5451.nap - 2021-03-28

2021-03-28_18-51-55_img_20210328_185155.pngMa formula versenynapom volt:
Csak azért keltem időben, hogy a Forma-2 sprintfutamokat megnézzem, és nagyon izgalmasak voltak! Ebéd után nálam is elkezdődött a szőnyeg-forma1 játékban a 2021-es szezon :)
Délután letöltöttem egy régi Voice adást és nosztalgiából azt néztük anyával, aztán kezdődött az idei első Forma-1 futam, ami szintén elég izgi volt, főleg az eleje és a vége.
Az F1 után még várt rám egy kis tanulás: fizikából mai leadású volt egy összefoglaló redmenta, azt kellett még vacsora előtt megcsinálnom.

5450.nap - 2021-03-27

2021-03-27_11-56-19_img_1077.pngMa nagyon klassz napunk volt:
Tízre értünk jöttek a Krisztiék és indultunk kirándulni a Dolina-völgybe. Kissé túl kalandos lett az út vége, mert a navigáció egy mezőgazdasági földútra vitt minket, ami kirázta a vesekövet is belőlünk... de végül odataláltunk a környék legjellegzetesebb tereptárgyához: egy használaton kívüli szélerőműhöz. Itt már várt ránk apa, aki Gyömrőről egy másik úton jött ide. Persze előbb megnéztük közelről a szélerőművet, ami jó nagy ám ilyen közelről! Innen 1 percre volt a parkoló a nemzeti park tanösvényének bejáratánál, és el is indultunk, méghozzá a kacskaringósabb madáretetős ösvényen, ami persze ugyanoda vitt mint a másik út, egy pihenőhöz. De mi még nem voltunk fáradtak, így tovább mentünk a Golyófogó-völgybe, ahol láttunk egy fácánt a magaslesből. Innen egy jó nagy kört téve indultunk vissza, a támpont mindig a szélerőmű volt, az messziről is látszott... És képzeljétek, az erdősáv szélén a mezőn sétálva észrevettünk egy őzcsapatot, és ott is volt egy magasles, ahová felmentünk és türelmesen vártunk kicsit, és visszajöttek egész közel az őzikék! Irtó érdekes volt ahogy a kis csapat futkározott a mezőn.
Mivel már kezdtünk éhesek lenni, innen visszasétáltunk az erdőbe a tanösvényhez, ami visszavitt az autókhoz és mentünk ma is apához grill-partira. Evés után pedig ismét órákig játszottunk a wii-vel és nagyon szuper volt.
Hatkor anya már nagyon menni akart haza, úgyhogy elköszöntünk apától és a Kriszti hazahozott minket.

5449.nap - 2021-03-26

2021-03-26_18-49-35_20210326_184935.pngReggel két okból sem aludhattam sokáig: egyrészt online matekórám volt, másrészt anyáék kicseréltették a bejárati ajtót, mert a régi már annyira elvetemedett, hogy nem csak a huzat süvített már be rajta, de bezárni is alig lehetett. Az új ajtó viszont nagyon szuper! A matek óra pedig azért volt jó, mert tulajdonképpen megcsináltuk a házi feladatot alatta :) Az ajtósok után újabb mesterek jöttek, mert a kádat is felújíttatja anya... Én ehhez nem kellettem, így az osztálytársaimmal AmongUs-oztam délig. Mikor elmentek a kádasok is, megebédeltünk és én délután még egy órát a Levivel is játszottam, aztán autóztam a szőnyegen.
Meló után jött apa és amit az ajtósok nem csináltak meg, azt ő még felszerelte (a csengőt például), megragasztotta, stb. Utána pedig játszottunk hármat a Fedőnevekkel, így mindenki volt kitaláló és megmondó ember is...

5448.nap - 2021-03-25

2021-03-25_16-49-57_img_20210325_164957.pngReggel anyával mentem a Heim Pálba, és ma is készült rólam röntgen. Sajnos az adatok nem javultak, ezért új fűzőt írt fel a doktor úr, szóval irány Újpest... De BKV-val ez most közel sem egyszerű, mert a metrót csinálják és ezért villamos - metró - busz - busz ahogy oda lehet jutni. A szokásos gipszminta levétel után haza is ez a busz-metró őrület volt. Viszont ha már ott voltunk a Határ útnál, akkor bementünk a Shopmarkba, én főleg túrós derelyét akartam végre venni, mert rég ettem már - és végre kaptunk, sőt nudlit is, de ami a legjobb, hogy a pénztárnál kiszúrtam, hogy a régóta hiányzó Verdák 2 szereplő: Kampeceveszki kapható! Ezt korábban sehol sem lehetett kapni, úgyhogy hamar megvetettem anyával és így megvan a teljes gyűjtemény, mind a 11 versenyző. Klassz! És ha már ott voltunk, akkor az Ázsia Lótuszból elvitelre a kedvencemet kértem a rákhúsos táskákat és itthon megettem ebédre. Délután folytattam az autós golfot.
Hatkor mi vittük le a Dömét sétálni és jó nagyot sétáltunk, és képzeljétek, hazafelé láttam egy aranyos sünit! Ott mocorgott a bokrokban, de elbújt amikor rávilágítottam, úgyhogy nem tudtam megsimogatni...

5447.nap - 2021-03-24

2021-03-24_21-24-11_img_20210324_212411.pngMa ráértem kelni, mert Gyöngyi néni még nem érzi jól magát és csak kiosztotta a feladatokat, így csak délben volt egy irodalom, amin Éva néni figyelmeztette az osztályt, hogy aki ügyeskedik ötöst kaphat, de aki semmit nem csinál, az egy egyest... inkább hozzászólogattam tehát (de nem kaptam ötöst, pedig a második legtöbbet megszólaló voltam).
A virtuális iskola után előbb a Levivel, aztán a Botival játszottam 1-1 órát, és csak utána ebédeltem, mert még nem voltam éhes.
Délután egy új játékot találtam ki: golfoztam a kisautóimmal :) papírból csináltam pályát, és az autóknak pontosan kell a körökbe gurulni és persze az az autó nyer, aki a legkevesebb próbálkozásból betalál.

5446.nap - 2021-03-23

2021-03-23_14-27-28_20210323_142728.pngÁtlagos, online sulis délelőttöm volt, az angol után a matek jött, és elsőre ijesztően sok feladatot kaptunk délután 1-ig leadandót ráadásul, (egy szövegesekből álló feladatsor a-tól g-ig!) de aztán nekiláttam és húsz perc alatt megcsináltam :)  Déltől még egy fizika óra is volt (az egyenárammal foglalkozunk), és közben jött az Anikó, mert megcsinálja anya haját és akkor már levágja az enyémet is, sőt, apa is átjött, hogy akkor már az övét is... Miután vége lett a fizika órámnak és nekem és apának már klassz új sérója volt, de anya még festés alatt volt, mi apával elmentünk vásárolni és nekem ebédet venni: Előbb a LaGunában leadtam a rendelést és amíg készült a szusi, addig vásároltunk. Pontosabban előbb még apa segített aktiválni a tőle kapott bankkártyát és pin kódot cserélni rajta, amit aztán rögtön ki is próbáltam a Spárban: vettem egy tejfölt saját bankkártyával! Visszafelé bementem a szusimért, és hazaérve rögtön neki is láttam ebédelni, mert már kezdtem éhes lenni...

5445.nap - 2021-03-22

2021-03-22_18-03-56_20210322_180356.pngMa is elvileg úgy lettek volna az online órák, hogy óra - szünet- óra -szünet -óra, de a nyelvtan és az angol után a dupla kémiát előrehozta Tamás bácsi, így hamarabb végeztünk. Ebéd és egy kis játszás után mentem a gyógytornára, ahol ma nagyon ügyes voltam, de ami jobb hír, hogy a gyakorlatok közben le lettem fotózva és van két gyakorlat, ami közben már olyan egyenes a gerincem, mint a nyíl! Ez roppant jó, és erőt ad a folytatáshoz!
Tornáról ma is apa hozott kocsival haza és itthon nekiláttunk rögtön a fizika leckének mert két feladat is volt, vagyis egy + a szorgalmi, de azt is megcsináltuk akkor már...
A leckeírást két játékkal pihentük ki: Mastermind-oztunk és torpedóztunk :)