3008.nap

2014-07-20 08-58-36 IMG_0734.JPGReggel azzal a jó hírrel fogadott apa, hogy letöltötte a Rio 2-őt, úgyhogy rögtön le is ültünk megnézni. Amikor vége lett a filmnek, segítettem anyának bepanírozni ebédre a cukkiniket (mondtam már, hogy szeretek panírozni?), és amikor lekészültünk, lementünk a Mamáékhoz a kis játszóra (ugyanis ma a kis Dorinára vigyáz a mama).
Ebédre feljöttünk és délután apával megnéztük a forma egy mai futamát (és közben szokás szerint én is rendeztem egy versenyt a szőnyegen az autóimmal). A verseny után ismét játszóterezés következett - de most a nagyra mentünk le és az itthon leskiccelt homokvár tervemet kezdtük megvalósítani. Eleinte apa hordta  a szelektívbe szánt flakonnal a vizet, hogy jó tapadós homokunk legyen, aztán jött a  Mama és a Dorina és hoztak le "profibb" szerszámokat: műanyag vödröket és lapátokat :)  Sajnos a várépítés nemvárt problémákba ütközött: egyrészt ahol árnyékban kezdtünk, oda hamar odasütött a nap, másrészt a 2014-07-20 16-52-45 DSC_0009.JPGDorina inkább a rombolásban jeleskedett, mint az építésben...
Szóval csupa homok voltam mikor feljöttünk, ezért hamar lezuhanyozta a lában apa, és estig még autóztam, vacsora után pedig anyával zenét hallgattunk a fürdésig.

3007.nap

2014-07-19 17-40-42 DSC_0002.JPGJót aludtam a mamánál, aztán épp elkezdtük kimérni a hozzávalókat a brownie-hoz, amit apa kért a szülinapjára torta helyett, amikor kiderült, hogy elfogyott a vaj... na hamar leszaladtunk a kisközértbe egy vajért és simán visszaértünk még apáék előtt, és amint megérkeztek anya és a mama neki is láttak a süti sütésnek, én meg addig apával elvoltam a nagyszobában. Az ebéd a tegnapi irtó fincsi paradicsomleves és mindenféle sültek voltak - én leginkább a gombát és cukkinit tömtem magamba. Később megkóstoltuk a finom brownie-t vanília fagyival, ahogy a nagykönyvben meg van írva :)  Amikor pedig a Peti is előkerült a szobájából, akkor felköszöntötték apát előre a szülinapja alkalmából és lassan már indultunk is, mert háromra a közeli házasságkötő terembe voltunk hivatalosak apa kollégájának az esküvőjére. Ez szerencsére gyorsabb szertartás volt, mint a múltkori Balázsék féle templomi verzió... Miután hazajöttünk, épp csak lecuccoltunk és már mentünk is át a Dédiékhez az Anit felköszönteni. Itt kicsit bújócskáztam, és lassan indultunk is haza - jobban mondva még sétáltunk egyet a Mamáékkal is. Hazaérve pont kezdődött az egy-perc-és-nyersz egyik ismétlése, de azért végignéztük és utána mentem vacsorázni anyával. Fürdésig még volt egy kis időm, így hát autóztam egy jót :)

3006.nap

2014-07-18 07-21-18 DSC_0001.JPGTegnap úgy döntöttem, hogy ma szeretnék nemcsak átmenni a Klári mamához (ezt még korábban megbeszéltük), de ott is aludnék. Mivel senkinek nem volt ez ellenére, így apa reggel át is vitt Újpestre. Nem is tétlenkedtünk sokat, hanem elmentünk a teszkóba vásárolni pár dolgot. Hazafelé pedig rábeszéltem a Mamát, hogy gyalog jöjjünk és így kicsit megismerjem Újpestet :)  Délelőtt még egy hasznos dolgot csináltam: segítettem a Mamának bepanírozni a rántott husikat (imádok panírozni!). Ez alatt jól meg is éheztem, úgyhogy jó sokat ettem: a paradicsomleves után gombás husit tésztával és még rántott halrudacskákat is! Nem csoda, hogy délután inkább pihentetőbb játékokat ötlöttem ki: sokat játszottunk a Jolly Octopussal és a Ki-kicsodával is. Nagyon élveztem!

3005.nap - 2014-07-17

Címkék: Velence

2014-07-17 09-40-11 DSC_0002.JPGMa Velencére mentünk a szép szállodába és apa is kivett egy nap szabit, plusz a Csilláék is jöttek. Reggel korán indultunk és ha nem kerülünk dugóba pesten, akkor korán oda is értünk volna, de végülis még kevesen voltak, szóval nem volt probléma, mert rögtön a medence mellett a kedvenc helyünk még szabad volt. Lepakoltunk és én rögtön mentem is a vízbe és tulajdonképpen szinte ki sem jöttem belőle :)  Anya és apa felváltva próbáltak velem tartani a tempót... Nem csoda hát, ha ebédre a halrudacskák után még apa pizzájából is kértem, aztán már mentem is vissza pancsolni :)  Délután viszont egyszercsak elkezdett piszkosul beborulni az ég és mi még időben bementünk a benti medencékhez, 2014-07-17 10-29-13 DSC_0029.JPGmielőtt leszakadt volna az ég... Mondjuk engem ez kevésbé zavart, mert bent is tudtam pancsolni, sőt többször is visszamentem a szaunába rövid időkre, mert ez vicces. Ötkor a Csilláék indultak volna már haza, így mi is elindultunk, de nem is baj, mert már kezdtem kicsit elpilledni én is. Persze mire hazaértünk, én már kipihentem magam - apáékkal ellentétben... Na mindegy, estig még összepakoltuk apával az autópályát, hogy legyen hely a többi játékomnak, aztán vacsora után mentem is fürdeni és lefekvésig még megnéztünk pár madagaszkár pingvinjeit...

3004.nap

2014-07-16 19-17-00 IMG_0722.JPGDélelőtt inkább átmentem a Dédiékhez, minthogy anyát elkísérjem a kozmetikushoz... gondolom érthető... sokkal jobb ott játszani, meg tévézni :) Ja és az ebéd is fincsi volt: pizza és még jégkrémet is kaptam :)
Evés után átmentünk a Kati mamához és pont anya is megérkezett, aztán lassan hazajöttünk.
Itthon autóztam és anyával wii-ztem, és hatkor lementünk sétálni a mamáékkal. Mire hazaértünk már apa is megjött, úgyhogy tudtam vele is játszani, például befejeztük a tegnapi földkörüli utazós játékot - és megint nyertem :)  Utána vacsoráztam és még autóztam és rajzolgattam a fürdésig és ma teljesen egyedül fürödtem meg!  Lefekvésig még volt egy kis játékidő, akkor pedig apával kikicsodáztunk pár fordulót...

3003.nap

2014-07-15 17-13-46 DSC_0010.JPGDélelőtt leginkább itthon játszottam az autókkal (kitaláltam, hogy nem "világbajnokságot", hanem "Milánbajnokságot" rendezek... jó kis szóvicc, nem?) Nomeg wii-ztem is anyával bingósat. Ebéd után ismét kitaláltam egy receptet, de nem volt itthon banán, így előbb lementünk vásárolni, aztán el is készítettük a sütimet, de be kell látnom, ez most nem volt valami jó recept, még nekem se ízlett az eredmény... No sebaj, elindultunk a Hunyadi játszótérre és pont jött hazafelé apa is, így ő is odajött miután leparkolta az autót. Kicsit mászókáztam és hintáztam, aztán inkább átmentünk a közlekedési parkba, mert működtek a kicsi lámpák is épp, ami nagyon vicces. 2014-07-15 17-29-05 DSC_0040.JPGKésőbb a Mama is arra jött a Dömével és velük sétáltunk haza, aztán itthon elkezdtük apával nézni a Lego filmet, majd vacsora után inkább apával is wii-ztem és találtunk egy szuper új társasjátékot a wii-n, ami földrajzos-utazós, mint az egyik igazi társasjátékom. Klassz!

3002.nap

2014-07-14 21-24-09 IMAG0022.JPGDélelőtt a Mamával és a Dömével kiegészülve elsétáltunk a piacra. Persze a Döme miatt a Mama nem jött be, viszont pont összefutottunk a Krisztiékkel, akik még hamar bevásároltak mielőtt indultak a Balcsira.
A piacról a Mamához mentünk és ott is ebédeltünk, aztán délután hazajöttünk, de nem sokáig, mert ma kicsit korábban vittük le sétálni a Dömét, hogy a kicsit messzebbi kutyafuttatóba is el tudjuk vinni (fő a változatosság!).
Amikor hazaértünk, játszottam anyával egy órát a wii-n és még neki is tetszett az egyik játék: a bingo. Vacsora után pedig elővettük a mélyhűtőből a jégrémmé fagyasztott vaníliás joghurtot, amit apa vett és az volt a desszert (csak kicsit túlságosan is megfagyott...)
Sajnos apa ma irtó későn ért haza a munkahelyéről, így csak egy órát tudtam vele játszani, és végre megfejtettük a Lego robotos társast, ugyanis véletlenül megtaláltam és azzal játszottunk, aztán már kezdtem elálmosodni és inkább mentem lefeküdni magamtól...