Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

3450.nap - 2015-10-05

2015-10-05_16-43-47_dsc_0014.JPGReggel irtóra fájt a hasam alul és hiába mentem vécére, úgyanúgy fájt tovább. Alig bírtam lábra állni, de feküdni sem volt jó, szóval semmi se volt jó. Így apa nem akart suliba vinni, még szerencse, hogy anya délutános így el tudott vinni kicsit később a doktornénihez. Addigra már jobban is lettem, mert amúgy nagyon rossz lett volna odáig elsétálni. Hát az kiderült, hogy nem vakbél, ami ultragáz lett volna... Kaptam fenistilt, és ma a Mamánál voltam, mert suliba nem mehettem - kaptam igazolást két napra. Fokozatosan egyre jobban lettem és tudtam ebédelni (főleg mivel a Mama kisütött nekem pizzát a leves után, mert a főzelék nem ízlett). Később Annát is idehozta az Ani, és addigra már túl jól is voltam, úgyhogy hülyéskedtünk amíg apa be nem futott. Akkor ugyanis mentem apával az SZTK-ba az allergia vizsgálatra. Ahhoz képest, hogy időpontunk volt, egy órát azért üldögéltünk, mire bemehettünk. A jobb alkaromra kaptam 14 pöttyöt és pici tűszúrásokat és a kontroll pöttyön kívül kettő lett picit piros: az üröm és a penészgomba. Ezekre vagyok tehát kicsit allergiás... Kaptam is gyógyszert és orrsprayt rá, amit ki is váltottunk a gyógyszertárban és még felugrottunk vissza a Mamához pár mini kakaóscsigáért (nyami!). Pont akkor jött a Kriszti is Annáért, de mi jöttünk haza, akárcsak ők. Itthon anyával tanultam kicsit és ő ment tornázni, nekem apa melegített vacsit és már kezdődött is az új (régi kedvenc) műsorom: a Konyhafőnök. A szünetben mentem is fürdeni, mert utána már a másik kedvencem jött az Ezek megőrültek.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr697895224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása