5528.nap - 2021-06-13

2021-06-13_14-52-29_img_20210613_145228.pngTizenegykor keltett apa, úgyhogy olyan nagyon nem is reggeliztem, hanem készülődtünk és indultunk Újpestre a Klári mamához ebédre. A mai menü is jó volt: borsóleves és bacon-be göngyölt husi krumplipürével és salátával. Minden fincsi volt, olyan jól laktunk, hogy  a sütit (ami az egyik kedvencem: hókifli) inkább "elvitelre" kértem. Ebéd után megnéztük azokat a fotókat, amiket a suliban készítettek  a ballagásról, aztán lassan indultunk haza.
Itthon apa átmásolta a TV lemezére a tanárbúcsúztató videóját, úgyhogy azt is megnéztük és közben apa kitisztította a légkondit. Délután még meccset néztem és autóztam a szőnyegen.

5527.nap - 2021-06-12

2021-06-12_12-17-26_20210612_121726.pngNyolckor keltett apa, mert kilencre mentünk az Esztiékhez a pár éve szokássá vált "medenceállításra". Elsőnek érkeztünk, de rögtön utánunk jöttek a Csilláék anyával, és a Balázs pedig Fannival. A nagy medence hátul leginkább a Csaba, Andris és apa munkáját jelentette, de amikor tudtam segíteni, akkor persze én is beálltam pl a lábakat összerakni. Elöl a kis medence viszont már "üzemelt", mondjuk én már nagy vagyok hozzá, de a Fanni és Nimó persze jót pancsoltak benne és én kintről azért benne voltam a játékban, ha más nem - mint mozgó céltábla a spricceléshez :)
Ebédre pizzát rendeltünk, és délután folytatódott a játék nekünk - és közben a nagymedence is elkészült ugyan, de a 18 fokos vízbe valahogy senki nem akart még bemenni fürdeni :)
Öt után mindenki indult haza, én apával persze és este meccseket néztünk (főleg én).

5526.nap - 2021-06-11

2021-06-11_17-43-25_20210611_174325.pngKilenc után a futár ébresztett, aki a szendvicseket hozta (elvileg 10-11 között vártuk mondjuk). Reggeliztem, készülődtem, aztán jött a Mama és hozott nekünk ebédre túrógombócot, aztán anya is hazaért, és együtt ebédeltünk, aztán indultam az Anikóhoz hajvágásra.
Miután hazajöttem, átöltöztem és indultam a suliba, mert a hétfői tanárbúcsúztatót ma tartottuk meg (egy kis késéssel).
Ez után kimentünk a suli elé a ballagási virágokért és lufikért, aztán vissza a termünkbe és lassan már kezdődött is  a ballagás. Mi jó sok plusz kitérőt is tettünk termekbe, ezért a másik két osztály már rég kint üldögélt az udvaron, mire mi is leértünk.
A műsor után csinált még jó sok fotót apa, lassacskán elindultunk haza, mert nálunk folytatódott a bankett: Anita is idejött és a szendvicsek mellett apa rendelt a LaGunából egy tálca szushit is, anya vett tortaszeleteket, stb. Nyolcig beszélgettünk, aztán indultunk apával Gyömrőre, csak még a Klári mamát elvittük a metróhoz. Apánál még megettem a maradék szusit és közben az EB nyitómeccsét néztem.

5525.nap - 2021-06-10

2021-06-10_13-08-44_img_20210610_130843.pngMa kicsit unalmasan telt a nap, jó későn keltem, és akkor már rögtön ebédelni akartam, gondoltam leszaladok az Adriba, egy sajtburgerért, erre anya kivette az utolsó ezresemet a pénztárcámból mert kellett neki tegnap apró, úgyhogy rendelnem kellett a mekiből (bigmac bacont, de nélküle szerintem jobb).
Ma is tévéztem ebéd közben és után: nagyon jó volt a wipeout (régi játékosokat hívtak vissza) és átállítottam a felvételt, hogy az Ezek megőrülteket is felvegye mert utána azt is meg tudom így nézni.
A tévézés után délután sokat autóztam, és telefonoztam.

5524.nap - 2021-06-09

2021-06-09_18-07-09_20210609_180709.pngMa kilenc-tíz körül keltem - még anya is itthon volt - és beleöntős joghurtot reggeliztem, aztán tévéztem: megnéztem a mai Wipeout-ot és az Ezek megőrültek elejét is - mind a kettő nagyon vicces amúgy.
Ebédre a Petitől kapott egyik tésztát csináltam meg, mondjuk csak németül, franciául és lengyelül volt ráírva az elkészítés módja, de egyrészt a google fordító segített, másrészt a "3 min" meg a szokásos jelölések eléggé adták magukat és finom is volt végül.
Délután autóztam és tévéztem kb négyig, mert akkor mentem gyógytornára (a hétfőit bepótolandó). A torna után apa már várt a szokásos helyen és ő hozott haza. Itthon vele is játszottam jó pár Geoguessr mentet. Közben anya is hazaért és megbeszélték apával a közeli napok programjait, aztán még játszottunk nyolcig ismét a hely-felismerőset.

5523.nap - 2021-06-08

2021-06-08_18-04-05_img_20210608_180405.pngA karantén miatt az utolsó hét online tanítása nyilván értelmetlen, úgyhogy én a délelőttöt át is ugrottam, jó sokáig (délig) aludtam, igaz éjfél körül feküdtem le este...
Délután anya kapott az új sulimtól emailt, mert lesz egy ismerkedős evezés két hét múlva csepelen és egy online google docs-ban lehetett kitölteni (végre egy modern suli), hogy megyünk, és én odamegyek, nem a sulihoz (lehetne onnan bringával is menni).
Ebédre az Ázsialótuszból rendeltem rákhúsos tésztát.
Ezen kívül autózgattam, gyógytornáztam, Wipeout-ot néztem és vacsorára anya csinált lasagne-t.

5522.nap - 2021-06-07

2021-06-07_19-02-19_20210607_190219.pngAz első órában újra próbáltunk, de nem jutottunk a végéig, mert a második órában a nyolcadik évfolyamnak egy kissé őrült-professzor kinézetű fickó a tornateremben fizikai kiselőadásokat tartott. Ez olyan nagyon nem kötött le minket, bár az tény, hogy az eléggé vicces volt, amikor héliumos lufit lélegzett be, mert alapból nagyon mély volt a hangja és ettől nem rajzfilmesen magas lett, hanem olyan, mint amikor a híradóban eltorzítják a nyilatkozó hangját, hogy ne lehessen felismerni :)  Utána folyattuk a próbát és hogy még a próbáknál maradjunk: a ballagási próba következett, aztán épp elkezdtük volna a főpróbát, amikor jött János és Péter bácsi és közölte, hogy a Szonja azért nem jön egy hete, mert koronás, de még múlt héten bejött, úgyhogy az egész osztály csütörtökig karanténba kerül és mindenki azonnal menjen haza :(  Hát ez elég rossz hír, mert az eheti tök jó programok nagy része ezzel elúszott :(  Hárman, akik már voltunk koronásak, azért még kettőkor átadtuk az összegyűlt tanárainknak a virágokat és italokat (könnyek között), aztán én is hazajöttem. Itthon ebéd közben megnéztem a mai Wipeout epizódot, aztán jött apa és nemsokára anya is, sőt az Ani is - apát felköszönteni, de ő utána ment is haza. Anya a Deákban volt szülőin, úgyhogy elmesélte amit neki elmondtak az évkezdésről, és utána mi is felköszöntöttük apát.