Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

3267.nap - 2015-04-05

Címkék: hajdúszoboszló

2015-04-05_10-11-50_p1040402.JPGA reggelire ma sem lehetett panaszom: ismét volt tejbegríz :) Utána még felvágottakat és répacsíkokat is kóstoltam, aztán lassan már indulhattunk is át az Aquapalace-ba nyitásra!
A szokásos volt a menetrend: apával kezdtem a csúszdázást és a labdázást és amikor őt már kellően lefárasztottam, kicsit kijöttünk pihenni és mentem vissza anyával is pancsolni...
Annyira kifáradtunk, hogy ma egy órával hamarabb visszamentünk a szállodába. Így viszont még volt bőven idő az uzsonnáig, úgyhogy lementünk sétálni a városba. Apáék pechére utunkba akadt egy bringó-hintó kölcsönző, úgyhogy kibéreltünk egy három személyest fél órára és anyáék tekerhettek még levezetésképp :)  2015-04-05_10-31-41_p1040430.JPGÉn mondjuk élveztem piszkosul, mert nekik jutott a pedál - nekem a csengő... A fél óra alatt meglepően sokfelé eljutottunk, még a reptérhez is, és a csúszdaparkhoz is, aztán kicsit csalva, a bicikliúton rövidítve mentünk vissza, mert a 4-es úton tilos bringózni... Na végül pont uzsonnára értünk vissza a szállóba és szerencsére volt még a reggeli irtó fincsi sajt-tortából, úgyhogy azt ettünk 1-1 szeletet kakaóval illetve apa kávéval. Persze láttuk, hogy volt aki tízesével vitte a sütiket, na de hogy lehet annyit uzsonnára megenni, amikor hatkor már lehet vacsorázni??? Mi mondjuk még a szobában játszottunk hatig: én például készítettem papírból egy mastermind-ot és le is teszteltem anyával. Na és hatkor vacsi, ami hozta a szuperszintet ma is, 2015-04-05_20-57-30_p1040486.JPGpéldául "élőben" palacsintát sütött egy séfbácsi, apa nem is tudott ellenállni és repetázott is, de én nem,  mert ilyenek voltak, hogy sajtkrémes, sonkás és marhanyelves... én meg fahéjasat ettem volna, de az nem volt, csak sós ízek. Kénytelen voltam szmájlis krumplival és sajtos tésztával vigasztalódni. Hétre viszont igyekeztem vissza a szobába,  mert kezdődött az Ének iskolája!
És még mindig nincs vége a napnak! Ugyanis kilencre visszamentünk az Aquapalace-be, ahol esti hab-party volt! Irtó klassz! Azonnal belevetettem magam a térdig érő habba és persze adtam rendesen apának és anyának is, úgyhogy tetőtől talpig több centis habrétegben jöttünk ki a "habozóból", és miután lezuhanyoztunk, még vagy fél órát tudtunk csúszdázni és fürdeni, egészen zárásig!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr547341666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása