5654.nap - 2021-10-17

2021-10-17_18-48-59_img_20211017_184859.pngMa is 10 után keltem, és nem reggeliztem, mert anya húslevest tervezett ebédre és a második fogást kihagyva rögtön nekiláttunk brownie-t sütni :) Igaz picit az alja odakozmált, és vaníliafagyi helyett málna öntettel ettük, de nem volt rossz azért.
Délután tanultam, befejeztem az olasz házit, tornáztam, és elmentem a Kökibe fodrászhoz, de kifogtam egy elég bunkó fodrászt, aki többet vágott mint amit kértem, és ráadásul beszólogatott... Ha már ott voltam kicsit körülnéztem és találtam egy kis üdítőárust, ahol vettem érdekes ice-teát aloe vera bogyókkal, amit hazafelé megiszogattam. Mikor hazaértem elkezdtem letölteni és megnézni a pénteki Séfek-séfe adást.

5653.nap - 2021-10-16

2021-10-16_16-39-44_20211016_163943.pngJó sokáig aludtam, és egy könnyű reggelit ettem csak, mert nemsokára ebédelhettem is, aztán már jött is apa. Vele játszottam ma is az xbox F1 új pályáján, amit még gyakorolnunk kell, mert mindig kicsúszunk és a mezőny végén kullogunk csak be... utána megírtam a média leckét, ami a dolgozat javítása és mivel a dolgozatomban csak két feladatban volt kisebb hiányosság (275 pontot kaptam a 300-ból!), így ezzel hamar végeztem és még nekiláttam az olasznak, aztán fél négykor átmentünk hárman a Krisztiékhez társasozni egy jót. A Fedőnevek után Wizzardoztunk és vacsorára császármorzsát sütött apa (a tésztáját már korábban megcsinálta és itt frissen kisütötte). Hét körül indultunk mi is haza, amikor a Boti levitte sétálni a Kefírt és este az X-faktort néztük anyával.

5652.nap - 2021-10-15

2021-10-15_18-42-50_20211015_184250.pngHát igazán szólhattak volna az osztálytársaim, hogy ma nem csak a nulladik óra lesz áttéve egy lyukas órára (erről tudtam, mert írta a Kréta), de a tesi is elmarad... na mindegy nem voltam egyedül, mert akinek a vonata, busza jön korábban , ő kénytelen bejönni. Angol után a kémián a laborban voltunk és kísérletezhettünk kettes csapatokban, aztán ének jött, ahol egy népdalt hallgattunk meg és én a végéig meg voltam győződve róla, hogy oroszul énekel a néni, erre kiderült, hogy magyarul, de igencsak erős tájszólással :)  Matekon a hatványozást vesszük, ami nem a kedvencem, és végül dupla olasz jött, na akkor már eléggé fáradtak voltunk mondjuk.
Suli után itthon tévéztem és tornáztam, aztán jött apa és vele jó sokat játszottam, ő maradt estig (közben a Mama áthozta a kajámat amit ma vacsorára ettem meg).

5651.nap - 2021-10-14

2021-10-14_20-18-52_img_20211014_201852.pngMa egy lelkileg eléggé megterhelő napom volt:
Reggel hétre értem jött apa, ugyanis mentünk Budára az ottani gerinc klinikára a Márkus doktorúrhoz konzíliumra. Mi nagyon pontosan 7:45-re ott voltunk és kaptunk sorszámot, hogy aztán másfél órát üldögéljünk a folyosón, míg végre behívtak, de akkor is talán csak azért, mert apa szólt egy nővérkének... A doktor úr amúgy nagyon szimpatikus volt, de amit mondott az nagyon letaglózott minket: sajnos olyan fokúvá vált a torna és a fűző ellenére is a gerincferdülésem, hogy véleménye szerint ezt így, ilyen hagyományos módszerekkel nem lehet javítani, és csak a műtét segíthet :(   Nekem itt percek szinte kiestek, csak hallottam, hogy apa beszél a doktorral, de én alig értettem, de összekaptam magam és miután mérlegeltük, hogy mi lenne, ha nem műtenek meg (30-40 éves koromra rögzülne örökre egy ferde állapotban a gerincem és életem végéig fájna), úgyhogy döntöttünk, és kértük, hogy indítsák el a műtétre felkészülést, a várólista ugyanis több év!!! Engem pedig minél hamarabb kellene műteni, amíg még nem késő! A nagy halom papír átvétele után még vagy egy órát várhattunk a röntgenre is, úgyhogy a mai suli ugrott, mert délre értünk haza. Pontosabban én kértem apát, hogy a mamához vigyen és akkor elhozom az ebédem, csak ő elment vásárolni, úgyhogy mégiscsak hazajöttem és itthon a gondolataimba mélyültem. Hát nem voltam vidám éppenséggel... Anya hozta el az ebédem, és nem jó hangulatomban talált, de aztán ő ment is tovább, én pedig összeszedtem magam és négyre mentem gyógytornára, ami nem csak testileg volt hasznos (ma egy különösen nehéz gyakorlatot vettünk és meg tudtam csinálni!), hanem jó volt az Andival beszélgetni is a műtétről. Hazafelé még tettem egy kerülőt a Kisfaludy felé és vettem pár tutti-juice-t itthonra, és estig megnéztem pár műsor ismétlését letöltve.

5650.nap - 2021-10-13

2021-10-13_18-26-58_20211013_182658.pngMa három dolgozatot is írtunk...
Rögtön egy föcivel indítottunk, pedig helyettesítés volt, de a tanárúr megkapta feladatba, hogy irassa meg a dolgozatot, úgyhogy megírtuk. Szerencsére nem volt túl nehéz, lehet, hogy hibátlanra sikerült. A fizika viszont kissé igazságtalan pontozással ment, mert a három nehéz definíciót tudtam és egy tippelős kérdést nem, ami rögtön 5 pontból kettőt ért! Most lehet, hogy emiatt csak hármas lesz... Végül az utolsó órában a média dolgozatot írtuk meg, az legalább tuti jól sikerült és lesz elég pontom az ötöshöz szerintem.
Hazaérve előbb ebédeltem: szerintem véletlenül mára nagy adagot rendeltem, vagy megérzés volt, ugyanis olyan éhes voltam, hogy meg is ettem. Délután tévéztem, és amikor jött apa, akkor vele törit tanultam egészen estig, sőt, egy kis pihenő után még anyával is folytattam, mert holnap ebből is dolgozat lesz...

5649.nap - 2021-10-12

2021-10-12_20-00-27_img_20211012_200027.pngSzokásos átlagos napom volt, igazából egész könnyű:
az első óra elmaradt, utána bioszon szakhelyettesítés volt, aztán angol jött, ami a szokásos volt: haladtunk szép lassan az anyaggal. Média előtt elmeséltem a filmet a tanárnőnek, kérdezgetett is , de mindenre tudtam persze a választ, úgyhogy megkaptam a 100 pontot és a portfólióra is megkaptam a maximum 200 pontot, úgyhogy jól állok a pontokkal, de persze a holnapi dogára is készülök majd... az órán ma is még pár kétperces előadás volt. Magyar után még egy dupla tesivel zártuk a napot. Ilyenkor a Botiék osztályával vagyunk, de ő kikérővel hazament, úgyhogy őt nem tudtam kidobni, de a többieket azért jól megdobáltuk :) Valójában ilyenkor nincs szünet a két óra között, hanem hamarabb hazajöhetünk.
Hazaérve a Mama áthozta a rendelt ebédemet, ami ma spéci mexikói kaja volt tésztába töltött egész finom hús chilis mártogatóssal. Közben megnéztem a tegnapi Survivort és aztán elmentem az Interspárba vásárolni, vettem fánkot, üdítőt, joghurtot, müzlit, szóval most van pár napra reggelim. Hazaérve tanultam médiát és anyának felmondtam.

5648.nap - 2021-10-11

2021-10-11_18-20-39_20211011_182039.pngAngolon haladtunk tovább: videókat néztünk párbeszédekkel gyakorlásképpen. Utána olasz jött és lehetett javító dolgozatot írni, amivel a négyes szódolgozatomat így ötösre tudtam javítani (csak az eső nem jutott eszembe olaszul...). Tesin megint tudtunk röplabdázni, az egész jó mulatság! Matek után pedig fizika jött volna, de szerencsére az informatika tanárunk jött be helyettesíteni és így a hetedik óra infóját előrehoztuk az ötödik órába, ami után lyukas óra jött volna - szóval öt óra után jöhettünk haza! Klassz!
Itthon ebéd után így sem maradt sok időm, mert menni kellett tornára, amin ma nyújtottunk, de annyira, hogy óra előtt 171,5 centi voltam, utána pedig 173!
Ma is értem jött apa, és itthon előbb megírtuk az informatika leckét, aztán játszottunk és apa melegített nekem vacsorát, mert közben anya elment tornára.