elváltak az útjaink a Botiéktól, mert ők mentek a Balcsira, mi pedig egy gyors bevásárlás és uzsonna után haza. Az út persze uncsi volt, inkább aludtam egy jót... Amikor felébredtem, még nem otthon voltunk, hanem ott, ahol már jártam ugyan, és érdekes kajákat láttam, de akkor még nem kóstolhattam meg semmit. Most viszont adott anya is és apa is a "fagyi" nevű hideg-de-finom édes nyalánkságból :) No innen már végre tényleg hazamentünk, és én egész estig be sem tudtam telni rég nem látott játékaimmal a nagyszobában, ahol végre ki kúszhattam-mászhattam magam. Ez már nagyon hiányzott!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr775154625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása