3365.nap - 2015-07-12

2015-07-12_16-01-30_dsc_0019.JPGHát ma se voltam sokat itthon:
Délelőtt elmentem a Mamával és anyával a Kincses szigetre a városháza térre, ahol a szokásos vásár volt. Szerencsére a Botiék is idejöttek egy időre és legalább volt kivel fogócskázni és bújócskázni. Volt "kincskeresés" is, amiben egész jó voltam mivel felfedeztem, hogy a fákra is kiszögelltek ilyen kis papírokat, amiket keresni kellett és én ezeket hamar megkerestem a többiek előtt :)
Délben hazahozott minket apa és egy könnyű ebéd után kicsit tudtam a telefonomon zenét hallgatni, de aztán indultunk a Timi és Oszi bulijára, csak előbb még vettünk rózsákat a Timinek és felvettük a Dédit és az Anit is. Az étterem előtt találkoztunk a Mamával, az Anitával és a Krisztiékkel, mert ők is jöttek ünnepelni. 2015-07-12_18-30-10_dsc_0032.JPGUgyanis egyszerre voltak 50 évesek a Timiék, és kibéreltek egy egész éttermet a wekerlén. Klassz! Főleg azért is, mert bármiből ehettünk ami a svédasztalnál volt és pláne azért, mert az egyik teremben lehetett Playstation-el autóversenyezni. Na mi a Botival erősen belevetettük magunkat a versenyzésbe miután apa megmutatta hogyan kell pályát és autókat választani. A végére egész jók voltunk már. No de nem csak ezzel játszottunk egész délután, ugyanis vacsorázás után volt torta is , ami nagyon finom marcipános volt, és tudjátok még mi volt szuper? Ingyen lehetett fagyizni! Ettem is két alkalommal öt gombócot! ( meg is fájdult kicsit a hasam... de megérte! ). Szóval klassz volt a buli, de azért kilenc körül eljöttünk, mert a Mamát haza kellett hozni a Döme miatt és már nekem is későre járt és egyre nagyobb ökörségeket találtunk ki a Botival :)

3364.nap - 2015-07-11

2015-07-11_11-12-34_dsc_0015.JPGMa is jó napom volt:
Egész nap kint voltunk Veresen a Bandi bácsiéknál a Csilláékkal. Délelőtt indultunk és nem sokkal azután, hogy megérkeztünk, a Bandi bácsi hozott egy vödörben egy nagy és egy óriási nagy halat! És megengedte, hogy kicsit szórakozzak velük (még picit éltek szegények, de nem sokáig), aztán nekilátott és teljesen "szétszedte" a két halat és én is megnézhettem milyenek belülről a halak mielőtt finom rántott halakká válnának...
Az ebéd nem ez a két hal, hanem Csilla féle pörkölt volt tésztával, amit kénytelen voltam megenni, mert ez volt a feltétele annak, hogy utána "Tabuzzunk". Ez a játék még Bandi bácsinak és Ila néninek is tetszett :) A játék után elmentünk fagyizni (irtó fincsi kelyheket ehettünk). Visszaérve a házhoz pedig a bátrabbak - azaz a Csilla, anya, apa és én - bementünk a medencébe. Apa volt a legkitartóbb, még én is hamarabb kijöttem, mert a víz csak 23-24 fokos volt. Azért pancsolni, búvárkodni nagyon klassz volt! A tavaly kapott uszonyos búvárszerkómat is ki tudtam legalább rendesen próbálni. Hát még kell némi gyakorlás, de vicces. 2015-07-11_16-41-12_dsc_0129.JPGA legjobb játék talán az volt, amikor a Csilla és a Csaba két 5 forintos dobált a medence aljára és nekem meg kellett keresni és felhozni nekik. Hasonlót szoktunk az usziban is játszani. Miután megszáradtam, a kutyákkal bújócskáztam - bár ők leginkább azzal voltak elfoglalva, hogy mindenkit megugassanak, aki el merészel sétálni az utcán a ház előtt... Hat után hazaindultunk és itthon anya csinált nekem tejbegrízt vacsorára, aztán fürdésig még megnéztük a Zamárdi táborról készült nagy halom fotót a fészbúkon  Kati néni oldalán.

3363.nap - 2015-07-10

2015-07-10_19-20-11_dsc_0017.JPGNagyon klassz volt a tegnap esti pizsama parti, jó sokáig fent voltunk (éjfél utánig!), úgyhogy jó sokáig aludtunk :)
Amikor felkeltünk, átjött anya és mivel a Krisztinek el kellett a bankba mennie, ezért anya csinált nekünk finom bundás kenyeret reggelire. Még repetáztam is...
Aztán mi elindultunk haza, csak még bementünk a Lidl-be és a kínaiba ebédet venni, innen a Kati mamához mentünk és képzeljétek megkaptam a zöldségek új barátját: Gombit a gombát, ha már ott voltunk - ott ebédeltünk, és amikor hazaértünk végül, anya pakolászott, én pedig készítettem egy Fekete Péter kártyát - pontosabban egy Fehér Petrát :)  és később apával ki is próbáltuk.
Hatkor lementünk sétálni, és megnéztük a vihar pusztítását az ovi udvarán... hát eléggé "viharvert" de tényleg.
Amikor hazaértünk, hamar megvacsoráztam, aztán apával nekiültünk és estig megnéztük a Hős6os-t, és már mentem is fürdeni és aludni.

3362.nap - 2015-07-09

2015-07-09_16-39-00_image-a42b7b6e4035f13426f4137e055b59d0425fb30c2194d75882277f76b9c0f546-v.jpgSzuper volt a mai napom is!
Reggel jó sokáig aludtunk, mivel tegnap későn feküdtünk le, aztán reggeli után wii-ztem anyával és utána amíg ő vasalt, zenét hallgattunk. Ebéd után pedig a Kriszti elvitt minket a Westendbe, mert ott a tetőn egy csúcs ugráló trambulinpark őrület van. Trambulinok, szivacsmedence, oldal-trambulinok, szóval két dolgot lehet igazán: ugrálni és ugrálni :) Miután kiugráltuk magunkat, pontosabban amikor letelt az óra, lementünk egy érdekes fagyizóba, ahol magunknak lehetett fagyikelyheket összeállítani úgy hogy nyomhattál magadnak a fagyigépekből fagyit és mindenféle őrült feltétet is lehetett rászórni. Hát én kicsit túllőttem a célon és szinte mindenből nyomtam, így persze nem is tudtam megenni a negyedét se (viszont anya jó sokat fizetett érte...) viszont fincsi volt :) Mivel apa pont arra járt, ezért ő hozott haza engem és anyát, aztán rögtön mentünk is a doktor nénihez, mert még mindig folyik az orrom. Végül a fül-orr-gégén vizsgált meg alaposabban egy doktor bácsi, aki szerint lehet hogy allergiás vagyok és írt fel szirupot és orr sprayt. 2015-07-09_20-22-51_dsc_0014.JPGÉpp végeztünk is , és közben apa üzenetekkel megbeszélte a Krisztiékkel, hogy menjünk a KAC-ra, és találkozzunk ott. Jött a Laca is a Boti barátja, aki a Westendben is már velünk volt és még korábban megbeszéltünk, hogy a KACozás után pizsama-partit rendezhetünk a Krisztinél, úgyhogy én innen már velük mentem "partizni" :))

3361.nap - 2015-07-08

Címkék: balaton

2015-07-08_22-38-40_dsc_0051.JPGDélelőtt még lementünk a Balcsihoz fürdeni, aztán kezdtünk bepakolni. Ebédre lehetett választani, hogy gyrost, vagy rántott sajtot kérünk - én ez utóbbit kértem és fincsi volt. Aztán befejeztük a bepakolást és indultunk az állomásra...
Egy kicsit túl kalandos lett a haza út: hatalmas vihar csapott le az országra és a vágányokra is fákat döntött, így előbb Szabadbattyánnál álldogált a vonat, aztán elindultunk, de sajnos csak Székesfehérvárig jutottunk, ott aztán jól megálltunk és nem is mozdultunk... Amit csak később tudtam meg: apáék megbeszélték a Timiékkel, hogy ők Kispesten várnak ránk, ha mégis elindulna a vonat, és közben a Timiék pedig elindultak értünk autóval. Hát ők nyertek, a vonatnak annyi... úgyhogy kocsival jöttem a Noémiékig és oda jöttek anyáék értem. Na így jutottam végül este tízre haza... Itthon gyorsan lezuhanyoztam és ettem egy joghurtot és közben egyfolytában meséltem az elmúlt egy hét vicces történeteit :)
Sajnos egy kis bánat is keveredett még este a napomba: most tudtam meg, hogy tegnap szegény kis Höri elpusztult :(  Nem bírta úgy látszik a nagy hőséget. Szegény kis aranyos Jusztina hörike. Apa elmondása szerint tegnap reggel még előbújt és mászkált, aztán nap közben elaludt és nem kelt fel már többé. :(

3360.nap - 2015-07-07

Címkék: balaton

2015-07-07_002.jpgTalán mondanom sem kell, de a mai nap is szuper volt :)
Délelőtt "csipeszhajókat" készítettünk: apró kis vitorlásokat, amiknek egy fa csipesz a hajóteste és hurkapálcika a vitorlarúdja, papír a vitorlája és elvileg tényleg tud úszni a vízen. Én mondjuk ezt nem teszteltem, mert akkor leázna a szép festése...
Délután ma is a Balaton parton voltunk és olyan meleg van, hogy azt csak jégkrémmel lehet elviselni ;)  Ma egy különlegeset ettem: olyan banános, hogy még "héja" is van, ami ehető és belül mégis jégkrém! Irtó klassz!
A "búcsúest" nagyon szuper volt: tábortűz, játékok (székfoglaló és seprűtánc például) és diszkó! Még diszkógömb is volt!

3359.nap - 2015-07-06

Címkék: balaton

2015-07-06_002.jpgTegnap végül a hatodik helyen végeztünk a csocsó világbajnokságon, de ma annyit gyakoroltam, hogy már biztos jobbak lennénk!
Node előbb a mai napi fő program volt: elmentünk kirándulni Tihanyba. Vonattal mentünk a hajóig, azzal át  a túlpartra, és már ott is voltunk. Na mondjuk olyan meleg volt ma, hogy a kirándulás inkább hasonlított egy lassított felvételre, mert teljesen kitikkadtunk. Én minden vizemet megittam még odafelé, de Kati néni vett nekünk még üdítőt szerencsére.
Visszafelé is hajóval plusz vonattal mentünk, de hamarabb visszaindultunk mint azt terveztük - 2015-07-06_007.jpga nagy hőség miatt, így nem este, hanem már délután visszaértünk a táborba.