2825.nap

2014-01-18 10-49-42 DSC_0012.jpgDélelőtt elmentünk korizni a KÖKI tetejére. Jól megizzadtam, mert egyáltalán nem volt hideg (sütött a nap), és elég fárasztó szerintem a korizás (apa szerint a technikám nem jó még és azért...).
A csúszkálás után igen csak megéheztem, úgyhogy egyből mentünk az éttermekhez, de most egy újat próbáltunk ki apával és szerintem jól döntöttünk, ugyanis én egy hatalmas halas burgert kaptam, apa pedig egy szintén emberes adag sült krumplit és sült husikat, szóval egy szavunk nem lehetett, jól bekajáltunk.
Evés után hazahoztuk anyát és mentünk rögtön az Anikóhoz, de (micsoda meglepetés...) még nem tudta épp levágni  a hajam, mert kicsit késésben volt egy néni hajfestéséből kifolyólag. No sebaj, úgyis kinéztük apával a kresz-parkocskát a közelben, úgyhogy ott ütöttük el az időt: apa hol teherautó volt (tartálykocsi méghozzá, hiszen a zsebében volt az ice-teám), hol pedig gyalogos, aki a zebrán mászkált fel-s-alá :)
Aztán végül befértem Anikónál két hajfestés közé és szép rövid lett a frizurám, aztán hazajöttünk, de nem maradtunk sokáig, mert anyához jött az Erika néni masszírozni, és addig mi apával elmentünk vásárolni és autót mosatni.
Amikor hazajöttünk, leültem autómárkákat írogatni, aztán vacsorára anya csinált fincsi tejbegrízt (most már tudott, mert vettünk egy nagy halom tejet, hogy ezen ne múljon...).

2824.nap

2014-01-17 17-33-05 IMG_9451.jpgDélelőtt, a technika órán szavazással eldöntöttük, hogy melyik négy-öt rajz a legszebb azok közül, amiket a héten készítettünk a medvés mese ihletésével. Az enyém nem került be a top 5 -be, de sebaj, a Noémié igen.
Ebéd után az Ani jött értem és egészen apa érkezéséig náluk voltam és sokat játszottunk: például olyat, hogy szavakban csak egy betűt szabad kicserélni és úgy kell új szavakat mondani. Ezt este apával is játszottam az ágyban, lefekvés előtt.  De addig még történt pár apróság: még a Dédiéknél telefonáltak a Mamáék, hogy szerencsésen megérkeztek Hajdúszoboszlóra és beszéltem a Botival én is pár szót, aztán miután apa hazahozott a Dédiéktől, és anya is megérkezett, átnéztük a táskámat, hogy mi a lecke. Utána megnéztem pár pingvines rajzfilmet és a híradó alatt a gombokkal játszottam. Vacsorára apa hozott nekem az ebédjéből egy fincsi sajttal töltött husit, és utána mentem is fürdeni már és lassan aludni.

2823.nap

2014-01-16 18-07-25 DSC_0013.jpgReggel apával a Botit is elvittük a suliba, aztán a reggeli után indult az osztály a fogászatra. Mivel ábécében mentünk be, így harmadik voltam és megdicsérte a fogaimat a doktor néni. Aki végzett, azzal pedig a hangos olvasást mérte fel a Kati néni, és tornaórára értünk vissza  a suliba (a Péter bácsi és a Kriszti tartotta).
Délután a Mama és az Anna jött értünk - ugyanis a Botival együtt mentünk a Mamához játszani: elsőnek a gombokkal, utána  a számítógéppel. Közben apa is megérkezett, de én nem akartam hazamenni, csak amikor a Botiékért is megérkezett a Kriszti és a Mama is indult már le a Dömével...
Anya már itthon volt, és miután kicsit gomboztam, ma is pingvineket néztünk apával a vacsora előtt- és után.

2822.nap

2014-01-15 17-04-14 DSC_0014.jpgMa az írás felmérő volt soron - szerintem jó lett - de majd kiderül később... Bárhogyanis, ma én hozhattam haza a jutalom kutyust a jó viselkedésemért :)
Az ebéd utáni udvari szünetben a lányokkal fociztam (!), aztán leckeírás következett, és ma a Mama és az Ani jött értem, aztán a Mamánál kicsit játszottam a katonákkal és más bábukkal, és közben apa is megérkezett értem a munkából. Épp elindultunk és már félúton voltunk a teszkó felé, hogy megvegyük az esti tejbegrízhez a hozzávalókat, amikor szembejött anya a gyógyszertárból, úgyhogy vele inkább hazajöttem, de apa is gyorsan bevásárolt.
Anya hamar megcsinált egy adag irtó fincsi tejbegrízt és így végre ma azt vacsorázhattam (repetáztam is).
Estig még apával megnéztünk pár pingvines rajzfilmet és utána a gombokkal is eljátszottunk egy kitalált epizódot :)

2821.nap

2014-01-14 18-19-18 IMG_9446.JPGMa megírtuk a matek félévi felmérőt is. Két feladatban nem vagyok egészen biztos, de mindet megcsináltam és bízom benne, hogy jól sikerült ez is... Most nem volt ideje a Kati néninek hamar átfutni, úgyhogy majd később tudjuk csak meg az eredményeket.
Tornaórán a césekkel és Andi nénivel és a Krisztivel volt óránk, az ebéd pedig finom brokkoli leves és milánói makaróni volt. Nyami :)
Délután a Mama jött értem, de most egyedül voltam nála amíg anya értem nem jött. Addig pedig játszottam, írogattam és együtt néztük a Hal a tortán -t, mert pont az ment a tévében és már úgyis olyan rég láttam ezt a műsort.
Amikor hazaértünk anyával, apa már várt minket és vacsorára csinált nekem zacskós sajtlevest, aztán a híradó után megnéztünk ma is pár Madagaszkár pingvinjeit és a "pótvacsora" után még kicsit játszottunk a gombokkal is a lefekvésig.

2820.nap

2014-01-13 20-59-28 IMG_9417.jpgKépzeljétek, ma megírtuk a féléves dolgozatot írásból, és ugyan még nem osztották ki, de Kati néni megsúgta, hogy az enyémet már megnézte és 100%-os lett! Az jó, nem?! Nagyon örülök neki, hogy ilyen jól sikerült, remélem a többi sem lesz rosszabb (bár jobb már nehezen lehet ennél...)
Délután a Mamához mentünk fel és a Botival nagyon jót autóztunk, aztán jött anya és lassan hazaindultunk. Itthon apával ma is megnéztünk pár Madagaszkár pingvinjeit (irtó viccesek), aztán a gombokkal játszottam a vacsoráig.
Fürdés közben csengettek a Sárdi bácsi volt, aki rengeteg aláírni valót hozott apáéknak, és amíg mindenki szorgalmasan aláírogatott, közben beszélgetett velem is. Amint végeztek apáék, már mehettem is az ágyba, előbb anya mesélt, aztán apával a tableten megnéztük ismét a Csiribís mesét...