5829.nap - 2022-04-10

2022-04-10_16-25-53_20220410_162552.pngKilenckor keltett apa, mert tegnap megbeszéltük, hogy így pont meg tudjuk nézni felvételről a reggeli Ausztrál Forma-1 futamot. Közben megreggeliztem, és a verseny után indultunk is már a Klári mamához újpestre, ahol épp készült a finom ebéd (húsleves, rántott hús). A desszert a nagy kedvencem: madártej :)
Kettő előtt elindultunk haza, mert délutánra "beteglátogatóba" bejelentkezett a Noémi és a Botiék is. Háromkor meg is érkeztek előbb a Botiék a Kefírrel és aztán fél ötkor a Noncsi is megjött a Timivel, úgyhogy végre ismét jó sokan együtt voltunk. Jókat beszélgettünk, sztorizgattunk, aztán én elkértem a Noncsitól az olasz leckét, hogy miket tanultak, mik a leckék, a feladatok.

5828.nap - 2022-04-09

2022-04-09_17-34-46_20220409_173445.pngMajdnem tízig aludtam, reggelire tuningolt banános zabkását ettem, és délelőtt megnéztük a reggeli F1 időmérőt felvételről, aztán játszottunk apával ebédig, ami ma pizza volt (a kedvencem a chicken-curry-s).
Ebéd után megnéztem a heti foci összefoglalót az Európa-liga meccsekről és mivel egész jól éreztem magam, ezért bevállaltam, hogy elsétáljunk a Hisztériába fincsi sütikért és macaronokért :) Ha nem fújt volna a szél , akkor egész szép időnk lett volna, de megérte a séta, mert nagyon finom sütiket vettünk, és hazaérve a macaronokat meg is ettem rögtön, miközben apának egy Geoguessr kvízt készítettem, amit aztán ő meg is oldott.
Délután még tanultam is, vagyis bepótoltam fizikából és föciből, amit elküldtek füzetbéli munkákat, aztán egy kis játék után gyógytornáztam és még estig a Botival is játszottam online. A vacsora amerikai palacsinta volt juharsziruppal és ma apa adta be az injekciót a karomba, amitől mindketten tartottunk kicsit, de nagyon ügyes volt, észre sem vettem amikor beadta! Este pedig együtt néztünk egy Drive to survive sorozat epizódot, aztán mentem zuhanyozni és alvás előtt még telefonoztam kicsit.

5827.nap - 2022-04-08

2022-04-08_20-14-17_20220408_201417.pngMa megint jó sokáig tudtam aludni, majdnem tizenegyig, és a hátam is alig fájt, szóval nem is vettem be fájdalomcsillapítót, hanem reggelire az egyik tegnap vett finom sütit ettem meg. Szokás szerint felugrott a Mama, megnézni, hogy minden rendben van-e (igen), aztán ebédre az ÁzsiaLótuszból rendeltem rákhúsos táskát. Közben anya is hazaért, de ebéd után ő ment a fejlesztőbe.
Délután számítógépeztem és gyógytornáztam, aztán jött apa és vele játszottunk egészen amíg anya haza nem ért, mert ő adta még ma be az injekciót (ami ma fájt), és utána indultunk apával Gyömrőre. A vacsorára kérhető négyféle tészta közül a finn nyelvű google fordítóval felolvasott elkészítési javaslat alapján kellett apának kitalálni, hogy melyiket kérem :)

5826.nap - 2022-04-07

2022-04-07_18-57-21_20220407_185721.pngÉjjel valószínűleg sokat feküdhettem az oldalamon, mert reggelre a jobb alsó pár bordám fájt és csak háton fekve nem. Na azért a szokásos reggeli rutinom megvolt, a zabkásámat megtuningoltam egy mérőkanálnyi tömegnövelő porral és ezzel eléggé jól is laktam, úgyhogy amikor a Mama áthozta az ebédem, azt ma is inkább eltettem vacsorára, és egy körül rendeltem magamnak ebédet a KFC-ből, mert onnan is már rég rendeltem...
Délután inkább bevettem egy fájdalomcsillapítót apa tanácsára és így jobb is lett a bordám, már tudtam ülni és járkálni, háton feküdni, csak oldalvást nem, de az már nem akkora gond. Aztán melóból jött apa és miután játszottunk, már voltam olyan jól, hogy megkérjem, menjünk el a cukrászdába sütiket venni :)
Apa még feljött, de aztán lassan ment is, és jött anya, én pedig elmentem fürdeni, és sajnos a szuper kütésem úgy látszik eddig bírta, egy helyen felpöndörödött, anya pedig pánikba esett...

5825.nap - 2022-04-06

2022-04-06_18-09-49_20220406_180949.pngMa is jó nagyot tudtam aludni és végre érzem a javulást az állapotomban, még tegnaphoz képest is jobban van a hátam, úgyhogy kipróbálom, hogy ma már nem veszek be fájdalomcsillapítót.
Reggeli után nem sokkal jött a Mama és hozta az ebédemet, plusz saját készítésű palacsintákat, de még nem voltam éhes, így eltettem mindent későbbre, és nekiláttam kicsit tanulni, pontosabban bepótolni, amit már átküldtek az osztálytársaim. Ebédre végül inkább rendeltem, méghozzá egy új ázsiai étteremből, mert megtetszett a pad-thai tészta rákhússal, és olyan finom is volt, mint amire számítottam. Délután még pihengettem és játszottam, aztán jött apa és hatkor lementünk mi is kutyát sétáltatni a Mamával. Ma egész nagy kőrt bírtam menni, ami klassz. Hazaérve azért még lepihentem, de utána egy F2 versenyt azért játszottam apával :)  Amikor pedig megjött anya, ő melegítette meg vacsorára az ebédre hozott kajákat és a palacsintából adtam neki is, mert jószívű vagyok ;)

5824.nap - 2022-04-05

2022-04-05_19-17-08_img_20220405_191708.pngMa sokat tudtam aludni végre, majdnem tízig! Bevettem a vasas vitaminomat, és utána ettem zabkását, és nem sokkal később már ebédelhettem is, ugyanis 11-kor hozta még melegen az ebédet a Mama: tojáslevest és rántott húst (a leves evés nem könnyű, mert nem tudok még lehajolni a fejemmel eléggé), és frissen azért sokkal finomabb minden...
Kicsit tanultam is ma ebéd után: elkezdtem bepótolni az órai munkákat, aztán számítógépeztem (folytatom a koordinátarendszeres játékomat, csak nem tudok labdázni sajnos) és pihentem is közben.
Délután Survivor-t néztem és hat után lementünk a Mamával és a Dömével, de ma egész nagyot sétáltam, mert Adri gyrosba elmentünk még a kutyasétáltatás után anyával vacsorát venni (dupla húsos dupla sajtos hamburger, irtó nagy!)
Az esti terv pedig: vacsi közben 'Drive to survive' sorozatnézés, aztán anyával eurovíziós játék és végül este a fürdés után Hotel Margaret... :)

5823.nap - 2022-04-04

2022-04-04_18-16-48_20220404_181648.pngMa tudtam rendesen aludni, és reggelizni (anya addigra már elment dolgozni), és délelőtt játszottam, főleg telefonozgattam. Tizenegykor jött a Mama egy gyors látogatásra, ebédre pedig szushit rendeltem, mert azt is rég ettem már...
Délután megnéztem az Eurovíziós filmet, aztán jött anya, és nemsokára apa is. Apával jó sokat játszottunk, közben anya elment kórusra. Hatkor lementünk a Mamával és Dömével kicsit sétálni: én még csak a ház oda-vissza távot vállaltam, ennyi elég is volt a hátamnak, úgyhogy hazaérve kicsit pihentem. Miután rendeltünk nekem ebédet a hétre és jövő hétre, megéheztem és vacsorára apa csinált két hotdogot. Újabb pihenő után elmentem fürdeni, és már alig kell segíteni, csak a hátamat kell óvatosan megtörölni (nyilván azt nem látom), és a zokni felhúzás még picit problémás, de a többi már megy :)