5171.nap - 2020-06-21

2020-06-21_14-51-04_20200621_145105.pngJó sokáig aludtam, ezért csak egy könnyű reggelit ettem, hogy tudjak majd ebédelni, ugyanis egy kis wii-zés után apával indultunk Újpestre a Klári mamáékhoz.
Hosszú idő óta haza tudott jönni a Peti is és hozott nekem egy nagy zacskó ajándékot: gumicukrokat, nutellát, kakaót és érdekes német maggi leveseket, amiket itthon nem is láttam még.
Az ebéd fincsi húsleves volt (jó sok tésztával) és rántott hús, utána apa a Peti számítógépét javította, én pedig a Mama tabletjén tettem kicsit rendet, mert már túl sok fül volt nyitva a blogom ablakában és nem frissült, úgyhogy bezártam a felesleget és így jó is lett :)
Még beszélgettünk kicsit, aztán indultunk haza, sőt igazából itthon csak kicsit voltunk, mert engem és anyát elvitt apa (mert esett épp az eső) a Botiékkal trambulinozni. Elvégre le kell tornázni az ebédet, nem? Csak hogy el ne hízzak...

5170.nap - 2020-06-20

2020-06-20_18-52-01_20200620_185201.pngTegnap este irtó hamar el tudtam aludni és sokáig is aludtam, úgyhogy kipihenten keltem kilenc után. Reggeliztem, aztán játszottunk apával a wii-vel, és képzeljétek, ennyi idő után találtam egy olyan játékmódot, amit még soha nem játszottunk, pedig tök érdekes: a szokásos mini játékok, de egy valaki "csaló", neki kedvez a gép, de titok, hogy ki az, mert csak neki nem rezeg az elején a kontroller. Így nem elég nyerni, de utána ki kell találni, hogy ki volt a csaló és azért még plusz pont jár. Jópofa!
Ma csak egy könnyű ebédem volt, mert majd megyünk vacsizni, de előbb még kimentünk a kertbe megnézni a békakomákat :)
No és hatra pedig mentünk közös vacsorára a Botiékkal, akik hozták anyát is. Ez amolyan "a jó bizonyítványokért" jutalom vacsora volt, mégpedig abban az amerikai stílusú étteremben - a Dallasban - ahová apa szokott járni. Kétféle hamburger válogatást rendeltünk ki és finomak voltak, aztán desszertnek természetesen mindenki amerikai palacsintát kért :)

5169.nap - 2020-06-19

2020-06-19_18-58-35_20200619_185835.pngMa is korán keltünk anyával, mert mentünk a Heim Pálba alhasi ultrahang kontrollra. Szerencsére nem volt sor, és rögtön itattak velem vagy egy liter vizet, hogy teli hólyaggal tudjanak megvizsgálni.  Picit kellemetlen volt a hideg zselé , főleg a köldökömnél, de a lényeg, hogy minden rendben van.
Innen a Shopmarkba mentünk, ahol megebédeltünk, és én még egy ice'n'go-t is ehettem, aztán jöttünk haza, mert délutánra áthívtuk a Noémit társasozni. Jó rég találkoztunk, és nagyon jót játszottunk: a Hotel után Tabu és végül Activity játékok következtek, és közben apa is hazaért. Hatkor felkerekedtünk és elmentünk Annáért a sulihoz és hazavittük, nomeg mi is felmentünk hozzájuk és ott folytattuk a társasozást egészen estig. Szuper volt. Nyolc után indult mindenki haza, én pedig apához. Útközben drájvoltunk vacsorát, amit rögtön meg is ettem az autóban, és este a Ninja Warriort néztem.

5168.nap - 2020-06-18

2020-06-18_20-31-44_img_20200618_203144.pngMa már tényleg volt gyógytorna, előtte még délelőtt a telefonommal játszottam, aztán anya csinált lasagne-t ebédre, abból jó sokat ettem.
A gyógytornán most előbb felmért a néni és nagyon szigorúan nézett ám rám, de mondta, hogy ha rendesen csinálom a gyakorlatokat, akkor szerinte egy fél év alatt is már sokat tudok majd javulni. Hát úgy legyen! Rögtön mutatott is gyakorlatokat.
Innen a Botiékhoz mentünk és estig ott is maradtam, anya hatig maradt, addig társasoztunk, aztán nemsokára jöttek a Krisztiék, és ő már látta a bizimet, úgyhogy elárulta előre, hogy:
Kitűnő lettem!
Estig a Botival xbox-oztunk, aztán a kutyasétáltatáskor a Boti és a Kefír hazakísért.

5167.nap - 2020-06-17

2020-06-17_17-58-24_20200617_175824.pngReggel anya keltett, hogy "hűha, ma van gyógytorna!" Én mondtam neki, hogy szerintem holnap, de szerinte ma, és el is mentünk az SZTK utcájáig, ahol végül kiderült, hogy nekem volt igazam... Na így persze borult a mai program terv, de anya járt rosszabbul (de ezt később)...
Szóval emiatt később mentünk a Shopmarkba, ahol én a szokásosat ebédeltem: a rákhúsos táskákat, de most dupla adagot, mert már éhes voltam. Aztán én hazajöttem, de anya még ment vásárolni. Itthon tévézgettem, amíg apa haza nem jött, és pont abban a percben irtó nagy vihar kerekedett és villámlott és leszakadt az ég... Anya még a közértben és persze nem vitt esernyőt... apa megnézte az időképen a radart és látszott, hogy csendesedni fog a vihar, ezt el is mondta neki, hogy várja meg, mert különben bőrig ázik... Mi pedig apával addig Dirt3-aztunk és most már belejöttünk a játékba és ma mi poroltuk el a gépi ellenfeleket :)

5166.nap - 2020-06-16

2020-06-16_21-25-29_img_20200616_212527.pngDélelőtt ma is voltunk csontkovácsnál Csepelen, a néni most is jól megmasszírozta a hátam és a kezem...
Nem is haza jöttünk onnan, hanem a mamához mentünk rögtön ebédelni, és anya egy csomót kérdezett a mamától egy kérdőívhez régi dolgokról, bár ez nem tudom mennyiben segíti majd a gerincem kiegyenesedését, merthogy ahhoz kellett egy táblázatot kitölteni... Sőt anya még a Dédihez is elment kérdezősködni és utána nekilátott a laptopon mindent ebből kitölteni, úgyhogy alig maradt aztán időnk játszani, ugyanis hatkor anya meg a mama elvitte a Dömét orvoshoz mert valami belement a lábába.
Én pedig addig elkezdtem nézni a séfekséfe egyik ismétlését...

5165.nap - 2020-06-15

2020-06-15_17-58-36_20200615_175836.pngMa nem volt valami őrült izgalmas napom, többnyire itthon voltam.
Délelőtt játszottam, délben ettem egy dobozos tésztát (a kedvencemet,a Maggi fusian pasta oriental curry-t), és egy kis nasit, aztán tévéztem: korábbi Eurovíziós előadókat néztem meg.
Munka után jött apa, és mivel már nincs leckeírás (végre) ezért rögtön tudtunk játszani, méghozzá a Dirt3-mal mert azzal már hónapok óta nem játszottunk. Na ez meg is látszott az eredményeinken, a gépek meg tudtak minket verni... Aztán hatkor apa ment fodrászhoz, én pedig lementem sétálni a Mamával és a Dömével.