Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

3030.nap - 2014-08-11

2014-08-11 16-43-30 DSC_0008.JPGReggel épp indult apa dolgozni, amikor anya keltegetett (a legszebb álmomból, úgyhogy elég morcos voltam), ugyanis reggelizés után rögtön mentünk a Mamával vásárolni a Pennybe (pláne morcos lettem). Onnan a Fressnapfba mentünk a Dömének és a hörinek kaját venni, no és persze a szakállas agámát megnézni :) Itt elváltak útjaink a Mamával, mert ő hazament, mi pedig még az Interspárba is bementünk, mert választhattam magamnak tolltartót és füzeteket. Talán kitaláltátok, de persze autós lett mindegyik :)
Aztán amikor hazaértünk, anya már el is kezdett bepakolni az iskolatáskámba, én pedig összeszedtem pár dolgot, amit átvittem a Mamához - ugyanis délután nála voltam, de előbb még elkísértük anyát az oviba dolgozni és így találkoztunk az udvaron a Csillával és az Esztivel is.
Fent a mamánál pedig épp leültem ebédelni (finom tojáslevest), amikor megérkezett Kriszti és Anna, úgyhogy kicsit tudtam legalább Annával játszani evés után. Sajnos nem maradtak sokáig, viszont jött utánuk a festő bácsi, aki majd ki fogja festeni a gyerekszobát, majd amikor ő is elment, mi a nagy játszóra sétáltunk le és sokat ping-pongoztam a mamával, sőt, a mama megtanította a röplabdázás egyik ütését, az alsó kétkezest. Na ezt mondjuk még gyakorolnom kell... Miután jól kifárasztottam a mamát, mentem a homokozó várba játszani és közben pont megérkezett apa is a munkából. Rögtön indultunk is vissza fel a mamához, mert apa átpakolta  a számítógépet a nagy halom madzaggal és dróttal a nagyszobába a festés miatt, aztán hazahoztuk amit anya vásárolt.
Itthon apa letöltött nekem egy nagy halom Angry Birds rajzfilmet és épp belekezdtem amikor anya is hazajött a munkából. Estig még gomboztam is persze és a fürdés után a gombokkal meséltem el Padlizsánnak (akit apa alakított) a mai napomat...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr476596343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása