Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

3288.nap - 2015-04-26 - Kilenc éves lettem...

2015-04-26_14-04-02_dsc_0004.JPGKicsit sírós lett ez az utolsó egyszámjegyű szülinapom, pontosabban a délután:
Délelőtt megkaptam anyáéktól is a kisebb ajándékokat (mert a bicikli lesz majd az igazi nagy ajándék), például gombokat és a telefonomba memóriát, hogy legyen hely a fotóimnak :)  Na ezt rögtön teszteltem is és irtó vicces rajzokat készítettem.
Ebédre mentünk Újpestre és ott is kaptam a Mamától és a Petitől ajikat (gombokat is! irtó klassz! van egy csomó új gombom!), és nem klasszikus torta volt, hanem fagyi tekercsek és nagyon fincsi volt mind a kettő... Közben Julika néni is befutott és ő is felköszöntött. Ma sem haza jöttünk innen, hanem a Pólusba korizni. Sajnos ma a játszóházas rész elmaradt, mert a Mamáéknál elkezdett szemtelenségeimmel plusz azzal, hogy fejbe dobtam apát poénból a kabátommal, egy kicsit túllőttem a célon és apa nem vette poénra ezt már, így büntiből nem vitt a játszóházba :(  Amikor kimentünk a parkolóba, ott egy nagy halom mindenféle tuning autót találtunk, valamiféle találkozó lehetett, így egy kicsit körülnéztünk és volt pár tényleg szép autó.
Amikor hazaértünk apával játszottam és fekete péterben is folyton én nyertem, és az új játékomban a pentago-ban is... Aztán apa aláírta az ellenőrzőmet (jó sok ötössel!), anya pedig talált még egy leckét: énekből meg kellett hamar tanulni egy népdalt - a "még azt mondják nem illik a tánc a magyarnak" - még jó, hogy már régebbről ismertem, mert így még pont végeztünk még a fürdéssel együtt mire kezdődött az Ének iskolája...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr517401014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása