Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

6205.nap - 2023-04-21

2023-04-21_18-03-58_img_1986.pngNulladik angol ma nem volt teljesen értelmetlen, mert gyakoroltunk és elég fontos nyelvtani részeket. Magyaron bejött egy fiatal tanárképzős és hátul csendben jegyzetelgetett. A röpirat házit nagyon sokan nem írták meg, és azoknak most kellett megírni, nekem viszont kész volt és a tanárnő kiszúrta, hogy kicsit "túl jó lett" úgyhogy elmondtam, hogy sokat segített az MI és azért kaptam három pluszt, cserébe majd meg kell neki mutatnom, hogy hogy lehet használni a Bing mesterséges intelligenciáját :)  Utána fizika jött és a kísérleteket megint csak videókon néztük (már nagyon ismerjük a készítőket... az egyik tisztára Gundel Takács Gábor), aztán dupla olasz jött és a házi ellenőrzés után családfát kellett olaszul készíteni és persze nem tudtuk kihagyni a poént a Noncsival, hogy egymást is beleszerkesztettük, mint harmad-unokatestvérek :)  Végül egy kémia jött, amin összefoglaltunk a dolgozatra.
Még páran maradtunk és kimentünk az udvarra egy fél órát röpizni, aztán jöttem haza és pont jött apa is, úgyhogy mentünk is rögtön a Shopmarkba ebédelni. Én az ÁzsiaLótuszban ettem a kedvenc rákhúsos táskáimat, apa pedig a magyaros konyhából egy hortobágyi palacsintát, aztán mindketten egy-egy brownie-t desszertnek (ami irtó tömény volt, de azért betoltuk). Az Interspárban még vásároltunk pár dolgot, amit hazahoztunk, felnyaláboltam a leckéket és indultunk Gyömrőre. 
Estig sokat játszottunk: előbb a Wii-vel, utána Geoguessr-el és az előszobában jó kis egyérintős labdázást, de elég nehéz a szűk folyosón :)
Este pedig tévéztem - egy régi Survivor epizódot néztem meg.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr5018107870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása