Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2932.nap

Címkék: szulinap

2014-05-04 15-26-19 DSC_0037.JPGNa végre! Már napok óta erre a napra vártam! Ma van a szülinapi bulim! No persze csak délután...
Délelőtt pedig apa elment vásárolni még üdítőket, mert tegnap kifogytunk :)  Én pedig anyával felkerekedtem és a Kati mamát, a Dédit és az Anit is felköszöntöttük anyák napja alkalmából. Hazafelé jövet pedig még hoztunk át pár széket is a Mamától. Ebéd után kicsit feldíszítettük a lakást lufikkal és ilyesmivel, és kettőtől végre megérkeztek a meghívott barátaim: (érkezési sorrendben) a Szonja, a Gyula, a Bogi, az Anna és a Boti és végül a Noémi.
Délután pedig folyamatos játék volt: elsőnek egy rajzversennyel indítottunk, amit a Boti nyert egy hatalmas sárkánnyal. Utána szétvertem a cukrokkal teli piñata-t (a többiek lelkesen szedegették a sok finomságot), ami után a tortaevés következett. 2014-05-04 16-52-39 DSC_0062.JPGA Noémi és a Timi készített ugyanis nekem egy szuperszép (és finom) tortát: olyat amilyet kértem: egy nagy Lexus emblémával a tetején (mert ez a kedvenc autómárkám), belül pedig fincsi eperkrémmel. A nagy evészet levezetéseképpen az énekverseny következett, ami szintén nagyon jól sikerült: én voltam a zsűri és mondhatom, nehéz dolgom volt a pontozásnál! Természetesen az ajándékosztás sem maradt el és nagyon sok szép ajándékot kaptam!
Az utolsó szekció a wii party volt, de sajnos közben egyre fogyatkozott a vendégsereg: jöttek vissza a szüleik a barátaimért és mentek haza. Végül a Botiék is sajnos hazamentek, én pedig hatkor lementem sétálni, aztán a vacsoráig még apával összeszereltük az egyik ajándékomat: egy micro chargers autópályát, ami eszméletlenül klassz: az iciripiciri kis autó úgy kilő, hogy meg sem akar állni szinte! 
Este nem maradhatott ki a vasárnap esti Ének iskolája nézés, de sajnos nem nézhettem végig, mert holnap suli...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr796118105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása