2728.nap

2013-10-13 11-04-17 IMG_8599.jpgMa jó nagyot kirándultunk!
Reggeli után rögtön indultunk is Kókára, ahol egy kis csapat fogadott minket, többek között apa kollégája, felesége és fia. Leparkoltuk az autókat és egy kiszáradt patakmederben indultunk el. A túravezető bácsi egy nagy rúddal levette a fákról a kihelyezett odúkat és vagy kipucolta őket, ha "lakatlanok" voltak, vagy ha peléket talált, akkor őket megetette mindenféle magokkal. Közben persze a pelék kifutottak az odúból, de némelyik olyan bátor volt, hogy ránk mászott, vagy engedte, hogy megsimizzük :) Nagyon aranyosak voltak, tisztára mint az én kis hörcsögöm otthon... Aztán volt pár olyan odú, amibe erdei egér költözött be - na őket "kilakoltatta" a Laci bácsi, mert oda akkor nem költöznének már be később kismadarak. A pelék azért maradhattak, mert ők védett állatok és télire úgyis ki fognak költözni, hogy a föld alatti üregekben meleg fészket építsenek és ott aludjanak majd téli álmot.
2013-10-13 11-20-28 IMG_8636.jpgJól elfáradtunk mire a régi malom romjaihoz értünk és mivel onnan már csak az erdészek számára lett volna érdekes a további séta, így a fele csapat - és mi is - visszasétáltunk a kocsikhoz. De mivel már jó éhesek is voltunk eddigre, így megálltunk Kókán egy szép kis étteremben és ott ebédeltünk. Képzeljétek, volt az étterem udvarán egy cica család is: anya, apa és két kiskölyök cica. Nagyon aranyosak voltak, és még aranyosabbak a szomszéd kutyái, akik lelkesen szerettek volna velem játszani: bökdösték a gumi játéksünijüket, csak hát egy drótkerítés volt közöttünk... így a játék sajnos elmaradt... Mindegy, az ebéd nagyon finom volt és forró csokit is kaphattam utána, az is nagyon jó volt, aztán indultunk haza.
Hatkor lementünk sétálni a Kati mamával és elmeséltük neki a kirándulást. Estig még autóztam és a vacsora után hamar mentem is fürdeni, hogy meg tudjam nézni az x-faktor elejét legalább...