Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

6233.nap - 2023-05-19

2023-05-19_20-29-23_img_2002.pngA névnapom jó kis nap volt, még ha nem is indult olyan nagyon jól, mert igaz, hogy nulladikra nem kellett bemenni, de magyar után fizikán dolgozatot írtunk és elég nehéz volt, még úgy is, hogy online írtuk, és csak hármas lett, szóval évvégén négyes leszek, de sebaj. A jó rész innen indul, ugyanis a dupla olaszon bejött hozzánk az olasz "testvér-osztályunk" szóval 25 olasz velünk egyidős középiskolás! Ez nem volt meglepetés, mert készültünk rá, öt csapat készített nekik tipikus magyar desszerteket, a mi csapatunk például házi túrórudit és én vállaltam, hogy egy powerpoint előadással (olaszul!) elmondom, hogy hogy készült el :) Nagyon jól sikerült , az olaszok is megdícsértek, hogy milyen jól olvasok olaszul, és milyen jó a kiejtésem! Irtó kedvesek voltak mind! A második órában kimehettünk az udvarra és előbb fociztunk velük (az egyik lány a Foggia utánpótlás csapatában játszik! na őt nem tudtuk kicselezni...), aztán egy másik csapat olasz röpizni szeretett volna és nem kellett kétszer kérniük, máris beálltunk és vegyes csapatokban nagyon jót röpiztünk. Az óra végén engem és még párónkat meghívtak a délutáni búcsúbuliba. Nekünk még volt egy kémia óra, amin kiosztották a dolgozatokat és az enyém hibátlan ötös lett :)
Suliból hazajöttem, ebédeltem és nemsokára már mentem is vissza  a suliba az olaszokhoz: az udvaron bográcsozás volt (gulyás készült, hogy a tipik magyar ételekkel ismerkedjenek). Nagyon klassz volt ez a délutáni beszélgetős buli. Hétkor ért véget, jöttem haza és apa már ideért addigra és indultunk Gyömrőre hozzá. 
Elsőnek lefürödtem és hajat mostam, mert a röpinél homok ment a hajamba, közben apa készített ázsiai főzős tésztát vacsira és fel is köszöntött a névnapomra, és evés közben most is Survivort néztem.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr6718128394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása