2728.nap

2013-10-13 11-04-17 IMG_8599.jpgMa jó nagyot kirándultunk!
Reggeli után rögtön indultunk is Kókára, ahol egy kis csapat fogadott minket, többek között apa kollégája, felesége és fia. Leparkoltuk az autókat és egy kiszáradt patakmederben indultunk el. A túravezető bácsi egy nagy rúddal levette a fákról a kihelyezett odúkat és vagy kipucolta őket, ha "lakatlanok" voltak, vagy ha peléket talált, akkor őket megetette mindenféle magokkal. Közben persze a pelék kifutottak az odúból, de némelyik olyan bátor volt, hogy ránk mászott, vagy engedte, hogy megsimizzük :) Nagyon aranyosak voltak, tisztára mint az én kis hörcsögöm otthon... Aztán volt pár olyan odú, amibe erdei egér költözött be - na őket "kilakoltatta" a Laci bácsi, mert oda akkor nem költöznének már be később kismadarak. A pelék azért maradhattak, mert ők védett állatok és télire úgyis ki fognak költözni, hogy a föld alatti üregekben meleg fészket építsenek és ott aludjanak majd téli álmot.
2013-10-13 11-20-28 IMG_8636.jpgJól elfáradtunk mire a régi malom romjaihoz értünk és mivel onnan már csak az erdészek számára lett volna érdekes a további séta, így a fele csapat - és mi is - visszasétáltunk a kocsikhoz. De mivel már jó éhesek is voltunk eddigre, így megálltunk Kókán egy szép kis étteremben és ott ebédeltünk. Képzeljétek, volt az étterem udvarán egy cica család is: anya, apa és két kiskölyök cica. Nagyon aranyosak voltak, és még aranyosabbak a szomszéd kutyái, akik lelkesen szerettek volna velem játszani: bökdösték a gumi játéksünijüket, csak hát egy drótkerítés volt közöttünk... így a játék sajnos elmaradt... Mindegy, az ebéd nagyon finom volt és forró csokit is kaphattam utána, az is nagyon jó volt, aztán indultunk haza.
Hatkor lementünk sétálni a Kati mamával és elmeséltük neki a kirándulást. Estig még autóztam és a vacsora után hamar mentem is fürdeni, hogy meg tudjam nézni az x-faktor elejét legalább...

2727.nap

2013-10-12 21-05-58 IMG_8567.JPGReggel megnéztem apával az időmérőt, és amíg apa takarított, addig anyàval jàtszottam vásárlósat az ágyamon, aztán lassan elindultunk Újpestre a Klári mamához ebédelni. A leves után megkóstoltam a rakott krumplit, és tényleg nagyon fincsi volt, nem csak jól nézett ki, de még egy szelet rántott husit is meg tudtam enni utána, úgyhogy szerintem is megérdemeltem egy Kinder tojást desszertnek... Miután hazaértünk, apa rögtön ment is moziba a Csabával, én pedig anyával játszottam addig. Aztán alig ért haza apa, már ment is vásárolni, mi pedig lementünk sétálni a Kati mamával és a Dömével addig. Este pedig átjöttek a Csilláék x-faktort nézni és közben apa sütött egy adag bounty-s muffint. A végét sajnos nem láttam a műsornak, mert tízkor le kellett feküdnöm...

2726.nap

2013-10-11 11-54-59 image-1381485537128-V.jpgMa nem volt suli, úgyhogy sokáig aludhattunk anyával, aztán átmentünk a Mamához és vele (és a Dömével) átsétáltunk a Krisztiékhez, ugyanis ma náluk voltunk. Szuper! Délelőtt autóztam előbb a Bottival, de amikor hallotuk, hogy a nagyszobában milyen jó zenét hallgat az Annipanni, akkor mi is átmentünk és ott táncoltunk együtt :)
Közben elkészült a fincsi ebéd is és utána a Mama levitt minket a játszótérre. Találjátok ki, vajon még ki jött oda? igen, a Noémi! Na együtt volt a csipet-csapat :) Legalább két órát játszottunk és mire visszaértünk, a Kriszti meglepett minket azzal, hogy sütött egy halom palacsintát :)  Be is vágtam hármat és folytattuk a Botival az autóversenyt, aztán épp indultunk volna, amikor apa telefonált és értünk jött mert a Mamát is hazavittük, meg pár cuccot. Itthon befejeztem az x-faktort a gesztenyékkel: egy csapat nyert - két és egy irtó jó énekeslány - gesztenye :) Utána vacsoráztam, majd fürdésig apával mastermind-oztam és lefekvésig még anyával külföldi x-faktor klippeket néztünk.

2725.nap

2013-10-10 19-07-44 IMG_8560.JPGMa nagyon klassz volt a suliban, pontosabban a sulival, ugyanis egy gyors reggelizés után már indultunk is az akadályversenyre! Én az Erdei Manó csapatban voltam és a Lolita volt a vezetőnk. Busszal mentünk a Lőrinci kiserdőbe és ott volt egy csomó feladat, amiket meg kellett oldani, például a tűzlabda, ami olyan mint a kidobós, és a többi feladat is sportos volt mind. Jól elfáradtunk, de szerencsére pont pihenőt tartottunk és megehettük a szendvicseket és csokikat :)  Aztán kettőre vissza is értünk, ebédeltünk és már jött is értem a Mama és a Noémivel együtt nála lehettünk négyig, aztán előbb a Noncsit vitték haza, aztán már jött is értem apa. Itthon előbb még folytattam a gesztenyékkel a játékot, aztán apa melegített tésztát vacsorára és együtt megnéztük a tegnapi Hal a tortán elejét és végét (a közepe annyira nem érdekel, csak a főzőcske és a pontozás).
Este pedig anyával megnéztünk és meghallgattunk pár Zene Iskolája klippet, mert már rég jártunk arra...

2724.nap

2013-10-09 19-04-51 IMG_8539.JPGMa környezetismerettel kezdtünk és méghozzá abban a klassz teremben, ahol a matek szakkör szokott lenni. Mivel ügyes voltam, kaptam is rögtön egy Shrek-es dicséret-színezőt :)
Délután pedig elmentünk a játszótérre a leckeírás előtt és a Mama jött értem, aztán kicsit később pedig anya hozott haza a Mamától. Addig meg vicces videókat néztünk.
Itthon anyával ügyességi játékokat játszottunk és a Tappancs magazinomból oldottunk meg feladatokat, közben apa is hazaért, aztán vacsora után még kicsit x-faktoroztam a gesztenyékkel és ma kicsit korábban mentem fürdeni és aludni, mert holnap az akadályverseny miatt korábban megyünk be a suliba.

2723.nap

2013-10-08 17-32-44 DSC_0031.jpgA szokásos délelőtt után ma színházba mentünk, méghozzá (többek között) a Botiék osztályával együtt! Metróval mentünk, ami nekem már nem gond, és az előadás is tetszett, itt "igazi" színészek játszották el a "Péter és a farkas" meséjét és egy rendes nagy színházban ülhettünk  a Ferencvárosi Művelődési Központban.
Épp visszaértünk a suliba, gyorsan meguzsonnáztunk és már várt is a Kati mama és egyből mentünk a játszótérre, mert szép idő volt, sütött a nap. Idejött apa is a munkából és együtt elmentünk az Anikóhoz, aki levágta a hajam. Mikor hazaértünk, előbb megvacsoráztam, aztán megnéztük a tegnapi Hal a tortánt. Utána elkezdtem apával mastermind-ozni és négyből ki tudtam találni amit apa dugott nekem! Ügyes vagyok nem? Közben anya is hazaért és vele is játszottam és vele is ügyes voltam, ötödikre kitaláltam azt is... Közben anya elmesélte, hogy sikerült új gazdit találni az egyik hörcsögnek, a Vencelnek, ugyanis az utóbbi napokban folyton verekedtek és inkább elajándékoztuk az egyiküket, mielőtt bajuk esne... Szóval Jusztina maradt és boldogan tekeri a kerekét apa nagy nagy örömére :)

2722.nap

2013-10-07 19-36-50 IMG_8518.JPGReggel apa elvitt minket félútig a sulihoz. Délelőtt matek, magyar, informatika, torna és ének óráink voltak. Érdekes, de informatikán alig számítógépeztünk, pedig - micsoda meglepetés - én inkább azt szeretek... Tornaórán a bésekkel voltunk együtt és többnyire fogócskáztunk, utána pedig az éneken kaptam egy dicséret színezőt, mert jó ütemérzékkel triangulumoztam :)  Ebéd után leckeírás és udvar, aztán jött értem az Ani és felmentünk a Mamához. az Anna is ott volt, de csak amíg az Ani el nem vitte haza, értem pedig anya jött és pont elindultunk haza, amikor apa is megérkezett. Estig még megnéztem a tegnapi x-faktor végét és én is eljátszottam a gesztenyékkel és az autókkal a saját x-faktoromat, aztán anyával kiszíneztük az utóbbi napok dicséret színezőit és vacsora után még kicsit játszottam a lefekvésig.