Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

5185.nap - 2020-07-05

Címkék: balaton

2020-07-05_19-58-09_dsc09072.pngKilenckor magamtól keltem, vagyis pont jókor, mert reggelizés és egy gyors mariokartozás után indultunk haza Kispestre. Anya már majdnem menetkészen várt minket, pár dolgot még elintézett, közben apa becsukta a bőröndöket és már indultunk is a Balatonra nyaralni! 
Mivel arra felé mentünk amúgyis, ezért kis kitérővel elmentünk a Budaörsi temetőbe a Jani papa sírjához egy mécsest gyújtani, és utána folytattuk az utat az autópályán. Elég nagy volt a forgalom, de így is leértünk egy óra alatt. Közben kiderült, hogy némi kommunikációs hiba volt anya és a Csilla között, és ők a Budaörsi mekibe mentek fél egyre, anya pedig a Siófoki mekit mondta apának szintén fél egyre... na ez így persze nem lett közös mekizés, úgyhogy "újratervezés" ... és előbb bementünk apa laptopjáért Sóstóra a Boti nagyszüleihez (mert a Boti oda levitte, de apának is kell a nyaralás alatt a blogot írni). Innen a szállodához mentünk a part menti úton, de még korán volt bejelentkezni, ezért előbb megebédeltünk szemben egy büfében (én egy egész finom melegszendvicset kaptam). A Csilláék is nem sokkal ezután megérkeztek, és együtt bejelentkeztünk, és egymás melletti szobákat kaptunk. Nagyon szép ez a szálloda és nekem saját szobám van, mert mi családi, két hálószobásat kértünk. Tök menő! Gyorsan kipakoltunk , átöltöztünk és már mentünk is le a partra, és én apával be is mentem labdázni a vízbe, ami egész kellemes hőmérsékletű amúgy. Hatig voltunk a parton, aztán lezuhanyoztunk és elmentünk vacsorázni. Mázli, hogy a közelben lévő nagy étteremben pont kapni rántott camambertet és még finoman is készítik. Desszertnek nutellás palacsintát kértem, aztán visszasétáltunk a szállodába és lementünk a wellness részbe, ami nyolctól kilencig csak a miénk volt! A vírushelyzet miatt ugyanis csak előzetes bejelentkezéssel lehet ott lenni úgyhogy erre az órára csak a miénk volt az egész részleg: van többféle szauna (iszonyú meleg!), egy klassz jacuzzi, kavicsokon sétálós kneipp taposó, zuhanyok. Klassz volt egy órát wellnesezni, aztán még lementünk ping-pongozni, de egy idő után a szúnyogok kezdtek durván támadni, úgyhogy inkább feljöttünk a szobánkba és én megcsináltam a mai gyógytornámat.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr5315983728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása