6319.nap - 2023-08-13

20230813_000001.jpgReggel apa nyolckor keltett, ugyanis reggelizés után már indultunk is Újpestre a Klári mamáékhoz, mert ma vele és a Petivel így négyesben elmentünk kirándulni a Visegrádi várhoz.
A parkolóból egy jó negyed órás kis kirándulással értünk a várhoz, ezt még egész jól bírta a Mama is. A vár lépcsőinek már nem örült annyira, de sajnos a várakat magasra és a tornyokat lépcsősre építik... Azért becsülettel mindenhova felmentünk és bementünk, és a kilátás a várfalról a Dunakanyarra kárpótolt a lépcsőzésért!
Lefelé már eléggé elfáradt a Mama, így én apával a parkolóba visszakirándultam és kocsival visszajöttünk érte meg a Petiért és kocsival mentünk a Nagyvillám étteremhez ebédelni, én rántott sajtot ettem, és desszertet is.
Innen még visszamentünk Újpestre és kicsit felmentünk beszélgetni, és fagyizni, aztán lassan indultunk haza...

6318.nap - 2023-08-12

2023-08-12_17-55-43_img_2081.JPGMagamtól keltem tíz után, reggeliztem, aztán játszottunk apával délelőtt, előbb Geoguessr-el, aztán kimentünk a kertbe labdázni. Utána apa ebédelt, de én még nem voltam éhes, úgyhogy most csak magának sütött egy pizzát, és én is azt ettem , de később.
Délután is játszottunk a Wii-vel, és a Geoguessr-el, no és persze hat után, amikor már árnyékos a hátsó kert, akkor visszamentünk labdázni. aztán estig telefonoztam, és Duolingóztam is.

6317.nap - 2023-08-11

2023-08-11_17-21-37_20230811_172136.jpgTizenegy körül keltem és egy órát Duolingóztam, mert 500 pont lemaradásban voltam, hogy ki ne essek a gyémánt ligából...
Fél egy után lementünk anyával bringázni és az én kedvenc útvonalom mentünk egy jó nagy kőrt, a wekerlén keresztül a nagykőrösi útig, onnan az önkormányzat, majd a piac felé és vissza a rendőrség felé a bicikliúton és az Adyn haza.
Mikor hazaértünk, apa már itt volt, de írta is, hogy idejön munkából, úgyhogy rögtön (miután lemostam a térdem, mert az kicsit koszos lett) tudtunk is indulni ebédelni a KÖKI-be. Rég ettem már a BurgerKonyhában, úgyhogy oda mentünk és én ma is két amerikai hotdogot kértem (apa is a szokásosat, a Kansas-burgert ette).
Innen mentünk egyenesen Gyömrőre és Geoguessr-eztünk pár jó menetet, aztán kimentünk labdázni a kertbe és elég jó sokat tudtunk egyérintőzni (és ma a labdát sem ütöttük át a szomszédba...). A lakásba visszaérve Wii-ztünk is, aztán én a szobámban telefonozgattam és képzeljétek a Snake játékban világcsúcsot sikerült elérnem (a web szerint legalábbis, és az azért nem semmi) !
Vacsorára apától frissen sütött mini kakaós csigákat kértem, ez az egyik kedvencem :)

6316.nap - 2023-08-10

Címkék: Velence

2023-08-10_21-55-05_20230810_215505.jpgReggel anya készített nekem tojásrántottát, aztán készülődtem és mentem a  Köki pályaudvarra, ugyanis ma a Csigi-vel, - aki Dóri hugának a párja, - a "szokásos" vonattal mentünk Velencére, mivel a Dóriék épp ott nyaralnak.
Mikor megérkeztünk, a bejáratnál már vártak a Dóriék és a nevelőapukája fizette a jegyemet, és délelőtt fürdőztünk is sokat, szaunáztunk is jókat. Dél után ebédeltünk, aztán lementünk játszani szálloda halljába, mert ott vannak érintőkijelzős asztalok játékokkal. Utána a szobában is játszottunk, kártyáztunk, és a jól bevált fél kilences vonattal jöttünk haza és Köki-től hazasétáltam.

6315.nap - 2023-08-09

2023-08-09_19-24-59_20230809_192459.jpgA délelőttöt átugrom, mivel dél előtt keltem, így a reggelit is átugrottam és rögtön az ebéddel indítottam: anyától kértem túrós derelyét és nudlit, amit a minap vettünk az interspárban.
Délután leginkább telefonoztam és XBox-oztam, amíg meg nem jött apa. Vele előbb megvettük a holnapi vonatjegyeket Velencére, aztán egy éves BKV bérletet, aztán még játszottunk pár Geoguessr játékot.
Közben győzködtem anyát, hogy menjünk le bringázni (ahogy azt korábban amúgy megbeszéltük), mert most itt van apa és segít felhozni a bringákat, meg felfújni a kerekeket, stb. Végül nagy nehezen rávettem anyát, szóval átmentünk a biciklikért és miután apa menetkészre pumpálta őket, ő ment fel a mamához megnézni a fürdőszoba plafonját, amit majd ki kellene festenie, mi pedig anyával a Wekerle felé vettük az irányt.
Sajnos nem sokat tudtunk ma biciklizni, mert a fékem egyszercsak nem fogott (talán vizes lett), anya megállt, én meg nem és elpereceltem mögötte. Kicsit lehorzsoltam a térdem, plusz leesett a lánc, úgyhogy apa visszajött és ugyan a láncot visszatette és a sebemet lemostuk, de közben meg elkezdett csepegni az eső is és sötétedett, úgyhogy inkább hazavittük a bringákat és otthon anya ellátta a sebeimet...

6314.nap - 2023-08-08

2023-08-08_16-48-21_20230808_164820.jpgReggelire rántotta volt, és miután elkészülődtünk, mentünk uszodába anyával. Én 14 hosszt leúsztam amíg anya tízet, és persze utána szaunáztunk is. Ma egyedül jöttem haza (a Köki érintésével, ha már a környéken voltam, hogy vegyek ízesített ropikat a kínaiban), ugyanis anya meg ment még az sztk-ba.
Hazaérve délután zenét hallgattam, aztán anya hazajött és segítettem neki teregetni és még a konyhát és az előszobát felsöpörtem!
Utána ő lement kutyát sétáltatni a Mamával, én addig folytattam az  Xbox Forma1 karrieremet, és miután anya visszajött a sétáltatásból akkor kértem , hogy csinálja meg a minap vett trikolor tortellinit, és az volt ma az ebéd-vacsorám.

6313.nap - 2023-08-07

2023-08-07_19-10-11_20230807_191011.jpgNyolc körül arra ébredtem, hogy valahol nagyon zajlik egy lakásfelújítás, kalapáltak, fúrtak. Próbáltam visszaaludni, de tízig csak nyűglődtem. Akkor meg amúgy is felkeltem, mert felugrott a Kriszti és a Kefír kicsit hozzánk. Kefír hamar kiszúrta magának a "háziállatunkat" az óriáscsigát a terráriumban. Na jó, nem olyan mozgékony mint a höri volt, de úgy látszik neki ez is érdekes :)
Később ebédre anya megsütötte a lazacot, amit tegnap vettünk az Interspárban és délután sokat játszottam az XBox-on az Forma1 karrieremet építve.
Munka után jött apa és vele ma is Geoguessr-eztünk, ismét szereztünk pár új országot a gyűjteményünkbe :)