Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

5212.nap - 2020-08-01

2020-08-01_12-06-59_20200801_120659.pngNyolckor keltünk, mert félkor már reggelizni mehettünk és addig még összepakoltunk gyorsan. A reggeli a közeli étteremben volt és én egy érdekes bundáskenyeret választottam, de a többiek reggelije is finom volt állítólag. Innen még visszamentünk a házba, bepakoltunk az autóba és apa kiment a kinti parkolóba, mert később már nem lehet. 
A mai túra csak a várba vezetett fel, de ez is jó volt, a vár nagyon érdekes volt és csodaszép képeket tudtunk onnan fentről készíteni (és vicceseket is). 
Innen visszasétáltunk az ófaluba és pár házba illetve múzeumba bementünk, de a két legjobb szerintem a kis piac volt, ahol nagyon finom szörpöket és mézeket lehetett kóstolni és vásároltunk is, aztán a korabeli iskolamester háza is érdekes volt, a régi újságokkal és hogy lehetett írni tintába mártott tollal.
Hollókövet magunk mögött hagytuk, de hazafelé még elmentünk az Apc melletti kis bányatóhoz, ami olyan, mint egy kis tengerszem. Mondjuk odajutni nem könnyű, és leginkább gyalog, vagy durva terepjáróval lehet (vagyis mi gyalog mentünk fel), de megéri, mert csodaszép kis tó. Igaz, most elég sokan voltak itt fiatalok, akik itt szórakoztak, és mi nem hoztunk fürdőruhát, tehát csak a tóparton nézelődtünk, illetve én a Krisztivel és a lányokkal felmentem a környező hegyoldal tetejére is, ahonnan szuper volt a kilátás a tavacskára. Sajnos a Boti visszafelé már nem érezte túl jól magát (fájt a hasa) ezért ők még maradtak a kocsinál kicsit, de mi hazajöttünk, és itthon bepakoltam a jövő hétre, aztán mentünk apával Gyömrőre. Útközben a teszkóban bevásároltunk, és amikor megjöttünk, apa csinált vacsorára rántott camambertet áfonyával és rizzsel. 
Én pedig vacsi közben megnéztem a Rontó Ralph-ot és utána felvételről a Forma-1 mai időmérőt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr8516099282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása