5255.nap - 2020-09-13

2020-09-13_11-43-54_20200913_114355.pngNyolckor már meg is reggeliztem, és tornáztam, hogy délelőtt minél több időnk legyen apával játszani (és tanulni).
Előbb még azonban egy izgalmas forma-3 versenyt izgultunk végig, amin el is dőlt az idei világbajnokság. Gondoltam essünk túl a tanuláson, ezért a töri tanulnivalót vettem elő és két anyagot megtanultam és felmondtam apának. A kertbe is kimentünk a békákhoz, akik ma nem is voltak annyira ijedősek és ma megint új fajta állatot láttam: vízisiklót! Na nem nagyot, egy kis aranyos 20-30 centiset, ott úszkált a békákkal.
Utána wii-ztünk apával és ebédre végül nem rendeltünk, mert nem volt olyan hely, ahonnan szívesen kértünk volna ma ebédet, hanem inkább apa sütött mirelitt pizzát, mert pont volt neki chicken-currys amit szeretek. Közben elkezdődött a Forma-2 verseny is, aztán még játszottunk egy Áll-az-alkut amiben apa ma ritka peches volt, de utána viszont kértem apát, hogy vigyen haza, mert az F1 futamot már otthon akartam nézni.
A futam közben a szőnyegen én is rendeztem egy versenyt, de az élő "igazi" is elég izgalmas lett, két piros zászló, egy csomó baleset... Sajnos a kedvencem Verstappen is kiesett egy balesetben ....

5254.nap - 2020-09-12

2020-09-12_10-18-35_20200912_101835.pngFél nyolc után keltem, és miután reggeliztem, nekiláttunk rendet tenni az íróasztal fiókomban, mert kerestem egy papíromat és már jó sok korábbi összegyűlt itt - köztük pár vicces régi lapom.
Délelőtt wii-ztem apával, és ebédre ő csinált rántott camambertet rizzsel és áfonyával, ami finom volt, jól is laktam. Evés után megnéztük az F1 szabadedzést, és utána kimentünk a kertbe a békákat és a kis patakot megnézni. 2020-09-12_13-41-23_20200912_134123.pngA békák ma is jópofák voltak :)
Délután megnéztük az időmérőt, aztán megírtam az angol házit, amiben segített apa is, mert volt pár kifejezés a szövegben, amit még nem értettem. A forma-2-es futam után vacsorára megettem a pénteki ebédemet, és egy kicsit wii-ztünk, utána az íróasztal fiókban délelőtt talált szócserélősökből olvastam fel párat és őrült viccesek voltak még mindig.
Este pedig a Shazam!-ot néztük meg együtt apával.

5253.nap - 2020-09-11

2020-09-11_19-41-25_20200911_194125.pngMa is nagyon korán keltem magamtól, pedig még aludhattam volna, de nem sikerült visszaaludni.
Első órán, föcin vaktérképet tanultunk Európáról, aztán jött egy matek: szintfelmérőt írtunk, ami a felvételi előkészítőhöz kell. Egy-két hibám lesz benne, mert kicsit figyelmetlen voltam, de ez amúgy sem jegyre ment. Utána sima tesi jött, kimentünk a suli mögötti edzőparkba, ott még a futópálya is sokkal jobb, mert rugalmas a talaj és nem kell lépcsőzni közben. Informatika jött pihenésképp, de az oda-vissza átöltözés kicsit kényelmetlen. Infón word-ben kellett a nyári élmények közül egyről írni és képekkel díszíteni. Aztán újabb tesi, vagyis "sport" óra jött, amin egyérintőztünk a falnál. Végül egy emelt angollal ért véget a suli.
Hazafelé a Mama elém jött a Dömével és elhozta az ebédemet, de nem ettem meg még itthon, mert nem voltam éhes még. Délután az F1 karrierem folytattam, aztán jött apa, és indultunk Gyömrőre. Addigra már megéheztem, ezért útközben beugrottunk drájvolni a Burger-be a szokásos kedvenceimet: dupla chili-cheese és nugetts édes-savanyú szósszal. Apánál wii-ztünk, utána megtanultam a föcit és felmondtam apának, aztán megnéztük még este a Ralph 2-őt.

5252.nap - 2020-09-10

2020-09-10_17-58-26_img_20200910_175826.pngA szokásos reggel után, az első órán - fizikán a tavalyi anyagot néztük át és nem ment túl jól az osztálynak, úgyhogy kaptunk redmenta leckét belőle ismétlésnek... Utána tesi: frizbíztünk ma az udvaron, különleges dobásokat gyakoroltunk, ez egész jó volt. Gyöngyi néni bioszon egy hosszabb anyagot olvastatott fel velem a sejtekről és engem is meglepett, hogy egész jól ment a hangos felolvasás. Angolon dolgozatot írtunk váratlanul a tavalyi anyagból, az unokaöcs (nephew) nem jutott eszembe, és egy kis nyelvtani hibám volt, talán a többi jó lett. Utolsó óra után picit ma is csocsóztunk, aztán mentem haza, ebédeltem és hogy gyakoroljam az olvasást, egész délután a 2013-as f1 könyvet olvasgattam. Találtam benne helyesírási hibát!

5251.nap - 2020-09-09

2020-09-09_18-03-58_20200909_180358.pngÉn vagyok a héten a hetes és a vírus miatt plusz feladatunk, hogy fertőtleníteni kell a padokat. Ezért első óra - etika - elején még a takarítónőt kellett keresnem hogy adjon ehhez papírtörlőt... Utána nyelvtanon próba dogát írtunk, ami senkinek sem sikerült túl jól, és rajzon az új tanárnő - Ildikó néni - ablakdíszt terveztetett velünk. A sport órán végre kimehettünk focizni. Utána ofő, aztán töri, ahol önként feleltem és csillagos ötös lett! Még az apró-betűs részeket is tudtam... Végül a 7. óra angol, de csak gyakoroltunk, amúgy is mindenki fáradt volt már.
Ma is lehozta a Mama az ebédemet hazafelé, és délután fifáztam, aztán amikor jött apa, vele egy f1 versenyt játszottunk, de matekoztunk is utána!

5250.nap - 2020-09-08

2020-09-08_20-50-38_img_20200908_205038.pngMa semmi különös nem volt:
Tesivel kezdtünk, ami klassz. Utána megkaptuk azokat a könyveket, amiket még az első nap nem.
Új szabály van: mostantól a tanárok jönnek a termekbe és nem mi megyünk a szaktermekbe. Emiatt mégse néztük meg irodalom órán a Rómeó és Júliát sajnos, hanem tanultunk és ismételtünk.
Angolon tényleg dolgozatot írtunk, ahogy be lett ígérve és jól átvettük tegnap, mert nekem hibátlan lett :) Matekon folytattuk az algebrát és  a százalék számítást. Föcin én voltam ma a legjobb mert Európa országai a tananyag ;)
Végül egy ének óra volt a hatodik, szóval ez egy egész könnyű nap volt.
Ma is csocsóztunk még kicsit a Levivel, amíg nem jöttek a tanulószobások.
Hazafelé elugrottam a Mamához az ebédemért, amit itthon meg is ettem, rántott camambert volt, az fincsi. Evés közben a vasárnapi Álarcos végét néztük meg anyával. Aztán Fifáztam és utána megcsináltam a leckét és a műsorom után még átvettük anyával a töri leckét.

5249.nap - 2020-09-07

2020-09-07_18-29-38_20200907_182938.pngMatek volt az első óra, de algebra volt, amit szeretek, aztán jött egy kis töri: a II. Világháborút kezdtük el, és pont Gdanskról is tanultunk ami érdekes mert jártunk ott.
Nyelvtanra bejött egy idegen tanárnéni megnézni az órát, és ettől függetlenül brillíroztam, pont eszembe jutottak a mondat részei :)
Angolon csak gyakoroltunk, és végül dupla kémia, de nagyon fáradt volt mindenki, és őrült tanulás nem is volt. Az utolsó óra után még kicsit csocsóztam a Levivel, aztán jöttem haza és rendeltem ebédet. Evés közben elkezdtem a tegnapi álarcost megnézni, aztán mentem gyógytornára, ahol meg lettem ma is dicsérve, fejlődik a hátam.
Miután hazaértem, már jött is apa, és a szokásos F1 futam után az xboxon, előbb matekoztunk, aztán az angol szavakat vettük át illetve tanultuk együtt.