5850.nap - 2022-05-01

2022-05-01_15-56-04_20220501_155604.pngApa keltett, mert lassan már indulni kellett Újpestre a Klári mamához ebédre ;)
Nyilván így nem reggeliztem, hanem inkább jól beebédeltem a Mamánál, aki amúgy a kedvenceim közül ma paradicsomlevest és bacon-be göngyölt husit csinált nagyon fincsi krumplipürével. Én egy kicsit lefeküdtem pihenni, addig apa beszélgetett a Mamával, aztán előkerült egy szép gyümölcstorta a szülinapomra. Ja azt el is felejtettem, hogy érkezéskor anyák napjára felköszöntöttük a Mamát virágokkal, ő pedig engem a szülinapomra, és csak a torta maradt így ebéd utánra. Utána indultunk haza, de anya már rögtön indult is velünk együtt tovább, előbb a virágoshoz és onnan a dédiékhez szintén anyák napja okán. Innen pedig a Kati mamához mentünk, plusz neki egy pici tortát is vittünk a szülinapjára. Miután a Dömét jól megdögönyöztem a tortázás után, hazajöttünk és apa lassan ment is tovább Gyömrőre, csak még közben ő és a Kriszti elkezdtek egy nyaralást szervezni, de ennek még nem tudni a végét, mert folyamatosan röpködtek az elképzelések :)

5849.nap - 2022-04-30

2022-04-30_13-46-09_20220430_134609.pngTíz körül keltem, reggeliztem és délelőtt apával játszottunk.
Ebédelni pedig elsétáltunk a Dzsungel pizzériába - mint a régi szép időkben a covid előtt - és nagyon finom rántott camambertet ettem (ma is), hazafelé pedig beugrottunk sütizni a Hisztéria cukrászdába.
Hogy folytassuk a retró napot, délután a wii-vel játszottunk apával, és a kertbe is kimentünk sétálni, de ma nem találtunk békákat (lehet, hogy a szomszéd tóba mentek "szomszédolni", mert onnan hangos brekegést hallottunk...), utána megnéztem a Hotel Margaret befejező epizódját (de biztos lesz második évad, mert úgy fejezték be).
Este megnéztük az Addams Family 2-őt (nem valami nagy szám).

5848.nap - 2022-04-29

2022-04-29_13-26-06_20220429_132606.pngDél után rám írt apa, hogy hamarabb tud végezni, és mehetünk együtt akár ebédelni... így is lett, fél órával később már indultunk is a KÖKI-be, ahol én a BurgerKing-re szavaztam, de apa a gyorsétterem helyett a többire próbált rávenni és milyen jól tette: szemben a Burger Konyhában ugyanis lehetett rántott camambert kapni és ott apa is talált magának egy szép nagy burgert, és az én sajtom nagyon finom volt (apa is dicsérte a burgerét).
Ebédelés után hazajöttünk és még játszottunk az Xboxon egy F2 duplahétvégét, amit most apa nyert méghozzá az utolsó futam utolsó kanyarában egy előzéssel... ejnye!
Aztán indultunk Gyömrőre, ahol Geoguessr után mindketten Duolingo-val tanulgattunk (apa angolul, én olaszul), és később vacsora közben megnéztem letöltve pár korábbi foci összefoglalót.

5847.nap - 2022-04-28

2022-04-28_19-16-11_img_20220428_191611.pngNa ma aztán tényleg jól belehúztam, akkor keltem, amikor a Mama áthozta a madártejet, amit rendeltünk. Nyilván így nem reggeliztem már, hanem ebédre megcsináltam magamnak egy dobozos tésztát.
Napközben pedig többnyire autóztam, és pihenésképp brawlstars-oztam a telefonon, vagy duolingoval tanultam. A
Duolingo-n már nagyon jól megy az olasz, ma az állatok témakört vettem.
Délután elmentem anyával a KÖKI-be, és vettünk fent a Frei kávézóban forró fehér csokit (hű itt vannak hangzatos nevű kávék és sütik!), aztán lementünk a Hervis-be, de csak nézelődött anya, nem vettünk semmit... Még indulás előtt elmentem az Oxó-hoz és vettem két bubble tea-t.
Amikor apa hívott este, geoguessr-eztünk hármasban, aztán még néhány párbajt apával is.

5846.nap - 2022-04-27

2022-04-27_18-43-45_img_20220427_184345.pngMa időzítővel korábban keltem, mert az online magyar órára bejelentkeztem, erre elmaradt, mert a ballagásra díszítették épp a termet az órán... na mindegy, egyeztettem a tanárnővel, hogy jövő héten csütörtökön mennék először suliba, főleg mert aznap az állatkertbe megy az osztály :) Így viszont reggeliztem zabkását (azt is kaptam ajiba), de aztán az ebéddel már megvártam anyát, mert nudlit kértem tőle. A többi időben autózgattam, és ha elfáradtam, akkor lefeküdtem és telefonozgattam. Közben anya gitár órán is volt, én meg addig exceles játékot játszottam és gyógytornáztam is. Vacsira ma is amerikai palacsintát csinált anya.

5845.nap - 2022-04-26 - 16 éves lettem!

2022-04-26_18-36-46_20220426_183646.pngA szülinapomon megérdemlem, hogy sokáig aludjak úgy gondolom, tehát így is tettem és mivel tíz után keltem, már inkább nem is reggeliztem (éhes sem voltam még), hanem megvártam amíg a Mama áthozza az ebédem és rögtön ebéddel indítottam a napom. Na jó addigra már megéheztem, ezért csináltam magamnak egy zacskós levest is és csak utána ettem meg a thai csirkémet. A Mama hozott nekem madártejet is, de azt inkább eltettem vacsora utánra.
Ebéd után folytattam a Geoguessr-ezést, aztán épp befejeztem a szárítókról a ruhák leszedését és elpakolását (hogy picit segítsek anyának a házimunkában) amikor anya is hazaért, de én beszéltem az osztálytársaimmal, akik elhívtak a Kósra suli után, úgyhogy már mentem is. Olyan jó fejek voltak az osztálytársaim, hogy a szülinapomra vettek nekem a kedvenc üdítőmből és egy lufit is kaptam ;)
Aztán alighogy hazaértem, már jött apa is és felköszöntöttek ők is. Csomó mindent kaptam, apától egy spéci ki európai "háromszög" utazást (nem kör, mert Budapest - Milánó - Párizs - Budapest, középen az olasz szuperexpresszel!). Miután apa hazament, lementünk rollerezni anyával és vacsorára amerikai palacsinta volt.

5844.nap - 2022-04-25

2022-04-25_19-39-15_20220425_193915.pngMivel ma is későn keltem, inkább nem reggeliztem, hanem megvártam a Mamát, aki hozta tizenegykor az ebédemet (és az ajándékomat előre), és így kicsit korábban ebédeltem.
Délután csináltam egy új Geogussr kvízt holnapra anyának és apának, aztán hazaért anya és jött a lány is akivel együtt szoktak néha gitározni tanulni. Ők bevonultak zenélgetni anya szobájába, én pedig az enyémbe, és addig telefonoztam.
Később anya ment a kórusra, és lassan jött apa is a munkából, és ő maradt is nyolcig, addig játszottunk mindenfélét (xbox, geoguessr), aztán lassan jött anya is az énekről.