5906.nap - 2022-06-26

2022-06-26_14-54-10_20220626_145409.pngMivel tíz előtt keltem, ezért reggeliztem, mert még így tudok majd ebédelni, ugyanis jött apa és mentünk Újpestre a Klári mamához. Épp a sütőbe hussant a bacon-ös husi amikor megjöttünk, úgyhogy amíg sült, megmutattam a bizimet :)
A fincsi ebéd után még beszélgettünk és apa megszerelt pár dolgot, aztán lassan indultunk Gyömrőre, mert majd csak holnap megyek haza, mert apa holnap szabin lesz. Apánál játszottunk délután, például a szócserélőset, és a Mini Motorways-el is persze. Este megnéztük a Sonic 2-őt és közben vacsorára a kedvenc currys tésztámat kértem apától, mert azt anya nem szereti elkészíteni, mondván hogy nem szereti a szagát miközben főzi...
A film után még tovább játszottunk a városi útépítős játékkal és sikerült az összes várost feloldani benne, úgyhogy őrület, de lassan minden pályát meg tudtam csinálni benne (valójában "sajnos" mert az azt jelenti, hogy nem lesznek új kihívások benne)

5905.nap - 2022-06-25

2022-06-25_13-30-32_img_20220625_133032.pngTízkor keltem, reggeliztem, telefonozgattam, és amikor megéheztem, elsétáltam a KÖKI-be az új kedvenc helyemre a Burger Konyhához és vettem egy finom rántott camambert. Ha már ott voltam, persze beugrottam a tesco-ba pár apróságért (üdítő, tészta) és nyilván vettem egy Oxo-t is :)
Délután sokat játszottam a Mini Motorways-el és anyával néztük a vizes VB néhány eseményét. Aztán hét előtt telefonált apa (ő céges kiránduláson volt, ezért nem voltam ma nála), és beszélgettünk, utána játszottam és tévéztem tovább.

5904.nap - 2022-06-24

2022-06-24_19-06-28_img_20220624_190628.png11 körül keltem, reggeliztem, készülődtem és közben jött a Mama a rendelt kajámmal, de azt csak később ettem meg, és addig a Mini Motorways-el játszottam.
Hatra mentem az évzáróra, és képzeljétek az iskola átlaga 4.26! Azért ez nem semmi és a mi osztályunkat külön kiemelték, hogy médiás osztály még ilyen jó átlagú soha nem volt! Ennek örömére amikor visszamentünk a terembe, bejött az igazgató és mindenki kapott egy jégkrémet :) Kiderült, hogy lesz új osztálytársunk is szeptembertől: egy török fiú!  Aki kérte, az kézhez is kérhette a bizit (én kértem, mert ez szép piros, egész komoly kinézetű), de majd hétfőn vissza kell vinni és a biziosztás után még maradtam is kicsit a többiekkel dumcsizni az udvaron.
Esténként anyával tegnap óta elkezdtünk visszanézni régi Eurovíziós dalfesztiválokat, és ma a 2001-es következett.

5903.nap - 2022-06-23

2022-06-23_13-04-25_20220623_130425.pngÉbresztőre keltem, mert tízre jött apa, és indultunk a harmadik havi kontrollra az OGK-ba. Őrület, hogy már három hónapja volt a műtét!
Hamarabb is érkeztünk, mint 11, de nem is baj, mert előbb a röntgenre kellett menni, ahol ma fél órát vártunk mire sorra kerültünk (eszembe jutott, hogy itt először a műtét előtt voltam, aztán frissen műtve, tolókocsiban lehozva és most pedig már gyógyultan). A doktor úr rendelője előtt is vártunk fél órát, de sebaj, a vizsgálat és röntgen szerint minden szuper, szinte tökéletes lett a gerincem, már csontosodott is az implantátum, és a sebem is pont jó állapotban gyógyul. Pont ezt akartuk hallani :)  Legközelebb jövő tavasszal kell csak jönnünk, és már szinte mindent csinálhatok (sajnos a vízi csúszdázást még egy évig nem szabad... pech).
A kórházból a KÖKI-be mentünk apával ebédelni, az új kedvenc helyünkre a Burger Konyhába, ahol finom a rántott camambert, aztán jöttünk haza és amikor anya is visszaér a fogorvosától, akkor ő meg apa elmentek a Möbelixbe mindenfélét vásárolni anyának ide a lakásba, én pedig az új kedvencemmel a Mini Motorways -el játszottam.

5902.nap - 2022-06-22

2022-06-22_18-53-22_20220622_185322.pngAkkor keltem, amikor anya tíz körül ment dolgozni és épp belekezdtem egy játékba, amikor hívott, hogy siessek le, mert a mama rosszul van, szédül itt a ház mögött az egyik padon. Hamar úgy ahogy voltam pizsama nadrágban egy pólót magamra kapva lerohantam és persze a Mama sehol... miközben őt kerestem, kiderült, hogy jobban lett és elment az ovihoz szólni anyának, hogy menjek a ház _elé_ mert hozta a kajámat is. Ekkor hívott ezzel anya, úgyhogy jól elkerültük közben egymást, de a ház előtt csak összefutottunk... Ezzel el is ment egy kis idő, úgyhogy mivel így reggelizni pont nem tudtam, ezért rögtön ebédeltem :)
Délután egyrészt a városi útépítős logikai játékkal játszottam, másrészt megtudtam,  hogy xbox-ra is le lehet tölteni a FallGuys játékot, ami PC-n már megvan, de xbox-on sokkal jobb a kontrollerrel az irányítás, úgyhogy itt jobb vele játszani, na ezzel is mentem pár futamot.
Négy után gondoltam egyet és elsétáltam az Eötvös spárba és vettem fagyit és chipset (alapvető élelmiszerek!), és hazafelé pedig az Adri Gyrosban egy hatalmas sajtburgert, amit meg is ettem vacsorára. Közben apa is megjött és vele persze ma is játszottunk az F2-vel (és most ő nyerte a dupla futamos versenyt)

5901.nap - 2022-06-21

2022-06-21_18-47-08_img_20220621_184708.pngMa is 10 után keltem, hogy tutira el legyek készülve, mire hív a Mama, mert készenlétben voltam, hogy én vigyem a Dömét fodrászhoz, de aztán hazaért addigra a Mama és a frissen nyírt Dömével ő hozta át a kajámat, ami zöldborsó főzelék volt, ezért elraktam vacsira, mert akkor anya tud hozzá tükörtojást sütni.
Délután játék volt : felváltva játszottam a Fifa-val, és az új játékommal a Mini motorways-el egész végig.

5900.nap - 2022-06-20

2022-06-20_17-24-52_20220620_172452.pngTízkor keltem, reggeliztem, készülődtem, és jött a Mama, hozta az ebédet, de még nem voltam éhes, úgyhogy eltettem későbbre. Az interneten láttam egy érdekes új logikai játékot, ami csak 8 euró, úgyhogy apa segítségével megvettem. Sokat nem is játszottam vele, mert mentem fodrászhoz, de szerencsére gyorsan végeztem. Hazaérve megettem az ebédet és pont írt a Boti, hogy ő online van, úgyhogy vele játszottam 1-2 órát, aztán az új játékkal. Közben megjött apa, neki is megmutattam a játékot, de ezt csak egyedül lehet játszani, úgyhogy inkább bekapcsoltuk az xboxot és azon mentünk egy dupla forma-2 hétvégét. Vacsorára anyával csináltunk rákhúsos tésztát, de azt apa már nem várta meg, mert nem bírja a halszagot :)