6186.nap - 2023-04-02

2023-04-02_16-11-29_20230402_161129.pngMára sem lett jobb sajnos a seb amit a fogszabályzó rugója dörzsölt a belső ajkamra...
Délelőtt megnéztem az időeltoldás miatt hajnalban sugárzott Forma-3, -2, és Forma-1 futamokat, nomeg ettem is, de a fentiek miatt ez nem egyszerű dolog...
Délután nekiláttam bioszt tanulni, mert ugyan a dolgozat csak a szünet után lesz, de még harminc (!) oldal anyagot meg kell tanulni, tehát időben el kell kezdeni, különben reménytelen és a szünetemet meg nem akarom ezzel elrontani... Közben megjött apa is és kikérdezte a bioszt amit ma tanultam és mivel jól ment, ezért pihenésképp Geoguessr-eztünk együtt és egymás ellen is :)

6185.nap - 2023-04-01

2023-04-01_14-03-22_337769236_1613506602450398_6049027146634103384_n.pngEz a fogszabályzó nagyon rossz, a rugó kisebezte a számat és így enni, beszélni nagyon fáj :(
Ez azért volt ma duplán rossz időzítés, mert ma mentünk anyával a grúz étterembe ebédelni.
De előbb reggel még megnéztem a Forma3 sprint futamot és a Forma1 időmérőt, és aztán indultunk az étterembe ami budán van, úgyhogy metrópótlóval és busszal mentünk. Az étterem gyakorlatilag üres volt, így elég gyorsan elkészült amit rendeltünk, én sült pisztrángot kértem és a bőre talán még a húsánál is finomabb volt, talán mert egy spéci szósszal volt leöntve. Desszertnek vanília fagyikelyhet kértünk, az is finom volt.
Hazafelé az Astoriánál szálltunk le a buszról, mert ott van a kiskörúton a Best Stuff nevű bolt, ami csupa különleges dolgot árul és vettünk spéci chips-eket és macaron-okat.
Hazaérve folytattam a Forma2 időmérő és futam megnézését felvételről.

6184.nap - 2023-03-31

2023-03-31_18-22-36_20230331_182236.pngMa végre egy könnyű napunk volt!
A nulladik és első óra elmaradt, csak az ébresztőmet felejtettem átállítani, ezért reggel kinyomtam és visszaaludtam, aztán meg majdnem elkéstem, mert félkor keltem... De még pont beértem fizikára, ami után a dupla olasz jött, és kiosztották a dolgozatokat, ami ötös lett, de épp-hogy-csak, és ezt szóvá is tette a tanárnő, hogy tőlem jobbat várt, úgyhogy legközelebb jobban igyekszem majd felkészülni... Olasz után pedig már csak egy kémia óra jött és már jöhettünk is haza. Szuper!
Apa is jött kettőre, úgyhogy pont le tudta pontozni a legújabb Eurovíziós válogatásomat, aztán együtt megnéztük a Forma3 időmérő edzést, és indultunk a KÖKI-be ebédelni. Csodák csodája pont volt kiszolgálás a BurgerKonyhában és a hölgy már úgy fogadott minket, hogy "a szokásosat?" :)) Igen, egy rántott camambert falatkákat és egy kansas burgert... Az a baj, hogy még mindig fáj az alsó fogszabályzó miatt az evés, de olyan éhes voltam már, hogy azért mindet megettem...
Apa hazahozott és ő ment is Gyömrőre, én pedig délután még anyával is megnézettem a videómat, és amúgy tévézgettem, számítógépeztem, pihengettem.

6183.nap - 2023-03-30

2023-03-30_18-29-44_20230330_182944.pngMa fárasztó, nehéz nap volt, egyetlen pozitív az volt, hogy a fakultációkat kiosztották, és indul olasz fakt! Összejött hét jelentkező, ami szuper, és tudom mellé a föcit választani!
Média gyakon a mesterséges intelligenciáról beszélgettünk (a tanárúr nagy híve) , aztán dupla tesi jött és ma is kosaraztunk, de páran el lazázták és így a játék helyett erősítés volt és persze mi az Orsival megint megszívtuk, mert nehezebb gyakorlatok jutnak mindig nekünk a gerincünk miatt... Magyaron a fakultációkról beszéltünk , médián csapatmunkákat kaptunk: 5-6 fős csapatokban kisfilmet kell forgatni. Én maradtam a jól bevált csapatommal. Töri után fizikán megtudtuk, hogy majd lehet ötösért kiselőadásokat tartani, úgyhogy majd egyet biztos választok, hogy a dolgozatot kiszépítsem...
Gyorsan jöttem haza, gyors ebéd és már siettünk is anyával a fogszabályzásra, ugyanis ma megkaptam az alsó szabályzómat, ami egyenlőre eléggé zavar, főleg mert még egy rugó is van benne, ami birizgálja az ajkamat belül... Meg is beszéltem anyával, hogy ma tejbegrízt kérek vacsorára, mert rágni ezzel most nem nagyon tudok, még meg kell szokni...

6182.nap - 2023-03-29

2023-03-29_18-04-45_20230329_180445.pngTesivel kezdtünk, a kosárlabdát gyakoroljuk, de ma már játszottunk két félpályán 2-2 csapattal egy palánkra és azt már élveztük is (én legalábbis biztosan). Utána matek jött volna, de az elmaradt és szerencsére a magyar órát megtartottuk helyette, így hamarabb lehetett hazamenni. Magyaron ma mi adtuk elő a csapatmunkánkat, aztán a színházak fejlődéséről tanultunk. Angolon Kahoot-oztunk, és éneken ismét három kiselőadás volt. Digit.kulton új exceles feladatot kaptunk, és végül a biosz zárta a napot, a vérről tanulunk épp (jó sok diktálással...).
Suliból jöttem egyből haza és ebéd után befejeztem az Eurovíziós klippemet, mert amikor jött anya, ő rögtön pontozhatta is, és amikor apa is hazaért, ő is lepontozta.
Hat előtt átmentünk apával a Mamához, egyrészt mert véletlenül lenémította a telefonját és azt megmutattam neki, hogy hogy lehet visszakapcsolni, meg levittük a Dömét sétálni.

6181.nap - 2023-03-28

2023-03-28_16-27-33_20230328_162733.pngAngol után a matek elmaradt, tehát a Mátéval megbeszéltük a tegnapi meccset (nagyon jól játszott a válogatottunk!). Fizika végén voltak játékok, abban ma ügyeskedtem, kár hogy ezért nem jár semmi... Tesin kimehettünk az udvarra és páran röpiztünk, kár hogy fújt a szél piszkosul. Magyaron meglepetés szövegértés dolgozat volt, két oldal és tíz kérdés, jó nehéz szöveggel - hát nem mondanám, hogy megértettem. Digit-kulton be kellett fejezni minden munkánkat, hogy legyen mit osztályozni, kiderült, hogy egy a tízből még nekem nem volt kész, úgyhogy azzal foglalkoztam. Töri után egy fárasztó biosz jött, jegyzetelhettünk megint egy csomót...
Jöttem egyből haza, de még nem voltam annyira éhes, de anya sütött gofrit, na abból ettem hármat azért, és inkább vacsorára valami "rendes" ételt. Délután elkezdtem videót vágni, aztán apával telefonáltam és még este folytattam a videózást.

6180.nap - 2023-03-27

2023-03-27_18-37-46_20230327_183746.pngA nulladik ofőre bemenni ismét sok értelme volt, pár gyerekkel beszélgetett a tanárnő, nekünk meg csendben kellett ülni és ennyi... Rajzon megint téma volt a pad-ragasztózás, a tanárnő még mindig meg van róla győződve, hogy mi kentük össze a padjait, pedig nem is... Aztán jött az olasz dolgozat, aminek a nyelvtani része elég nehéz volt, a többi nem annyira. Angolon megkaptuk a dolgozatokat, amiben nem bíztam túlzottan, de négyes lett, és média után a matekon is dolgozatot javítottunk, ez is négyes lett, de ez is nehéz doga volt. Tesin az eső miatt nem mehettünk udvarra ezért a másik osztállyal összevonva kidobósoztunk, végül egy átlagos kémia óra zárta a napot és jöttem is haza. Ebédeltem és elmentünk anyával a Shopmarkba vásárolni. Írtam apának, hogy oda jöjjön és segítsen hazacipelni a cuccokat kocsival, és pont fizettünk a kasszánál, amikor ő is odaért. Hazaérve játszottunk pár Geoguessr páros párbajt, aztán telefonált a Mama, hogy nem érzi jól magát, vigyük le Dömét, úgyhogy a viharos szélben megsétáltattuk Dömikét apával, és ő ment is aztán haza, én pedig este még focit néztem, mert a válogatott játszott EB selejtezőt.