Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

5350.nap - 2020-12-17

2020-12-17_21-51-28_img_20201217_215128.pngMa nem épp átlagos napom volt, sőt:
A Mama keltett telefonon (a telefonom ébresztője előtt) na így bőven beértem persze a suliba... volt hozzá energiám is: reggelire hét mézeskalácsot ettem :) 
Az első órán rögtön fizika dolgozat volt, méghozzá párokban és az előző órák szóbeli anyagából, de én egy csomót hiányoztam! Még jó, hogy a Vanda lett a párom és ő minden órán ott volt, úgyhogy rá kellett hagyatkoznom, illetve az olvadásról, na arról mondjuk egy csomót írtunk, a többi az remélem jó lett. Utána tesi jött, megint kosárlabda és megint az, amit akkor vettek, amikor beteg voltam úgyhogy hamar rá kellett jönnöm, mit kellett csinálni, és persze rögtön osztályzásra ment! Akkor azt hittem, hogy csak négyest kapok, - pedig ügyes voltam - de este apa mondta, hogy végül ötöst írt be Péter bácsi. Aztán az év utolsó biosz órája jött (lelkileg már mindenre felkészültünk, még dolgozatra is) de végül filmet nézhettünk! Tök jó. Angolon helyettesítés volt, irodalmon megúsztuk a dolgozatot Adyból, de a szünet után meg kell majd írni persze, helyette a próbafelvételit beszéltük át és megkaptuk a nyelvtan dolgozatot, amiben nem voltam túl biztos, de csillagos ötös lett! Végül dupla matek, és dolgozat... 
Suli után már majdnem hazaértem, erre rámírtak, hogy fussak vissza mert olimpiatörténeti verseny forduló van! Enyhén szólva hátrányban vagyunk mi hárman a többi 5-10 fős csapattal szemben, mert nálunk meg csak én voltam egyedül bent a suliban, a többiek messengeren segítettek...  ehhez képest hibátlan lett a megoldásunk! Wow! 
Na így meg amint hazaértem és ebédeltem már mehettem is a magyar előkészítőre (dupla ráadásul) , szóval majdnem hétre értem végre igazából haza...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr8216348658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása