3015.nap - 2014-07-27

2014-07-27 12-14-56 DSC_0014.jpgEgész jól aludtam a szép nagy szobámban és pont felébredtem, amikor apa bejött megnézni, úgyhogy lementünk és együtt megreggeliztünk a teraszon, a Balatoni panorámát nézve :)
Aztán sorra felébredtek a többiek is és lesétáltunk a strandra, de ma nem volt olyan idő, hogy fürödjünk is, sőt, amikor elkezdett cseperegni az eső, akkor inkább feljöttünk a házhoz, de persze mire hazaértünk, már megint kisütött a nap, úgyhogy a lányok kifeküdtek napozni, én pedig autóversenyeztem a szobámban az ebédig. 2014-07-27 16-20-42 IMG_0745.jpgÉpp lenyeltük az utolsó falatokat, amikor már kezdődött is a forma egy magyar nagydíj, ami egész izgi volt, mert az elején esett az eső. A verseny után bementünk Siófokra és ettünk palacsintát, meg szendvicset és végre kaptam egy ice'n'go fagyit is... Aztán kezdett már sötétedni, úgyhogy hazajöttünk és együtt néztük a tévében a vízilabda döntőt...

3014.nap - 2014-07-26

Címkék: balaton

2014-07-26 11-32-00 DSC_0002.JPGKorán keltünk és épp csak megreggeliztem és felöltöztem, már indultunk is a Csilláékkal és Esztiékkel a Balatonra! Volt ugyan egy kis forgalom, de hamar leértünk, viszont még olyan korán volt, hogy nem tudtunk a házhoz menni, hanem előbb tízóraiztunk a strand előtt, aztán a kocsikat végül leraktuk a háznál és a strandcuccokat felnyalábolva lesétáltunk a szárszói strandra. A víz egy kicsit hideg volt amikor belementél, de aztán hamar meg lehetett szokni és én jó párszor bementem... Ebédre megettünk anyával egy tonhalas pizzát, és igazából délután már egyre jobban unatkoztam... Pedig még egy erősember verseny is volt a vízben, de az is csak egy kis ideig volt érdekes... Na aztán végre visszamentünk a házhoz és beköltöztünk. Képzeljétek, az emeleten az egyik hatalmas szobát én kaptam! Én pakoltam el a játékaimat és a ruháimat! Aztán lezuhanyoztam és amíg mindenki más elment vásárolni, addig az Esztivel szólóztunk és végül összesítésben én nyertem :) Aztán visszaértek apáék, és még kicsit játszottunk, de kilenc után hirtelen rámtört a fáradtság és inkább mentem aludni...

3013.nap - 2014-07-25

2014-07-25 10-50-13 DSC_0014.JPGMa is klassz napom volt!
Reggel apa megbeszélte a Krisztivel, hogy kimegyünk a Kopaszi gátra, ami szuper ötlet volt! Hamar ott is voltunk és még kevesen voltak, szóval találtunk egy nagyon klassz helyet közel az öbölhöz, egy picit lejtős szép füves részen. Miközben a Kriszti és apa "letáboroztak", mi máris ledobáltuk a cipőket és fel-alá rohangáltunk a puha fűben :)  Rengeteget fogócskáztunk, bújócskáztunk és tornázgattunk, és persze néha-néha pihentünk is, olyankor társasoztunk, ugyanis a Kriszti hozott két klassz társast is.
2014-07-25 15-10-35 DSC_0075.JPGKét óráig maradtunk, és addigra már kellően megéheztünk, úgyhogy a Lurdy felé vettük az irányt és ott ebédeltünk a kínaiban (én a szokásos tésztámat kértem mézes csirkével), sőt még fagyit is kaphattunk... Képzeljétek volt olyan fagyi hogy "Drakula vére" vagy mi, ami fekete vanília fagyi volt málna öntettel... na ebből mindhárman kértünk, de azt hiszem a "ki tudja jobban összekenni magát fagyival" versenyt fölényesen megnyertem ezzel a fekete fagyival ;)
No innen már hazafelé vettük az irányt és anya már itthon volt, de estig ő és apa egyfolytában pakoltak, így én egyedül autóztam, illetve én is kiválasztottam egy kis bőröndnyi játékot... Estefelé átvittük a hörit a Kati mamához, aztán itthon megvacsoráztam és már mehettem is fürdeni, és aludni, mert holnap korán kelünk...

3012.nap - 2014-07-24

2014-07-24 09-06-23 DSC_0018.JPGReggel elmentünk apával az Imre bácsihoz az autószerelő műhelybe, ahol megjavították a kocsit (én is megnézhettem amikor felemelték). De a legjobb a két kutyus volt: a nagy fekete kutya olyan mint egy kisebb medve, de nagyon aranyos és olyan édes bamba képe van :)  A kiskutya is persze azonnal odajött egy simogatásért, amikor látta, hogy a nagyot simogatom :)
Egész hamar végeztünk és itthon apa nekilátott mosni, én pedig tévéztem, wii-ztem egy kicsit és hamar dél lett... Ebéd után autóztam és háromkor elsétáltunk apával a fogorvoshoz. Most szerencsésebbek voltunk, ugyanis rendelt a doktornénim, csak mondjuk egy órát kellett várni, hogy sorra kerüljünk. A fogaimmal minden rendben és kaptam egy finom fluoridos kenést is rájuk :)
Kicsit később, amikor anya is hazaért, elmentünk a könyvtárba és útközben a Mamával is találkoztunk és kaptam én is egy olyan kaparóst, mint a Boti, csak én nem nyertem sajnos semmit :(  Viszont vettünk a kínaiban vacsorára tésztát és hazaérve meg is ettem, este pedig előkerestettem a hamburger-evős kipukkanóshasas játékomat és azzal játszottam anyával, aztán fürdés után apával is.

3011.nap

2014-07-23 10-48-53 DSC_0008.JPGA mai napomra nem lehet panaszom:
Délelőtt átjöttek a Dédiék, a Kati mama és a Krisztiék és a Rajmund, a Boti barátja is, ugyanis akinek mostanában van szüli- vagy névnapja, az így egyszerre meg lett tartva. Persze volt ajándékosztás és parfé torta is (fincsi!), de a legjobb az volt, hogy több órán keresztül játszhattunk és wii-zhettünk :)) Igazából olyan sokat, hogy lemerült a távirányítóban az akksi :)
No és ezzel még nem ért véget a móka! Ugyanis apának mennie kellett dolgozni, így én elmehettem a Krisztiékkel a fradiba a Boti edzésére... Ebben nem is ez az érdekes, hanem az, hogy addig mi is játszhattunk a nagy tornateremben! 2014-07-23 16-52-13 image-59acfba61c8ad57e26e0be3523158ca88d601a2c5d5aac17cb41a70be3decd06-V.jpgDe előbb még én is kipróbálhattam azt a számítógépet, ami pár kérdés után megmondja, hogy milyen sport lenne jó neked...  állítólag kajak-kenu, vagy foci lenne a jó sport nekem... hát nem is tudom... Na aztán bementünk a tornaterembe ahol a futószőnyegről, vagy a bátrabbak a gerendáról beleugrálhattak a hatalmas szivacsgödörbe. Én is bátran ugráltam persze :)
Amikor végzett apa a munkával, értem jött a fradihoz és egyből hazajöttünk. Nemsokára anya is hazaért, én pedig folytattam az autós forma-1 vébémet és vacsora után, pontosabban a fürdés után és lefekvés előtt ismét zenéket hallgattunk anyával.

3010.nap

2014-07-22 12-17-37 DSC_0004.JPGDélelőtt kénytelen voltam többnyire egyedül játszani (focivébéset), mert apa nekiesett a fürdőkád szélén futó szigetelőcsíknak és vadul a cserélésébe fogott, ami egy két órás harc lett és végül az új réteget nem is sikerült neki megcsinálni, mert a paszta a kinyomóból 10 centi után elfogyott... pedig vadi új volt, csak épp magától megszilárdult... No sebaj, délre úgyis mentünk Anikóhoz az új fodrászatába, ahol klassz rövid sérót kaptunk. Mivel közben alaposan eleredt az eső, elvittük Anikót a kozmetikusához onnan nem messze, mert mi amúgyis mentünk tovább az OBI-ba új pasztáért, és ha már ott voltunk, választottam egy szép csíkos új zuhany gégecsövet is. Na eddigre már elég jól megéheztünk, ezért a Köki éttermei felé vettük az irányt és ismét a főzelékfalóból választottunk (én rántott gombát kértem, apa fura rántott husit). Épp ettünk, amikor anya is odaért és együtt mentünk a Krisztinek ajándékot venni (de ez ma még titok!), és a teszkóba bevásárolni... szóval csak délután értünk haza...
Hatkor lementünk ugyan sétálni, de megint esett az eső, úgyhogy nem maradtunk sokáig, aztán tovább játszottam és vacsora előtt még összeraktuk közösen a régen látott ToyStory-s Lego játékomat...

3009.nap

2014-07-21 10-48-51 DSC_0002.JPGAnya korán ment dolgozni, én pedig apával reggeliztem, aztán telefonált a Kriszti, hogy ők mennek az IKEA-ba, és ha van kedvünk, menjünk velük... Hát persze, hogy mentünk! Jött a Kati mama is, és nagyon klassz volt mászkálni és a bútorokat próbálgatni a Botiékkal :)
Ott is ebédeltünk, mert pont halrudacskák voltak az akciós gyerekmenü, utána pedig fagyit ettünk az automata fagyigépből :)
Végül csak pont azt nem tudtuk megvenni, amiért mentünk: Annának egy szép rózsaszín forgószék az új íróasztalához, ugyanis a számítógép szerint ugyan volt egy darab, de a hatalmas raktárban a polcon csak a hűlt helyét találtuk...
Mikor hazaértünk, anya már itthon volt, és délután vele hallgattunk zenét, aztán vacsoráztunk, és folytattam az autókkal a játékomat.