5822.nap - 2022-04-03

2022-04-03_15-35-43_20220403_153543.pngHét után ébresztett a hátam, ugyanis tegnap este nem vettem be fájdalomcsillapítót próbából és így reggelre már eléggé fájt, úgyhogy még a napi kettő ezek szerint szükséges. De reggeli után a gyógytorna rögtön rendbehozott, úgyhogy délelőtt tudtam tévézni és játszani.
Ebéd után nem sokkal jött apa, és hármasban elsétáltunk szavazni. Én hosszú idő óta most sétáltam ennyit utcán és egész jól bírtam, de azért hazaérve jólesett kicsit lefeküdni a hátamat pihentetni...
Délután még amíg itt volt apa, addig vele játszottam, és ma is megnéztem még pár Drive to survive sorozat-epizódot, este pedig az RTL választási műsorába is belenéztem, mert érdekelnek a választások.

5821.nap - 2022-04-02

2022-04-02_16-09-40_20220402_160940.pngNyolc után keltem, mert korábban is feküdtem tegnap este le. Reggelire a fincsi muffinok maradékaiból ettem (két tálcányi hopp! elfogy lassan...). Délelőtt telefonozgattam, és anyával folytattuk az eurovíziós játékot. Délelőtt ma is anya és a Kati mama pakolászott az előszobában, aztán ebédre anya csinált karfiol levest (passzoltam pár kanál után) és viszont egész finom tejszínes-pulykás tésztát. Ebéd után nem sokkal jött apa, úgyhogy vele Geoguessr-eztem amíg meg nem érkezett a Klári mama, aki szinte "váltotta" a Kati mamát, aki meg hazament, szóval ez ilyen klassz, "mamás" nap volt :)
Amikor a Mama indult haza, akkor apa is, mert hazavitte autóval, hogy ne kelljen ismét egy órát az esőben békávéznia... Én folytattam a pihenés-játék-pihenés-... napirendemet és persze gyógytornáztam is.

5820.nap - 2022-04-01

2022-04-01_17-14-48_20220401_171448.pngPárszor felébredtem éjszaka, de aztán kilencig tudtam aludni. Reggelire a tegnap sütött fincsi muffinokat ettem, aztán jött a Kati mama és anyával pakolásztak valamit, én pedig feküdtem az ágyamban és telefonoztam. Ebédre anya kisütött egy lasagne-t és ez nagyon jól esett, mert már rég ettem ezt.
Délután anyával játszottam az eurovíziós játékkal, aztán pihentem, számítógépeztem, pihentem, forma1 sorozatot néztem, pihentem, jött apa, vele is játszottam, aztán pihentem, vacsiztam, tévéztem, gyógytornáztam, és így tovább... Ja és mától megpróbálom csökkenteni a fájdalomcsillapító adagomat, a napi háromról kettőre, reggel és este lefekvés előtt, mert napközben már enélkül is egész jó, ha pihenek eleget.

5819.nap - 2022-03-31

2022-03-31_18-11-19_20220331_181119.pngKorábban feküdtem este le, és korábban is keltem ma, de azért jót aludtam. Reggelire anya csinált tükörtojást, és délelőtt inkább csak telefonozgattam, aztán egész hamar megéheztem és most tényleg rég ettem a Burgerből, úgyhogy meggyőztem anyát, hogy rendeljünk onnan ebédet és ezt meg is ettem ám! Ebéd közben is és később is megnéztem 1-1 Drive to survive epizódot a Forma1-ről, és anyával játszottam a számítógépnél. Ma már amúgy másfél órát tudtam ülni és csak akkor fájdult meg a hátam és akkor gyógytornáztam is rögtön. Ja és délután egy új játékmódot találtam a Geoguessr-ben: 100 magyar játékossal együtt kellett megfejteni a helyeket egyszerre és pontozásos alapon az egyik fordulóban a harmadik lettem! Százból az azért nem rossz!
Munka után jött apa és vele is játszottam, aztán hárman nekiláttunk muffint sütni: négyfélét csináltunk, mert nekem külön beletettünk tuningnak abból a tápszer-porból, hogy erősítsen ez is :)

5818.nap - 2022-03-30

2022-03-30_18-07-19_20220330_180719.pngReggel hétkor felébredtem, de vissza tudtam szerencsére aludni, úgyhogy tízkor keltem fel, ami új csúcs mindenképpen az utóbbi napokban legalábbis biztosan... Reggelire (tízóraira?) a tegnapról maradt amerikai palacsintát kértem anyától, méghozzá azzal a táp-porral tuningolva, amit felírtak nekem, hogy erősödjek. Hát így tényleg sokkal 'ütősebb' a palacsinta, már négytől teljesen jóllaktam. Délelőtt átjött a Mama és hozott halat ebédre, amit később anya sütött meg.
Délután telefonált a Klári mama és vele is beszélgettem, aztán gyógytornáztam is, ami kifejezetten jólesett amúgy, mert kicsit uncsi a fekvés, még ha mászkálok és ülök is néha. Például próbáltam a számítógépnél ülve Geoguessr!-ezni, de csak 10-15 percig volt jó ülni, utána inkább lefeküdtem pihentetni a hátam. Az viszont vicces, hogy amikor hallottam, hogy jött a lift és pont mászkáltam, gondoltam megnézem, hátha apa és ekkor döbbentem rá, hogy a kukucskáló, ami eddig szem magasságban volt, most a számnál van :)  Munkából tehát jött apa és vele játszottam végül pár menetet a geoguessr-el, egy új fajta párbajt és meg is nyertem persze... Apa elhozta és a tévé kis vinyójára felmásolta a sorozatot, amit a kórházban kezdtünk el nézni a Forma1-ről, így tudom itthon a tévé előtt fekve nézni (bár a kanapé nem annyira kényelmes, mert túl puha, szóval időnként inkább visszafekszem az ágyamba pihentetni a hátam...

5817.nap - 2022-03-29

Címkék: kórházban

2022-03-29_12-02-51_20220329_120251.pngMa aludtam a legjobban a műtét óta, mert még hajnalban sem kellett felkelnem végre a fájdalmaim miatt, ugyanis nem voltak! Az is lehet, hogy már a hazamenés gondolata lelkesített, ugyanis ma végre hazamehetünk! Reggel még benézett persze a doktor úr, aztán még a kötöző intenzíves kedves nővér is megnézte a kötésemet, és ellátott jótanácsokkal minket, aztán még a gyógytornász néni is jött, közben apa intézte a zárójelentésemet, szóval nem unatkoztunk délelőtt! De amint lehetett, már hívtunk is egy kényelmes taxit és jöttünk haza...
A ház előtt pont kutyát sétáltatott a Kati mama és anya, szóval találkoztam rögtön a Mamával, és nagyon jó volt újra itthon lenni, ledőlni a saját ágyamra...
Felhívtuk a Klári mamát is elújságolni, hogy itthon vagyok és közben a Dédi és az Ani is átjöttek látogatóba kicsit.
Ebédre a Kati mama főzött húslevest a "rendelésemre", mert az már nagyon hiányzott :)

5816.nap - 2022-03-28

Címkék: kórházban

2022-03-28_17-34-07_20220328_173407.jpgÉjjel háromkor kérnem kellett extra fájdalomcsillapítót, addigra kiment belőlem az esti adag, de amúgy nem volt annyira vészes, csak aludni nem tudtam már onnan olyan jól sajnos.  Reggel dupla vizit is volt, és rögtön utána a kedves intenzíves nővér jött és átkötözött egy nagyon menő vízálló kötéssel, aztán apával játszottunk és tévéztünk, dél tájban pedig egy új gyógytornász néni jött és vele tornáztam, és ma kipróbáltuk, hogy tudok-e lépcsőzni (tudok!). Mivel ilyen jól megy már a járás, később lementem apával a büfébe, mert ebédre már megint nem azt kaptam, amit kértünk, hanem én is tökfőzeléket (brrr), és gondoltam egy melegszendvics jól esne, de sajnos hiába kocsikáztunk le, a melegszendvics már elfogyott (na jó, egy brownie-t azért kértem vacsorára...). Visszaérve a szobánkba azért már eléggé elfáradtam, úgyhogy lefeküdtem pihenni, és közben apa kikönyörögte a konyhásoknál, hogy cseréljék ki a főzeléket rántott húsra :)
Ebéd után ismét eljött a pszichológus doktor úr és sokat beszélgettünk, aztán nemsokára jött anya is látogatóba ötkor és vele is elsétáltam az automatához egy forró csokit venni - méghozzá a járókeret nélkül!
Előtte - utána telefonozgattam és apával  Geoguessr!-eztem (mindketten telefonnal, hogy ne legyen előny a laptop nagyobb képernyője). Az egyik tüdő-gyakorlás közben sajnos kipukkant a kesztyűbedudálósom, de apa csinált egy új kesztyűből egy másikat, ami még nehezebb egyenlőre, de ezt is piszkosul fel tudom már fújni :)
Vacsira megettem a délben vett narancsos brownie-t és nagyon finom volt! Ó és még egy fontos dolog: délután gyakorlatilag nem fájt a hátam, csak ha sokat ültem, amúgy csak alig-alig!
Estefelé benézett hozzánk a Márkus doktor úr és elmondta, hogy mi a terv a jövőre nézve és jó hír, hogy nem kell varratszedés sem, mert olyan cérnát használt, mint a plasztikai sebészek, tehát fel fog szívódni magától. Tök menő! Utána tévéztünk és zuhanyoztam is, végre nem kellett leragasztani a hátam, mert vízálló (és nagyon menőn néz ki!) az új sebkötésem. Kilenckor befejeztük azt a játékot (a papírcetlis-mondatkészítőst) amit a műtét előtti este hagytunk abba, és épp jókor ért véget, mert aztán kezdődött a Hotel Margaret :)