3050.nap - 2014-08-31

2014-08-31 08-36-40 DSC_0005.JPGReggel apa elvitt minket a Mamával együtt a Városház térre, ahol egész délelőtt a Kincses Sziget nevű piacolás volt, és mi is árultunk. Szerencsére a Botiék is idejöttek, így volt kivel játszanom. Mászkálással, a többi asztal játékainak nézegetésével és focizással hamar el is ment a délelőtt. Ebédelni pedig visszamentünk a Mamához, és szuper volt, hogy még kettőig ott is tudtunk a gombokkal játszani. Ha pedig már így belelendültem a gombokba, itthon rávettem apát, hogy játsszon velem gomb-szépségversenyeset... 2014-08-31 12-54-34 DSC_0036.JPGAmikor pedig apa feladta a több száz gomb válogatását, akkor leültem és megnéztem a Gru2 első óráját.
Vacsorára milánóit melegített nekem apa és még repetáztam is, olyan finom volt, aztán mentem lassan fürdeni és ma zuhanyoztam, méghozzá szinte teljesen egyedül, mivel a doktor néni olyan fürdőolajat írt fel, amit csak zuhanyozva lehet használni (mert megint ki van száradva a bőröm).

3049.nap - 2014-08-30

2014-08-30 17-11-17 IMG_1061.JPGDélelőtt azzal segítettem apának a porszívózásban, hogy nem voltam láb alatt :)  Közben anya hazaért a piacról, én pedig újra a szőnyegen autózhattam, miután apa azzal végzett. Amikor pedig az egész lakás kész volt, indultunk Újpestre, a Klári mamához ebédelni. Az ebéd pedig irtó finom volt, csupa kedvencem: paradicsom leves betűtésztával, és milánói sertésborda. Így hát ma is jól laktam, és amikor mindenki a nagyszobában volt végre, akkor játszottunk egy ország-várost, amit a Mama nyert, anya lett a második és én a harmadik. Apa csak az utolsó lett...
Hazafelé anya miatt egy csomó boltba kellett mennünk, mert az oviba mindenféle fóliákat, meg gyurmákat, meg ceruzákat kellett venni, és még a teszkózást sem úsztam meg...
Itthon pedig még tanulnom is kellett, és közben apa átment a Kati mamához a számítógépet visszaköltöztetni a gyerekszobába, mi pedig a szokásos időben lementünk sétálni és pont akkor bandukolt hazafelé apa, úgyhogy elé mentünk a Mamáéknak és így nem maradt el az esti séta sem.
Amikor feljöttünk, megvacsoráztam (ugyanazt mint délben), és picit még zenét hallgattunk, aztán már mentem is fürdeni és aludni.

3048.nap - 2014-08-29

2014-08-29 13-28-30 IMAG0038.JPGMa a Klári mamánál voltam napközben:
Reggel apa odavitt Újpestre a mamához, és délelőtt elmentünk a spárba vásárolni, aztán hazaérve segítettem bepanírozni a gombafejeket az ebédhez. Apropó ebéd: az nagyon fincsi volt: tojásleves és rántott gomba. Képzeljétek, tizenegy gombát megettem! Most még a mama is megdicsért :)
Délután pedig lementünk a játszótérre hintázni, homokozni, és uzsonnára készített nekem tejbegrízt a Mama, és délután sokat játszottunk, társasoztunk, amíg apa meg nem érkezett értem a munkából. Miután hazaértünk, elkezdtem nézni a Verdákat, de fél hétre el kellett sétálnunk az Anikóhoz, mert be voltam írva hajvágásra és anya is odajött a ruhavásárlásból. Viszonylag hamar végeztünk a hajvágással, úgyhogy itthon még tudtam kicsit játszani és zenét hallgatni...

3047.nap - 2014-08-28

2014-08-28 19-35-48 DSC_0009.JPGMa ismét a Kati mamához vitt át apa, aztán ő ment dolgozni, mi pedig vásárolni...
A délelőtti játék után lementünk sétálni a Dömével és pont összefutottunk anyával, aki a Fresnapf-ba indult az ovi akváriumába venni ezt-azt, úgyhogy mi is elkísértük, főleg mivel ez az egyetlen bolt, ahová még a Döme is bejöhet... Anya pedig vett egy irtó jópofa halat: egy algaevőt. És azért irtó jópofát (szó szerint tulajdonképpen), mert a kis buta rátapadt a zacskóra is, amiben elhoztuk és még azt is hagyta, hogy finoman nyomkodjam a száját a zacskón keresztül :)
Az ebéd ma is finom volt (gombabkrém leves és tészta husival), délután pedig lementünk a játszótérre és ide jött értem anya a munkából. Hatkor feljöttünk, mert mentünk a doktor nénihez, hogy nézze meg miért cserepesedik ki a szám, csak még előtte lefürödtem, mert csupa homok voltam, és ettem is vacsorát. A rendelőben csak mi voltunk, így csak 5 percet kellett várnunk, és hamar végeztünk is (kenőcsöket kaptam meg jótanácsokat), és még beugrottunk az Aldiba, mert apa akart venni péksütiket reggelire. Mondjuk az egyik fahéjas csigát rögtön meg is ettem "pótvacsorára", de még maradt azért holnapra, és mivel már meg voltam fürödve, csak átöltöztem és lassan már mentem is aludni...

3046.nap - 2014-08-27

2014-08-27 11-53-29 DSC_0028.JPGMa érdekes napunk volt, ugyanis apa is és anya is szabit vett ki, hogy megünnepeljük a Csilla 40. szülinapját. Reggel átmentünk hozzájuk és az Esztiék is már ott voltak, és mivel szerencsére az időjárás jelentés ijesztgetéseivel szemben egész jó idő volt, így bátran elmentünk az Érdi bobpályához. Igaz ugyan, hogy csak én apával és még anya boboztunk csak, de valójában minigolfozni jöttünk, mert azt mindenki szeret :)  Tényleg nagyon klassz volt és nekem is egész jól ment, volt ahol elsőre beütöttem a labdát a lyukba :) Mire végigmentünk mind a 18 pályán, már elmúlt dél, úgyhogy a Mammut felé vettük az irányt és ott ebédeltünk. Én gombás-sonkás pizzát ettem,és egész fincsi volt. Ebéd után pedig - levezetésképpen - bowlingoztunk vagy két órát. Én még soha nem játszottam ilyet, és úgy tűnik, kicsit még túl nehéz nekem a legkisebb golyó is, de azért élveztem nagyon!
Kettőt is játszottunk, aztán mentünk vissza a Csilláékhoz, folytatni a bulit, ugyanis este még grilleztünk és ajándékoztunk is és persze volt torta is, aztán fent az emeleten fotókat és videókat néztünk a nyaralásról.
Közben jól elrepült az idő, úgyhogy hazasiettünk és már mentem is fürdeni és aludni...

3045.nap - 2014-08-26

2014-08-26 18-04-45 IMG_1046.JPGReggel ismét a ház előtt várt a Mama és a Döme, integettem még apának, aki dolgozni indult, mi pedig délelőtt elsétáltunk a suliba a könyveimért és a Boti táskájáért - legalább volt miben hazahozni a könyveket és munkafüzeteket. Később ismét a Döme sétáltatást az ebédért menéssel kötöttük egybe és ma még a tegnapinál is finomabb volt az ebéd, mert ma a leves is jó volt (karfiol leves) és kivételesen a húsgombóc paradicsomszósszal is egész fincsi lett. Délután megnézegettük a könyveimet, aztán jött anya a munkából és hazajöttünk. Amikor apa is hazaért, bekötötték anyával pár munkafüzetemet, csak közben elfogyott a megfelelő méretű átlátszó borító... Utána apával a lovacskás társassal játszottunk jó hosszasan, de végül nagy küzdelemben az én lovaim nyertek :) Vacsora után pedig azt találta ki apa, hogy egymásnak kiválasztottunk zászlókat a könyvemből és azokat kellett minél pontosabban lerajzolni a tableten - ami nem is olyan könnyű ám!

ui.: a méreteim pedig a következők: 21.4 kiló, 131 centi, a lábam 33-34 között félúton :)

3044.nap - 2014-08-25

2014-08-25 19-39-20 IMG_1040.JPGMivel anya is, apa is reggel ment dolgozni, így én a Mamánál voltam napközben:
Reggel apa vitt le a ház elé és ott adott át a mamának és a Dömének, és délelőtt több helyre is mentünk vásárolni: előbb a Pennybe, de sajnos elfogyott a plüss körte, amit a Botinak akartunk venni... innen a Rossmann-ba mentünk kutyakajáért és még a Fresnapf-ba is, ahol persze megnéztem a kedvenceimet hátul (a madárpókokat és az agámákat). Alighogy visszaértünk, már mehettünk is az ebédért a konyhára, ahol az egyik kedvencemet, halrudakat sütöttek (az almalevest inkább hagyjuk is). A fincsi ebéd után írogattam, tanultam, a mamával tévéztem és keresztrejtvényt fejtettem, végül lementünk a játszótérre, ahol leginkább homokoztam. Ide jött értem anya is és még felugrottunk a vacsorámért a mamához és csak utána jöttünk haza. Apa már itthon volt folytatta velem a forma egyes játékomat, majd vacsora és fürdés után még picit zenét hallgattam a számítógépen.