Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

6443.nap - 2023-12-15

2023-12-15_18-21-06_20231215_182106.jpgMa is korábban keltem kicsit, mert nulladik óránk is volt ugyan, de még a törit egyszer átfutottam. A nulladik óra digitkult, de megint nem kaptunk az elején feladatot, szóval törit olvasgattam inkább, mert az volt a következő óra és ma megírtuk a dolgozatot: az első feladatok meglepően könnyűek voltak nekem, úgyhogy azokat kitöltöttem és nekiugrottam az esszének, mert az volt a nehezebb része. A média gyak elmaradt, és utána  a tesin röpizni kezdtünk, de képzeljétek, történt egy baleset, a Noémi annyira bele lelkesedett a játékba, hogy egy vetődésnél gyakorlatilag lefejelte a falat, de annyira, hogy agyrázkódása lett! A tanárúr rögtön ellátta, és hívta a szüleit és a mentőket, és kivizsgálásra be is vitték. Matek jött volna, de "filmes napok" feladatot kaptunk és táncolnunk kellett a Barbie film egyik dalára... mázli, hogy a Csilla amúgy tánctanár és segített betanulni a táncot. Nem csak én voltam amúgy fiú, és amikor már jól  ment, akkor még élveztük is, de sajnos nem nyertünk... Angolon filmet néztünk, jobban mondva egy Netflix sorozatot (angolul mondjuk), és jöhettünk haza. Ebédre csináltam magamnak egy főzős Soba tésztát, aztán kicsit ledőltem pihenni és telefonozni, és fél négy körül átmentem a Mamához, ugyanis ott találkoztunk apával és mentünk hárman a Csilláékhoz, mivel meglepetés partit rendeztek anyának, aki ugyan sejthetett valamit, mert mindenki furán viselkedett és nem köszöntötte fel, de amikor odaért, akkor már megértette miért, ugyanis addigra odajöttek az Esztiék is, a Csilla anyukája is és a Baluék is. A felköszöntések (ugyanis a Balázs meg pár nap múlva lesz 40) és a tortázás után felmentünk flipperezni, mert a Csaba új virtuális flippert épített, de azért az "igazi" flipper még mindig a legjobb. 
Fél nyolckor indultunk, hazavittük anyát, és kivételesen Újpest felé kanyarodtunk, ugyanis a Mamának elromlott a sütője, viszont  a bejgliket már elkészítette, úgyhogy elmentünk a két tepsi bejgliért és elhoztuk Gyömrőre és apa itt sütötte meg őket (szépek lettek!).

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr6718282083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása