5213.nap - 2020-08-02

2020-08-02_15-11-29_img_0646.pngReggel apa keltett a megbeszélt időben fél tízkor, mert reggelizés, fogmosás után már indultunk is az Esztiékhez medencés "buliba" :)
Nagyon klassz a víz a medencében! Természetesen szinte állandóan bent voltunk és rengeteget labdáztunk és játszottunk például a felfújt delfinnel, aminek nem könnyű felugrani a hátára...
Ebédre a Csilla készített tejfölös csirkepörköltet tésztával, ami egész finom lett, pláne amikor az Andris elővette a titkos chili szószát, amiből egy pötty is csíp mint a veszedelem, és én is kipróbáltam, mert én bírom az ilyesmit ;)
Délután vissza tértünk a medencéhez persze és kisebb szünetekkel folytattuk a játékot. Szuper volt!  Hatkor indultunk, de nem haza, mert engem apa innen egyenesen vitt a Klári mamához, ugyanis pár napig nála leszek. Itt vacsoráztam finom tojásos galuskát salátával, és hókiflit ettünk desszertnek.

5212.nap - 2020-08-01

2020-08-01_12-06-59_20200801_120659.pngNyolckor keltünk, mert félkor már reggelizni mehettünk és addig még összepakoltunk gyorsan. A reggeli a közeli étteremben volt és én egy érdekes bundáskenyeret választottam, de a többiek reggelije is finom volt állítólag. Innen még visszamentünk a házba, bepakoltunk az autóba és apa kiment a kinti parkolóba, mert később már nem lehet.
A mai túra csak a várba vezetett fel, de ez is jó volt, a vár nagyon érdekes volt és csodaszép képeket tudtunk onnan fentről készíteni (és vicceseket is).
Innen visszasétáltunk az ófaluba és pár házba illetve múzeumba bementünk, de a két legjobb szerintem a kis piac volt, ahol nagyon finom szörpöket és mézeket lehetett kóstolni és vásároltunk is, aztán a korabeli iskolamester háza is érdekes volt, a régi újságokkal és hogy lehetett írni tintába mártott tollal.
Hollókövet magunk mögött hagytuk, de hazafelé még elmentünk az Apc melletti kis bányatóhoz, ami olyan, mint egy kis tengerszem. Mondjuk odajutni nem könnyű, és leginkább gyalog, vagy durva terepjáróval lehet (vagyis mi gyalog mentünk fel), de megéri, mert csodaszép kis tó. Igaz, most elég sokan voltak itt fiatalok, akik itt szórakoztak, és mi nem hoztunk fürdőruhát, tehát csak a tóparton nézelődtünk, illetve én a Krisztivel és a lányokkal felmentem a környező hegyoldal tetejére is, ahonnan szuper volt a kilátás a tavacskára. Sajnos a Boti visszafelé már nem érezte túl jól magát (fájt a hasa) ezért ők még maradtak a kocsinál kicsit, de mi hazajöttünk, és itthon bepakoltam a jövő hétre, aztán mentünk apával Gyömrőre. Útközben a teszkóban bevásároltunk, és amikor megjöttünk, apa csinált vacsorára rántott camambertet áfonyával és rizzsel.
Én pedig vacsi közben megnéztem a Rontó Ralph-ot és utána felvételről a Forma-1 mai időmérőt.

5211.nap - 2020-07-31

2020-07-31_16-01-42_20200731_160142.pngMa is jött reggel apa, és indultunk autóval, de most a Botiékkal mentünk Hollókőre. Egész hamar odaértünk, leparkoltunk és elindultunk túrázni.  Apa útvonalát fogadtuk el, ami a leírás szerint közepes nehézségű de ez relatív dolog, mert ebben a hőségben jól elfáradtunk mire Alsótoldra értünk. Itt ugyanis még az ide úton kinéztünk egy fogadót ahol meg tudunk ebédelni. Így is tettünk, finom volt az ebéd és jó nagy adagokat adtak. Visszafelé sem volt könnyebb a túra, mindenki durván elfáradt,  de mikor visszaértünk Hollókőre, pont átvehettük a vendégház kulcsát,  ugyanis egy estét itt alszunk méghozzá egy  "oláh " tájházban. Kis pihenő és a ház aranyos macskájával játék utan elmentünk vacsorázni de anya nélkül mert ő rosszul érezte magát. Egy finom rántott sajt és két palacsinta után a tanösvényen mentünk vissza a házba, de vaddisznót nem láttunk....

5210.nap - 2020-07-30

Címkék: Velence

2020-07-30_09-55-40_20200730_095540.pngReggel nagyon korán keltem - magamtól, pedig még alhattam volna, mert csak fél nyolcra jött értünk apa, ugyanis a Csilláékkal együtt mentünk a  Velencei klassz szálloda strandjára és nyitásra oda is értünk.
A korai érkezés előnye, hogy klassz helyen voltak még nyugágyak: a nagy medence mellett, nagy napernyők alatt. Persze rögtön mentünk is a vízbe, ami fantasztikusan meleg volt. Délelőtt alig jöttem ki a vízből, aztán már mindenki megéhezett, úgyhogy leültünk az egyetlen (jó drága) étterembe ebédelni. Nincs túl nagy választék, így végül hárman megettünk két pizzát (egy sonkásat és egy 4-sajtosat) és jól is laktunk vele.
Délután egy kicsit még emésztettünk, aztán apával elmentem a benti részbe labdázni és mivel csak a drágábbik jegyet lehetett reggel megvenni, ezért így fel lehet menni a szaunavilágba is, úgyhogy akkor már oda is felmentünk és szaunáztunk, kneip-eztünk és beültünk a gyógyvízbe is egy negyed órára. Klassz volt. Utána visszamentem még a kinti medencébe frizbízni, és még a hideg-vizes úszómedencébe is bementünk a Csabával és apával indulás előtt.
De a strandolás után még nem indultunk egyből haza, hanem elsétáltunk a Velence Korzóhoz a szabad-strandnál és ettünk palacsintát és fagyit.
A hazaút gyors volt, és közben megbeszéltük a Krisztivel a holnap, holnaputáni program ötleteinket.

5209.nap - 2020-07-29

2020-07-29_18-31-30_20200729_183130_0.pngMa is korán keltem, méghozzá fűnyírásra, kutyaugatásra, ugyanis a parkot épp kertészek kertészkedik, a kutyák pedig ugatják a fűnyírókat...
Ebédre rántott camambert rendeltem, ami finom volt, de kis adag (ezt sem fogok egyhamar rendelni a Theo papától, mert olcsó épp nem volt...)
Délután egy kis Fifázással kezdtem, aztán anyával a kalandos Balatonos társassal játszottunk és pont végeztünk, amikor megjött apa. Vele Forma1-eztem és apa megtalálta a tankolásos problémát: lehet állítani a motorteljesítményt és ezzel a fogyasztást is, szóval ha már az élen vagyok, akkor "lean"-re kell tenni és ott kevesebbet fogyaszt és akkor tuti elég a futam végéig. Ezzel a taktikával meg is nyertem a Kanadai nagydíjat! :)

5208.nap - 2020-07-28

2020-07-28_19-28-45_img_20200728_192845.pngMa nem annyira későn - kilenckor - keltem, aztán egy könnyű reggeli után elkezdtem készíteni egy Kahoot!-ot a Forma1-ről 2012 és 2020 közötti időkről, mert igazából azóta nézem a Forma1-et. Ezen felbuzdulva tartottam is egy retro 2012-es versenyzős szőnyeg-forma1-et, és megtaláltam a régi "alagutat" is, és voltak kerékcserék is szóval tök izgis így :)
Ebédre paradicsomos húsgombóc, volt ami nem a kedvencem, de nem volt rossz végülis.
Délután gyógytorna volt: megmutattam a gyakorlatokat, hogy jól csinálom-e őket és nagyon megdicsért a néni , hogy ügyesen dolgozom és sokat erősödött a hátam! Szuper! Még le is fotózta a hátam, hogy bizonyos gyakorlatok közben melyik izmok dolgoznak és tök izmos a képen a hátam! ;)
Torna után én is mentem a Botiékhoz, mert anya is addig oda ment át. A Boti épp otthon volt és tudtam vele Fifázni, és Kefírezni is persze.
Hazafelé beugrottunk a kisközértbe és én vettem egy topjoy kaktuszt és zizit, a retro fíling kedvéért :)

5207.nap - 2020-07-27

2020-07-27_18-05-13_20200727_180513.pngInkább el se mondom, ma meddig aludtam... de jó sokáig :)
Elég az hozzá, hogy rögtön ebéddel indítottam a napot, a reggelit kihagyhattam...
Ebéd után fifáztam, mert már rég játszottam ezzel és kell egy kis gyakorlás. Tornáztam is, és utána segítettem anyának a facebook-os apróhirdetések varázslatos világában használt ruhákat feltenni hirdetésbe fotóval. Épp ezzel ügyködtünk, amikor jött apa, de anya már úgyis épp indult tornára, úgyhogy apa volt a váltás.
Vele előbb F1-eztünk, ami vicces lett, mert a nehezebb fokozaton mentünk osztott képen és ő olyan sokszor vágta le a kanyarokat Monaco-ban, hogy kizárták ;)  Utána még Dirt3-al is játszottunk és végül én folytattam a szőnyeg-forma-1-emet, amiben apa most néző és Raikkönen drukker volt.