5185.nap - 2020-07-05

Címkék: balaton

2020-07-05_19-58-09_dsc09072.pngKilenckor magamtól keltem, vagyis pont jókor, mert reggelizés és egy gyors mariokartozás után indultunk haza Kispestre. Anya már majdnem menetkészen várt minket, pár dolgot még elintézett, közben apa becsukta a bőröndöket és már indultunk is a Balatonra nyaralni!
Mivel arra felé mentünk amúgyis, ezért kis kitérővel elmentünk a Budaörsi temetőbe a Jani papa sírjához egy mécsest gyújtani, és utána folytattuk az utat az autópályán. Elég nagy volt a forgalom, de így is leértünk egy óra alatt. Közben kiderült, hogy némi kommunikációs hiba volt anya és a Csilla között, és ők a Budaörsi mekibe mentek fél egyre, anya pedig a Siófoki mekit mondta apának szintén fél egyre... na ez így persze nem lett közös mekizés, úgyhogy "újratervezés" ... és előbb bementünk apa laptopjáért Sóstóra a Boti nagyszüleihez (mert a Boti oda levitte, de apának is kell a nyaralás alatt a blogot írni). Innen a szállodához mentünk a part menti úton, de még korán volt bejelentkezni, ezért előbb megebédeltünk szemben egy büfében (én egy egész finom melegszendvicset kaptam). A Csilláék is nem sokkal ezután megérkeztek, és együtt bejelentkeztünk, és egymás melletti szobákat kaptunk. Nagyon szép ez a szálloda és nekem saját szobám van, mert mi családi, két hálószobásat kértünk. Tök menő! Gyorsan kipakoltunk , átöltöztünk és már mentünk is le a partra, és én apával be is mentem labdázni a vízbe, ami egész kellemes hőmérsékletű amúgy. Hatig voltunk a parton, aztán lezuhanyoztunk és elmentünk vacsorázni. Mázli, hogy a közelben lévő nagy étteremben pont kapni rántott camambertet és még finoman is készítik. Desszertnek nutellás palacsintát kértem, aztán visszasétáltunk a szállodába és lementünk a wellness részbe, ami nyolctól kilencig csak a miénk volt! A vírushelyzet miatt ugyanis csak előzetes bejelentkezéssel lehet ott lenni úgyhogy erre az órára csak a miénk volt az egész részleg: van többféle szauna (iszonyú meleg!), egy klassz jacuzzi, kavicsokon sétálós kneipp taposó, zuhanyok. Klassz volt egy órát wellnesezni, aztán még lementünk ping-pongozni, de egy idő után a szúnyogok kezdtek durván támadni, úgyhogy inkább feljöttünk a szobánkba és én megcsináltam a mai gyógytornámat.

5184.nap - 2020-07-04

2020-07-04_19-13-32_20200704_191332.pngKilenc után keltem, reggeli után játszottunk apával, aztán indultunk Újpestre, mert kivételesen ma, szombaton mentünk a Klári mamához ebédelni. Bolonyai sertésborda volt, és nagyon fincsi, aztán apával megmutattuk a Petinek, hogy hogyan lehet a youtube-ra saját csatornát készíteni és videókat feltölteni.
Apáék még beszélgettek egy ideig, aztán indultunk vissza apához, ahol én nekiláttam egy újabb szócserélős játék előkészítésének. Amikor már nem sütött annyira a nap, kimentünk a kertbe a tóhoz a békákat ijesztgetni :)
Este pedig megnéztük a Rio-t, és lejátszottuk a szócserélőset.

5183.nap - 2020-07-03

2020-07-03_22-16-31_img_0616.pngDélelőtt anya dolgozott, én egy Kahoot-ot készítettem, és amikor anya hazaért, csinált ebédre túrós derelyét és nudlit. Ebéd után segítettem teamvewerrel az Aninak, és utána elmentünk a Shopmarkba vásárolni.
Amikor indultunk haza, felhívtam apát, hogy ő is indulhat értem és így korábban tudunk indulni Gyömrőre. Ez mondjuk éppenséggel nem jött össze, mert amikor apa hazaért, előbb anya új telefonját csinálta meg (mindent átmásolt a régiről, beletette az új kártyát, elmutogatta mi merre van stb.), aztán pedig még játszottunk egyet: apáéknak csináltam egy közepesen nehéz Eurovíziós Kahoot!-ot, ami nagyon szoros eredménnyel zárult, jól tippelgettek anyáék ;)
Mikor indultunk apával, ő még felszaladt a Kati mamához, és persze félúton megálltunk a Burger-ben is nekem vacsit venni (érdekes, hogy most a kedvencem, a dupla chili-cheese burger olcsóbb menüben, mint a szendvics önmagában!). Apánál wii-ztünk, és megnéztünk egy fura vetélkedőt a Netflixen, aztán egy őrült vicces szókicserélőset is játszottunk még.

5182.nap - 2020-07-02

2020-07-02_18-58-55_img_20200702_185855.pngReggel korán keltem, mert ismét voltunk gyógytornán, amelyik itt van Kispesten, majdnem a Botiéknál. Rögtön kaptam itthonra is feladatokat és a Csepeli csontkovács helyett most ide kell majd hetente járni, de mivel jövő héten mi nyaralunk, utána pedig a gyógytornász néni, ezért három heti feladatot kaptam... Hát vannak nehezebb és könnyebb gyakorlatok persze, de állítólag sokat javulhat a gerincem tőle.
Hazafelé vettem egy calippo-t és egy tofus teriakis soba tésztát, amit kicsit később meg is csináltam magamnak ebédre.
Délután telefonoztam ,mert frissült a Brawl Stars , és nagyon menő újdonságok vannak benne. De nem csak a telefont nyomkodtam, folytattam az eurovíziós játékomat, és persze ma is néztem a séfekséfe ismétlést.

5181.nap - 2020-07-01

2020-07-01_11-07-34_20200701_110734.pngDélelőtt jött apa, mert azt beszéltük meg, hogy ma együtt ebédelünk. De előbb még levittük sétálni a Dömét, mert a Mama nem érezte jól magát. A Döme pedig jól megviccelte apát: egyszercsak lepisilte a bokáját, amikor nem figyeltünk (szerintem a Döme sem...) Apa hazablattyogott kimosni a zokniját és a cipőjét, én még tettem egy kört a Dömivel, aztán mentem haza és lassan indultunk ebédelni a Shopmarkba. Ma kivételesen nem a rákhúsos tésztát kértem, hanem szezámmagos csirkefalatokat, mert azt is szeretem, rákot pedig pár napja ettem, amikor anyával voltunk itt. Ebéd után desszertnek ettem egy ice'n'go-t, apa pedig egy kapuccsínót, aztán hazasétáltunk.
Egy Dirt3 után jött anya és én végre elővehettem a délelőtt készített társasjátékomat, amit anyáékkal játszattam le: ez egy Eurovíziós társas, az egyes mezőkön különféle kvízekkel és aki lép, az húz országot és mond évet, én lejátszom annak az országnak azt az évi dalát és ki kell találni, hányadikok lettek. Ha szerencsés mezőre lépsz, akkor kaphatsz tőlem segítséget :)  Jó kis játék volt, végül apa nyert.

5180.nap - 2020-06-30

2020-06-30_75485964_1005003239933759_471034080146367407_n.pngKorán keltünk, mert délelőtt ma is Csepelen voltunk a csontkovácsnál. Amint hazaértünk, mivel lassan már dél volt, rendeltem is rögtön a Burgerből ebédet: a kedvenceimet, de van egy új szósz, chili-cheese szósz, amit nagyobb adagban adnak, így a maradékot még beleöntöttem a szendvicsbe, és így az még fincsibb lett :)
Délután zenét hallgattam, aztán az  eurovíziós játékomat folytattam és játszottam brawlstarst is a telefonomon. Később pedig kezdődött a mai séfekséfe ismétlés, az utolsó válogató, azt néztem...

5179.nap - 2020-06-29

2020-06-29_16-07-07_20200629_160707.pngMa korán (8 után) keltem, mert nem engedtem le a redőnyt, hogy legyen a nyitott ablakon keresztül egy kis friss levegő éjjel, viszont így hamar besütött a nap...
Délelőtt  megnéztem egy filmet (Trollok) és utána pont az AC Milán - AS Roma meccs ment a tévében és sajnos a Roma vesztett...
Ebédre szusit rendeltem: két lazac maki és egy omlett nigiri (a maki nem a majom, hanem a 6db-os neve).
Délután az eurovíziós játékomat folytattam, aztán ma korábban jött apa, vele Dirt3-aztunk, és tick-tack-bumm-oztunk is, ja és apa megjavította a nagyszobai lámpát, mert az egyik izzó stroboszkóplámpát játszott, ami irtó idegesítő volt...