3106.nap - 214-10-26

Címkék: aggtelek

2014-10-26 16-17-53 DSC_0029.JPGReggeltől kezdve már tűkön ültem, annyira vártam, hogy mikor indulunk végre Aggtelekre a Krisztiékkel... Tizenegyig ólomlábakon járt az idő, de szerencsére hamarabb jöttek és miután a Kati mamától és a Dömétől elköszöntünk a ház előtt - már indultunk is. Hát jó hosszú volt az út, még jó, hogy hoztuk a kis dévédé lejátszót a Verdákkal és azt tudtam nézni, aztán az autópálya után egyre érdekesebb lett  a táj és érdekes faluneveket, lovakat, teheneket, fácánt is láttunk a hegyek közé beérve. Aztán egyszercsak hopp! megérkeztünk. 2014-10-26 16-27-44 DSC_0040.JPGElkértük a recepción a faház kulcsát és hamar beköltöztünk. Én a Botival saját szobát kaptam az emeleten, de rögvest indultunk is az étterembe ebédelni-uzsonnázni-vacsorázni (ugyanis az óraátállítás + a hosszú út miatt már elég késő volt). Miután jóllaktunk, felöltöztünk és felfedező jelleggel a környék két játszóterét kipróbáltuk (egy újszerű fajátékost és egy nagyon retró jellegűt). Onnan még sétáltunk egy kicsit a környéken: megnéztünk egy vadlest a domboldalban és elindultunk egy turista úton, de kezdtünk már fázni, úgyhogy visszafordultunk.
A klassz házikóba visszaérve persze rögtön játékba kezdtünk a szobánkban, főleg mivel klassz padlófűtés van!

3105.nap - 2014-10-25

2014-10-25 13-37-20 IMG_1704.JPGDélelőtt az autóimmal játszottam "Celeb vagyok, ments ki innen..." játékot.
Az ebédnél hárman - háromfélét ettünk: anya és apa a tegnapi maradékot, én pedig frissen főzött fincsi gombás tortellínit. Utána nem csak játékból állt a délután, kicsit tanultunk is: anya diktált nekem - aztán én őneki :)  Később pedig apa lefotózott pár dolgot, amit aztán anya feltett az olx-re, és az árakat én próbáltam kitalálni és volt, ami tényleg annyiért is lett feltéve, amennyiért mondtam ;) Hát majd meglátjuk... Aztán kerestünk kártyajátékokat Aggtelekre, és közben megtaláltam egy régi társasomat.
Hatkor lementünk sétálni (és jól beöltöztünk, mert elég hideg volt), amikor feljöttünk, apával társasoztunk vacsoráig, aztán már mentem is zuhanyozni, mert nyolckor x-faktor!

ui.: este megmértem magam: 21.5 kiló vagyok...

3104.nap - 2014-10-24

2014-10-24 13-39-42 IMG_1682.JPGMa itthon voltunk, mert esős idő volt és semmi program... Sebaj, így legalább be tudtam apával fejezni a gomb-szépségversenyt :)
Főleg mivel reggel anya elment a piacra bevásárolni ebédre, amit aztán meg is főzött és elsőre resztelt májat akart adni, de szerencsére a B terv, vagyis apa kérése, a bolonyai spagetti is elkészült és hát nem volt kérdés, hogy inkább azt kérek :)
Délután nem csak játék volt, hanem egy kis lecke írás is: angolból kellett a számokat betűvel leírni, mindegyiket háromszor. Érdekes, hogy az angol szavakat tök máshogy írják, mint ahogy ejtik...

3103.nap - 2014-10-23

2014-10-23 09-27-24 IMG_1673.JPGDélelőtt anya ment valamerre, én pedig apával egész végig egy hatalmas gomb-szépségversenybe kezdtem bele :) Tizenegykor hazaért anya, én pedig átmentem a Kati mamához, mert apa meg az autóval bajlódott vagy mi. No a lényeg, hogy én a mamánál is gombokkal játszottam az ebédig, ami hal volt, de nem halrudak szálka nélkül, hanem épp ellenkezőleg: busa volt rengeteg szálkával, úgyhogy óvatosan kellett enni... Viszont időközben telefonált a Kriszti, hogy délután átmehetünk ha akarunk (még szép!), mert otthon lesz a Boti. Így is tettünk: mivel jött anyához az Erika néni, így én apával előbb átmentem és anya később utánunk jött.2014-10-23 18-06-11 DSC_0045.JPG A Botival előbb autóztunk egy jót, aztán elővettek egy érdekes repülős logikai játékot, végül egy hosszú gazdálkodj okosan parti következett, de a vége felé én már nagyon untam, így inkább hazajöttünk.
Vacsorára azt a tortellinit kértem, amit apa főzött délben magának, de hagyott nekem is, aztán folytattam apával a gomb szépségversenyt, de apa egyre kevésbé volt lelkes már így este felé...

3102.nap - 2014-10-22

2014-10-22 21-33-13 DSC_0005.JPGAngol órán ismét a klassz "ten green bottle" játékot játszottuk, matekon pedig megkaptuk a minap megírt felmérőt: az enyém lett a második legjobb 98%-al! De nem csak kaptunk, adtunk is: olvasás órán szövegértésből írtunk felmérőt...
Ebéd után még volt egy óránk, de egy órakor elkezdődött a folyosón a zsibvásár. A Mama hozott egy halom könyvet és szőrmeállatot, és mivel olcsón adtam, így lett is 250 forintom, amiből százért rögtön vettem is egy klassz kis autót :)
Hazafelé pedig már félúton jártunk amikor eszembe jutott, hogy bent felejtettem az üzenő füzetet és vissza kellett érte mennünk, mert abban van a vers, amit meg kell tanulnom az őszi szünetben, ugyanis megyek én is versmondó versenyre...
Délután anya jött értem, mert apa túlórázott, aztán ő alig ért haza, már mehetett is vásárolni, én pedig addig megnéztem a Játék határok nélkült felvételről és megvacsoráztam. Amikor apa hazaért, belekezdtem egy saját Játék határok nélkülbe: az egyforma színű autók lesznek színek szerint  a csapatok :)
Este megnézhettem tízig a Celeb vagyok... műsort és hát még jó, hogy túl vagyok a vacsorán, mert olyan gusztustalanokat kellett enniük, hogy ez után nem biztos hogy akár csak tejbegríz is lement volna a torkomon!

3101.nap - 2014-10-21

2014-10-21 18-58-30 DSC_0013.JPGReggel megint egy nagy halom papírt cipelhetett fel apa az osztályba :)
Délelőtt megkaptuk a nyelvtan felmérőket: az enyém lett a második legjobb 93%-al... és már megint a Lolita előzött meg...
Informatika órán nem a Csaba bácsi volt, így egész órán játszhattunk az egyszervolt.hu-n.
Délután a Mama vitt uszodába és most is örömmel úsztam és így tényleg sokkal jobban is ment. Hazafelé sétálva a piacnál találkoztunk az elénk sétáló anyával és apával, és a kedvenc sarki pékségemben apa vett egy csomó finomságot mindenkinek: én kaptam egy fincsi kókuszgolyót és apró cukrokkal szórt islert. A kókuszgolyót meg is ettem vacsora után (ami szintén finom volt: apa hozott pizzát...)
Estig folytattam a gomb szépségversenyt és persze fürdés után megnéztük ma is a Bumm-ot (klassz volt, mert jó sok bombát felrobbantottak!)

3100.nap - 2014-10-20

2014-10-20 20-16-19 IMG_1660.jpgReggel jó sok cuccunk volt és úszni is mentünk, úgyhogy apa a suliig vitt minket, és ma először a hétfői úszások alkalmaiból bementünk (végre) a nagy medencébe...
Délelőtt még volt pár óránk: nyelvtanon például megírtuk az újabb felmérőt (úgy érzem jól sikerült), rajz órán pedig kimentünk a kiskertünkbe és ültettünk növényeket, például hagymát - és ezt este el is meséltem Hagymának ;)
Délután a Mama jött értem és nála gomboztam amíg apa értem nem jött. Itthon pedig megnéztem felvételről a tegnapi x-faktor végét amit nem láttam, vacsora után pedig anyáékkal a Bumm-ot is megnéztem.