3190.nap - 2015-01-18

2015-01-18_10-11-42_dsc_0016.JPGDélelőtt apával tanultam, pontosabban megcsináltuk a környezetismeret leckét és gyakoroltunk informatikát: a paint nevű rajzolóprogramot néztük meg és hamar meg is tanultam mi mire való :)
Délben a Klári mamánál ebédeltünk és ismét finom volt persze az ebéd: paradicsomleves és fasírt volt vegyes zöldségekkel. Indulásig írogattam és a kinderben egy mini nyomda volt, azzal játszottam.
Itthon még az olvasás leckét megcsináltam, autóztam és készítettem ismét egy társasjátékot :) amit ki is próbáltam vacsoráig apával, aztán este persze a RaisingStar-t néztem és szavazgattam...

3189.nap - 2015-01-17

2015-01-17_12-53-50_image-765fb0f5cfcf8a836006139a9755eccab78aee0609293eef165616e8c7e29f02-v.jpgReggel apa még adott reggelit, aztán ő ment dolgozni (pedig szombat van!), én pedig délelőtt anyával maradtam. Előbb zenét hallgattunk, autóztam, játszottam, de aztán telefonált a Kriszti, hogy van-e kedvünk átmenni. Hát még szép! Pontosabban csak én mentem át, mert anyának dolga volt, de sebaj, mert én nagyon jól éreztem magam náluk! Átvittem például az autópályámat és az új autóimat, amik irtó ügyesek ám! A nyolcból hét bejutott a döntőbe is, olyan gyorsak! No de nem csak autóztunk, hanem bújócskáztunk és sokat ökörködtünk is :)
Az ebéd is fincsi volt: spagetti, amit imádok, jól is ettem belőle, és nemsokára jöttek apáék, ugyanis mindannyian felkerekedtünk és bementünk a belvárosba egy nagyon érdekes kávézóba, 2015-01-17_16-29-19_dsc_0007.JPGahol cicák is vannak és lehet őket simogatni és játszani velük (csak etetni nem szabad őket). Na mondjuk a macskák többsége eléggé lusta fajta volt és csak feküdtek, de páran azért mászkáltak közöttünk és odajöttek akár simizésért, vagy pedig mi mentünk utánuk :)  Persze ha már ott voltunk, akkor ittunk forró csokit, teát, és ettünk is fincsi sütiket (én puncs szeletet kértem például).
Amikor visszaértünk, anyával megkerestük a Mamáékat és sétáltunk velük kicsit és közben elmeséltem neki a macskás helyet, aztán feljöttünk és este néztem anyával a Játék határok nélkült.

3188.nap - 2015-01-16

2015-01-16_16-55-03_dsc_0022.JPGReggel gyalog mentünk suliba, mert a Mamánál voltak a Botiék és a Dömét is egy úttal megsétáltattuk legalább...
Délelőtt megírtuk a környezetismeret felmérőt, ami szerintem egészen jó lett.
A délután már sokkal jobb volt: a Mamánál a Botival nagyon jókat tudtunk játszani. Épp labdáztunk az előszobában, amikor apa megjött értem és hazahozott. Itthon megnéztem a tegnapi műsor végét, aztán autóztam apával és ismét pizza volt a vacsi, aztán anyával megfürödtem és este együtt néztük a Hal a tortánt és végre végignézhettem, mert holnap nincs suli...

3187.nap - 2015-01-15

2015-01-15_18-57-09_dsc_0014.JPGReggel ismét mi vittük a Botit és Annát suliba apával, mert a Mama kicsit beteg és a táskák nehezek...
Úgy volt hogy ma írjuk meg a környezet leckét, de mégse, hanem majd holnap. Tornaórán pedig pont egy tornatanár sem volt benn, így kivételesen a Kati néni tartotta meg és hát persze, hogy csak játék volt, méghozzá a kis teremben, ahol a  fitnesz szokott amúgy lenni :)
Délután az Ani vitt usziba és mire kijöttem, már apa is odajött, és előbb hazavittük az Anit, aztán itthon megnéztem a tegnapi Hal a tortánt, aztán ennek örömére én is vacsoráztam (sonkás-gombás pizzát hozott apa). A fürdésig pedig egy olimpiát kezdtünk el kitalálni apával: kitalált országok és sportok és eredmények...

3186.nap - 2015-01-14

2015-01-14_18-53-07_dsc_0022.JPGA reggeli fu-fi-tesi után megírtuk a matek felmérőt is. Úgy érzem jó lett, de nem biztos, hogy minden feladat tökéletes lett. Hát majd kiderül... Angolon viszont meg lettem dicsérve mert szépen mondtam el az angol versikét, amit meg kellett tanulni. Ma pedig uszi volt az utolsó két órában és végre Péter bácsival! Vele sokkal jobb úszni és még Anna is jött velünk, mert félévtől már nem a kötelező, hanem a fizetős úszás van és nem hétfőn, hanem ezentúl szerdán. No így jó éhesen mentünk vissza a suliba, de hiába, mert még ilyen éhesen a kedvenc ételem se ízlett (rántott halrudak), úgyhogy képzelhetitek milyen a konyha színvonala... Na azért megettem persze, de nem nagyon volt igazából íze.
Utána tanultunk, leckét írtunk és a Botival együtt mentünk a Mamához. Nemsokára anya is odajött és picit később még az Anita is! Képzeljétek kaptam tőle egy szuper nyolc darabos  Hot-Wheels autóskészletet! Szuper! Neki is láttunk autózni a Botival :) Közben megérkezett a Kriszti Annával és még apa is, de amikor Anita hazament, akkor sajnos mi is (pedig még autóztam volna).

3185.nap - 2015-01-13

2015-01-13_16-57-55_dsc_0009.JPGMa megírtuk az olvasás felmérőt is, szerencsére egy olyan mese volt a feladatban, amit már egyszer felolvasott nekünk a Lolita, így nem volt teljesen ismeretlen (A favágó és a vízitündér).
A szokásosnál kicsit korábban, három után jött értem apa, ugyanis mentünk a fogszabályzós fogorvoshoz. Hamar odaértünk és szerencsére pont senki nem volt előttünk, úgyhogy fogat mostam és már mehettünk is be. Mondjuk nekem sok feladat nem jutott, mert a doktor bácsi apával megegyezett egy spéci fogszabályzó szerkezetben (valami trénert kapok), úgyhogy hamar végeztünk is és még beugrottunk a sarki pékségbe, ahol irtó fincsi csokis croisant kapható :)  Rögtön meg is ettem egyet, aztán jöttünk haza.
Itthon rögtön nekiláttunk apával a leckeírásnak, vagyis én írtam, ő ellenőrizte a számolást, aztán megnéztem a hétvégi Rising Star végét, amit nem láttam és épp vacsoráztam amikor anya hazaért a gerinctornából.

3184.nap - 2015-01-12

2015-01-12_18-55-47_dsc_0006.JPGReggel elvitt minket apa a suliig, mert nehéz volt a táska. Az első óra szerencsére torna volt, mert így legalább felébredtem rendesen (megint gyűrű volt, de már egyre ügyesebb vagyok), ugyanis a második órában megírtuk a nyelvtan féléves felmérőt (szerintem nem lett tökéletes, de elég jó). Ebéd előtt a rajz órán hóembert hajtogattunk és ragasztottunk hullámosra hajtogatott papírcsíkokból. Nem ment valami jól, erre szól fél időben Kati néni, hogy ez meg igazából a technika féléves felmérő ám! Ajjé, jól megugrasztott, mert ábécében kellett kivinni a kész "műveket" ami nekem dupla pech... Na befogtam még a lányokat körülöttem kicsit és így éppen időre elkészültem és Kati néni szerint valahol a jó és a szuper között sikerült :)
Délután a Mama hozott el és hozzá jött anya értem, mert apa túlórázott. Itthon társasoztunk és színezőztünk, gyakorolgattunk anyával. Közben apa is hazaért és én pedig mentem vacsorázni és fürdeni, hogy még kicsit tudjam nézni este a Hal a tortánt...